|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-03-2010, 14:35 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-02-2008
Skąd: Chrzanów
Model: focus MKII
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 289
|
błedy odczytane z kompa
czy ktoś może pomóc w odkodowaniu i interpretacji błędów , które ostatnio odczytalem na kompie z mojego autka?
Będę wdzięczny, oto one: C1306, B1320, B2175 Auto ma czasem kłopoty z odpałem, chwyta równo i po pół sekundy gaśnie za drugim razem łapie. Ale czasem się zdarza że za czwartym albo piątym. Pozdro
__________________
Teraz już nie 136Km a 167Km!! i moment też poszedł do góry z 317 na 405 Nm! A DPF-a już nie ma ! |
17-03-2010, 00:15 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-02-2010
Model: Ford FOCUS 2
Silnik: 1.6 Ti-VCT 115 KM
Rocznik: 2006
Postów: 14
|
Odp: błedy odczytane z kompa
Podaję to co udało mi się znaleźć:
B2175 - A/C Request Signal Circuit Short to Ground B1320 Driver Door Ajar Circuit Open Może ktoś to teraz na POLSKI translejtnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
17-03-2010, 06:14 | #3 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: błedy odczytane z kompa
Cytat:
Cytat:
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
||
17-03-2010, 06:48 | #4 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 27-03-2009
Skąd: Katowice/Chorzów
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 100KM
Rocznik: 2010
Postów: 334
|
Odp: błedy odczytane z kompa
Podepnę się pod temat. Wczoraj robiłem test i wyskoczył mi błąd 9202. Z autem jest wszystko ok. Może ktoś to rozszyfrować? Z góry dziękuje.
__________________
Poprzednio: Nissan Micra K11 93r. 1.3 16V; Ford Focus MK1 99r. 1.6 16V, piękne białe kombi |
17-03-2010, 19:37 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-02-2008
Skąd: Chrzanów
Model: focus MKII
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 289
|
Odp: błedy odczytane z kompa
dzięki za już , jeszcze może ktoś rozszyfruje ten ostatni C1306
__________________
Teraz już nie 136Km a 167Km!! i moment też poszedł do góry z 317 na 405 Nm! A DPF-a już nie ma ! |
01-06-2016, 21:44 | #6 |
ford::beginner
Imię: Seba
Zarejestrowany: 19-07-2015
Skąd: Poznań
Model: Ford Focus MK2 Kombi
Silnik: Duratec 1.6 TI-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
Odp: błedy odczytane z kompa
stary wątek ale na przyszłość zostawię opis z FORscana:
===ABS DTC C1306-A0=== Kod: C1306 - Polozenie zerowe czujnika kata obrotu kola kierownicy nie znalezione Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Kontrolka usterki włączona przy tym DTC Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS Szczegóły kodów usterek Polozenie zerowe czujnika kata obrotu kola kierownicy nie znalezione Kod ten jest wyswietlany, kiedy czujnik kata obrotu kola kierownicy nie moze okreslic polozenia na wprost. Przyczyną tego kodu DTC może być: Czujnik Czujnik nie jest bezpiecznie zamontowany Zwarcie Informacje dodatkowe Powinna zapalić się lampka ESP. Ostrzeżenie o usterce ESP zostanie wyświetlone na wyświetlaczu informacyjnym kierowcy. U mnie pojawiło się po zgaszeniu silnika i szybkim restarcie. Moja teoria jest taka, że komputer nie zdążył się do końca wyresetować bo po ponownym zgaszeniu i spokojnym restarcie nie było ani komunikatu na komputerze ani kontrolki ESP. |