Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-11-2008, 20:48   #11
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

jeśli on działa to powinno słychać takie "tryyyyyyyt" w czasie włączania zapłonu.

__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2008, 22:01   #12
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

Tylko ten czujnik jest od strony silnika a w mondeo chyba od strony chlodnicy, poprzedni opór miał opór 0 ohm, zamontowany ma 18 ohm czyli raczej sprawny. Auto po wymianie przestało kopcić ale straciło moc, tylko że to już wina turbiny.
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-11-2008, 20:13   #13
maciej_b
ford::professional
 
Avatar maciej_b
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
Domyślnie Re: MK7 Turbina

Cytat:
Napisał garett
Niestety w tym roczniku zaworu egr jeszcze nie montowali w moim go brak.
kolego w tym roczniku na pewno montowali EGR, przepisy ekologiczne obowiązywały każdego producenta...
Ja w essim TD z 96' miałem.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM.
maciej_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-12-2008, 20:02   #14
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

Wymieniłem turbine i silnik już nie huczy jak schodzi z obrotów, pracuje równiej tylko nadal brakuje mocy, jest trochę lepiej ale nadal jeździ mułowato.
Odłączyłem ten czujnik który zmieniałem i jest bez zmian. Tą czerwoną nakładke na dźwigni przyspieszenia też odłączyłem to efekt jest taki że na ciepłym silniku nierówno pracuje.
Co jeszcze mogę sprawdzić??, bo większość mechaników każe wymieniać mi pompę wtryskową, turbine, jeden nawet powiedział że trzeba głowice zdemontować by mógł określić przyczynę zamulenia.
Ten czujnik co wymieniałem to "Korektor wyprzedzenia wtrysku przy małych obciążeniach silnika".
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-12-2008, 16:24   #15
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

Wyczyściłem booster i auto zaczeło przyspieszać, może nie jest rewelacyjnie szybkie ale już można wyprzedzać.
Szukałem na forum tylko nie moge znaleźć jednoznacznej odpowiedzi może ktoś z forumowiczów wymieniał uszczelniacz wału korbowego (ten od strony rozrządu) mi po wymianie znowu cieknie co może być przyczyną, gdzie kupić dobrej jakości uszczelniacz bo mechanik powiedział, że ten co kupiłem jest kiepski.
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-12-2008, 18:56   #16
maciej_b
ford::professional
 
Avatar maciej_b
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

garett, skoro wymieniłeś turbinę (sądzę że na sprawną) to jest kwestia tylko wyregulować/wyczyścić booster. Ja bym jeszcze dał pompę wtryskową do sprawdzenia i wyregulowania dawki paliwa. Sam ze swojego essiego dałem do sprawdzenia i silniczek chodził o wiele lepiej (w szczególności zapalał na dotyk i mniej palił).
Pozdrawiam.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM.
maciej_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:53.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.