Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-11-2008, 20:12   #1
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie [MK7] 1,8TD problem z turbina

Witam
Przy turbosprezarce mam taka dzwignie, jest podłączona do jakiegoś zaworu czy ta dźwignia powinna sie ruszać przy dodawaniu gazu?. U mnie jest niedoruszenia na pracującym i wyłączonym silniku, auto jest mułowate jakby turbina nie działała, booster wymieniony, filtr paliwa nowy. Nie wiem od czego zacząć bo samochód dziwnie jeździ czasem tracił moc a teraz to chodzi gorzej niż zwykły diesel, auto z 1996roku.

garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2008, 20:46   #2
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: MK7 Turbina

ta dzwignia się nie rusza, ale czy twoje autko kopci czy nie?
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2008, 20:57   #3
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: MK7 Turbina

Auto kupiłem z "zepsuta" pompą wtryskową, znalazłem uszkodzenie ktoś naprawił boster w taki sposób, że nadawał się do wymiany. Kupiłem całą pompę wtryskowa przełożyłem boster i zaczeło kopcić na biało, czyli z informacji znalezionych na forum do wymiany czujnik..., zmieniłem ten czujnik, oraz to "czerwone" na dźwigni przyspieszenia w starym miałem pourywane przewody. samochód przestał kopcić na biało, pracuje równo na wolnych obrotach tylko stracił moc. Co może być przyczyna??
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2008, 21:50   #4
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: MK7 Turbina

"zespsuta"- kolego widze że bardzo dobrze posługujesz się prawidłowym słownictwem, że używasz cudzysłowiuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale można używać uszkodzony- Czyżbyś na sutdiach o tym się dowiedziałeś??
a co do turbo to czasmi koło turbo jest zawór Erg (nie wiem czy to tak sie fachowo nazywa) i to czassami zwiększa moc i może akurat w twym przypadku to padło to jest taka membramka
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2008, 21:55   #5
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: MK7 Turbina

Niestety w tym roczniku zaworu egr jeszcze nie montowali w moim go brak. może jakiś inny pomysł na brak mocy?. Czy złe ustawienie boostera może mieć aż taki wpływ, ten czerwony czujnik na dźwgni przyspieszenia jakoś się reguluje? jak to zrobić na co zwracać uwagę, auto rusza na pierwszym i drugim biegu bez gazu.
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2008, 23:53   #6
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
Domyślnie Re: MK7 Turbina

garett, popraw temat bo zaraz ci go zablokuja poczytaj regulamin :fcp2
motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2008, 16:52   #7
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

Chyba jednak turbina do wymiany, niby się kreci ale świszcze i jak schodzi z obrotów to huczy jak zatarte łożysko. Po zdjęciu przewodu dolotowego do turbiny poruszyłem śrubokrętem wirnik ma luz osiowy jakieś 5mm to chyba dużo. Co radzicie kupić używaną czy oddać do regeneracji?. Z tyłu pompy (ta strona od silnika) jest jakiś czujnik odchodzą od niego dwa przewody do czego on służy ?.
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2008, 17:35   #8
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

oddaj do regeneracji chodź nie wiadomo czy uda sie ją zregenerować jeżeli jest az tak duży luz
motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2008, 17:51   #9
garett
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

A co z tym czujnikiem od czego on jest i jak sprawdzić czy działa?
Załączone Obrazki
Typ Pliku: png pompa.png (254.0 KB, 738 wyświetleń)
garett jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-11-2008, 18:28   #10
grzegorz79
ford::specialist
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
Domyślnie Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina

Korektor kąta wtrysku-o ile się nie mylę rezystancja ok 13-17 omów.
__________________
grzegorz

był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM
grzegorz79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:56.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.