|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-11-2008, 20:48 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
jeśli on działa to powinno słychać takie "tryyyyyyyt" w czasie włączania zapłonu.
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24 |
24-11-2008, 22:01 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
Tylko ten czujnik jest od strony silnika a w mondeo chyba od strony chlodnicy, poprzedni opór miał opór 0 ohm, zamontowany ma 18 ohm czyli raczej sprawny. Auto po wymianie przestało kopcić ale straciło moc, tylko że to już wina turbiny.
|
28-11-2008, 20:13 | #13 | |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
|
Re: MK7 Turbina
Cytat:
Ja w essim TD z 96' miałem.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
|
06-12-2008, 20:02 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
Wymieniłem turbine i silnik już nie huczy jak schodzi z obrotów, pracuje równiej tylko nadal brakuje mocy, jest trochę lepiej ale nadal jeździ mułowato.
Odłączyłem ten czujnik który zmieniałem i jest bez zmian. Tą czerwoną nakładke na dźwigni przyspieszenia też odłączyłem to efekt jest taki że na ciepłym silniku nierówno pracuje. Co jeszcze mogę sprawdzić??, bo większość mechaników każe wymieniać mi pompę wtryskową, turbine, jeden nawet powiedział że trzeba głowice zdemontować by mógł określić przyczynę zamulenia. Ten czujnik co wymieniałem to "Korektor wyprzedzenia wtrysku przy małych obciążeniach silnika". |
23-12-2008, 16:24 | #15 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
Wyczyściłem booster i auto zaczeło przyspieszać, może nie jest rewelacyjnie szybkie ale już można wyprzedzać.
Szukałem na forum tylko nie moge znaleźć jednoznacznej odpowiedzi może ktoś z forumowiczów wymieniał uszczelniacz wału korbowego (ten od strony rozrządu) mi po wymianie znowu cieknie co może być przyczyną, gdzie kupić dobrej jakości uszczelniacz bo mechanik powiedział, że ten co kupiłem jest kiepski. |
23-12-2008, 18:56 | #16 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
garett, skoro wymieniłeś turbinę (sądzę że na sprawną) to jest kwestia tylko wyregulować/wyczyścić booster. Ja bym jeszcze dał pompę wtryskową do sprawdzenia i wyregulowania dawki paliwa. Sam ze swojego essiego dałem do sprawdzenia i silniczek chodził o wiele lepiej (w szczególności zapalał na dotyk i mniej palił).
Pozdrawiam.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |