|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-11-2008, 20:12 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
[MK7] 1,8TD problem z turbina
Witam
Przy turbosprezarce mam taka dzwignie, jest podłączona do jakiegoś zaworu czy ta dźwignia powinna sie ruszać przy dodawaniu gazu?. U mnie jest niedoruszenia na pracującym i wyłączonym silniku, auto jest mułowate jakby turbina nie działała, booster wymieniony, filtr paliwa nowy. Nie wiem od czego zacząć bo samochód dziwnie jeździ czasem tracił moc a teraz to chodzi gorzej niż zwykły diesel, auto z 1996roku. |
23-11-2008, 20:46 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
|
Re: MK7 Turbina
ta dzwignia się nie rusza, ale czy twoje autko kopci czy nie?
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24 |
23-11-2008, 20:57 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: MK7 Turbina
Auto kupiłem z "zepsuta" pompą wtryskową, znalazłem uszkodzenie ktoś naprawił boster w taki sposób, że nadawał się do wymiany. Kupiłem całą pompę wtryskowa przełożyłem boster i zaczeło kopcić na biało, czyli z informacji znalezionych na forum do wymiany czujnik..., zmieniłem ten czujnik, oraz to "czerwone" na dźwigni przyspieszenia w starym miałem pourywane przewody. samochód przestał kopcić na biało, pracuje równo na wolnych obrotach tylko stracił moc. Co może być przyczyna??
|
23-11-2008, 21:50 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
|
Re: MK7 Turbina
"zespsuta"- kolego widze że bardzo dobrze posługujesz się prawidłowym słownictwem, że używasz cudzysłowiuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale można używać uszkodzony- Czyżbyś na sutdiach o tym się dowiedziałeś??
a co do turbo to czasmi koło turbo jest zawór Erg (nie wiem czy to tak sie fachowo nazywa) i to czassami zwiększa moc i może akurat w twym przypadku to padło to jest taka membramka
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24 |
23-11-2008, 21:55 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: MK7 Turbina
Niestety w tym roczniku zaworu egr jeszcze nie montowali w moim go brak. może jakiś inny pomysł na brak mocy?. Czy złe ustawienie boostera może mieć aż taki wpływ, ten czerwony czujnik na dźwgni przyspieszenia jakoś się reguluje? jak to zrobić na co zwracać uwagę, auto rusza na pierwszym i drugim biegu bez gazu.
|
23-11-2008, 23:53 | #6 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: MK7 Turbina
garett, popraw temat bo zaraz ci go zablokuja poczytaj regulamin :fcp2
|
24-11-2008, 16:52 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
Chyba jednak turbina do wymiany, niby się kreci ale świszcze i jak schodzi z obrotów to huczy jak zatarte łożysko. Po zdjęciu przewodu dolotowego do turbiny poruszyłem śrubokrętem wirnik ma luz osiowy jakieś 5mm to chyba dużo. Co radzicie kupić używaną czy oddać do regeneracji?. Z tyłu pompy (ta strona od silnika) jest jakiś czujnik odchodzą od niego dwa przewody do czego on służy ?.
|
24-11-2008, 17:35 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
oddaj do regeneracji chodź nie wiadomo czy uda sie ją zregenerować jeżeli jest az tak duży luz
|
24-11-2008, 17:51 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: H200
Silnik: 2,4TD
Rocznik: 1998
Postów: 25
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
A co z tym czujnikiem od czego on jest i jak sprawdzić czy działa?
|
24-11-2008, 18:28 | #10 |
ford::specialist
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
Re: [MK7] 1,8TD problem z turbina
Korektor kąta wtrysku-o ile się nie mylę rezystancja ok 13-17 omów.
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |