|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-04-2010, 06:40 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Tyskie
Model: Focus,Mondeo
Silnik: 1.6 TDCI,2.0 TDCI
Rocznik: 2014,2018
Postów: 73
|
Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
Panowie problem polega na tym że podczas przeglądu diagnosta zwrócił uwage że zaniedługo zacznie mi brać opony (koła zaczynają sie pochylać / \ )więc jazda do mechanika i stwierdzenie:
Proponuje robić całe zawieszenie (koszt 600 robocizna+1100części)ponieważ przy przebiegu moim 170 tys. i tak zacznie siadać wszystko pokolei więc lepiej robić całość. Więc mam pytanie czy rzeczywiście wszystko sie od razu sypie czy mnie nie naciąga,bo różnica w wydaniu pieniędzy jest duża bo aż 1300. Ostatnio edytowane przez bolo69 ; 08-04-2010 o 08:13 |
08-04-2010, 07:16 | #2 |
ford::expert
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
|
Odp: Tylne zawieszenie
Proszę o poprawienie tematu postu na zgodny z regulaminem.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] W innym przypadku temat zostanie zamknięty. Użyj funkcji " edycja " dalej "zaawansowane ".
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
08-04-2010, 23:25 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: wlkp
Model: czarny, grafit,turkus
Silnik: ,Pb,ON
Rocznik: 1993,1990
Postów: 197
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
w każdym aucie koła tylne sa ustawione /\...
trzeba ocenić elementy gumowe - cukierki czy są całe. nie wierze że 170tkm i konieczna naprawa.
__________________
Diagnostyka komputerowa pojazdów do rocznika 2010r. ..... i te jeżdące i te niejeżdżące...... |
09-04-2010, 06:11 | #4 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-10-2008
Skąd: Molde/NO
Model: Focus Kombi
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1999
Postów: 12
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
Cytat:
pozdrawiam, Marcin |
|
09-04-2010, 16:15 | #5 |
Prawie Moderator...
Zarejestrowany: 07-04-2008
Skąd: Białystok
Model: Tipo SW
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2017
Postów: 534
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
jak wygląda cukierek?
może ktoś zapodać zdjęcie lub linka do sklepu z jego zdjęciem? Z góry dzięki
__________________
Bądź NIEBIESKI - wstąp do Klubu |
09-04-2010, 16:46 | #6 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
09-04-2010, 18:10 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-07-2008
Skąd: RZ/DW
Model: Focus, Focus II
Silnik: 1.6, 1.8 tdci Platinium X
Rocznik: 1999, 2006
Postów: 177
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
Ja wymieniłem wszystkie wahacze z tyłu! Zestaw na Allegro firmy Mayle (niby made in Germany) około 900 zł - wymiana plus zbieżność 350.
Jak na razie wszystko ok. |
09-04-2010, 18:46 | #8 |
ford::advanced
Imię: Witold
Zarejestrowany: 05-06-2008
Skąd: KR / KMY
Model: Skoda Octavia II FL
Silnik: 1,9 TDi
Rocznik: 2009
Postów: 360
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
miałem podobny prbl. mechanicy twierdzili że nie ma sensu bawić się w naprawę i sugerowali wymianę całego tyłu. Koszt 1900 zł (bagatela) nie zgodziłem się z takim rozwiązaniem ponieważ wiem że można z powodzeniem naprawiać zawieszenie. Długo szukałem aż znalazłem punkt który naprawił mi to co się zepsuło a nie wymienił całości. Wyszło dużo taniej i mam ciszę w zawieszeniu.
Tutaj opisałem swój przypadek: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
BYŁ: Ford Focus kombi 1,6 16V ZETEC 2002r MKI FL (5 lat razem) JEST: Skoda Octavia combi 1,9 TDi 2009r FL |
09-04-2010, 20:14 | #9 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
Cytat:
|
|
09-04-2010, 20:42 | #10 | |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
|
Odp: Sens wymiany całego tylnego zawieszenia
Cytat:
Ja robiłem (za "namową" forum) tylko tulejki, niestety po 2 miesiącach walki z mechanikiem i zawieszeniem kupiłem "kości" i koła dopiero stanęły w granicach jakie podaje producent. I tak są jeszcze /...\ ale nie aż tak bardzo jak bezpośrednio po wymianie. Po przejechaniu ok 20 tys km jest bobrze więc sądzę że koszta się rozłożą w czasie. Ale już wiem że będę kupował kompletne wahacze tylko pytanie kiedy?? Wg mnie nie warto robić samych tulejek. Wolę dołożyć 30% ceny i mieć zrobione tak jak należy i to na oryginalnych częściach.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
|
|
|
|