Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-04-2010, 18:13   #1
aksal01
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-04-2010
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 2
Domyślnie zablokowane hamulce po wymianie pompy

Witam mam problem z układem hamulcowym w escorcie 1.6 16v ABS(z tym na przód i korektorem hamowania). Po dłuższym okresie stania w garażu hamulce nie przestały działać pedał wpadał w podłogę i tylko minimalnie hamował (widać było po tarczach) wymieniłem pompę hamulcową z ATE na nową LPR (równocześnie wymieniając serwo używkę z innego forda) przy odpowietrzaniu układu pedał hamulce stał się nie normalnie twardy że nawet serwa nie czuć. Wymieniłem cały płyn hamulcowy na nowy tylne tłoczki również i zero efektu. Przy odpowietrzaniu kolejny raz z tylniego odpowietrznika poszła biała maź ale nic pedał nadal bardzo twardy. Po przeglądzie przewodów elastycznych nic nie pomogło. Teraz nie dość ze pedał hamulca jest bardzo twardy to jeszcze na dodatek blokuje coś hamulce na każdym kole tak jak by pompa dobiła ciśnienia a po zwolnieniu pedału ciśnienie nadal zostawało w układzie. Już nie wiem czy wina tkwi w nowej pompie (badziewie) czy w może coś jest z pompą ABSu lub korektor hamowania sie popsuł. Proszę o rade. co może być przyczyną tak twardego pedału hamulca i blokowania się wszystkich hamulcy. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.


Ostatnio edytowane przez aksal01 ; 10-04-2010 o 18:37
aksal01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2010, 18:19   #2
Wojtek
ford::expert
 
Avatar Wojtek
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
Domyślnie Odp: Problem zablokowane hamulce

Proszę o poprawienie tytułu postu na zgodny z regulaminem.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
W innym przypadku temat zostanie zamknięty.
Użyj funkcji " edycja " dalej "zaawansowane ".
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie !


Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim.

KU PRZESTRODZE !
http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!!
Wojtek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2010, 19:58   #3
trabant
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-03-2010
Skąd: Lublin
Model: escort
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 35
Domyślnie Odp: Problem zablokowane hamulce

U mnie jedno koło samo cały czas hamowało. Elastyczny przewód hamulcowy ma metalową obejmę (np. z przodu do amortyzatora), która go przytrzymuje. Sama się jakoś zacisnęła i ciśnienie cało czas trzymało w przewodzie (cylinderki nie odbijały). Po rozgięciu obejmy (tak by lekko trzymała) wszystko wróciło do normy
trabant jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-04-2010, 22:05   #4
aksal01
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-04-2010
Model: escort
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1995
Postów: 2
Domyślnie Odp: Problem zablokowane hamulce

no tak ale już posprawdzałem drożność przewodów elastycznych! a czy jest możliwość zeby to drugie serwo wstawione miało dłuższy trzpień a przez to blokowało skok tłoczka w pompie?
aksal01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
pompa hamulcowa , zablokowane hamulce



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:04.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.