Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-12-2005, 06:45   #1
Jackiller
ford::average
 
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
Domyślnie POSŁUCHAJCIE !!! - ranne odpalanie TDCI !!!

Witam
(zapodałem tego też posta na forum-focusa ale niech tam...)


Nie, żeby mnie to męczyło i spać bym nie mógł, ale nie wiem o co chodzi.
Jak jest +1 st ciepełka to RANO uruchamia się tak:

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Jak jest -1 st mrozku, to tak:

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Świeczki "podobno" - bo tak stwierdził magik u którego byłem, palą oki (nie mierzył oporu miernikiem, tylko sprawdzał czy poprostu przewodzi.
Myslałem że odpowietrzanie zbiornika paliwa - ale korek zostawiam odkręcony i kicha.

Jak myślicie, czemu nie pali od pierwszego szczału jak przy -1 a pali przy +1.

Dodam, że oczywiście poźniej, podczas kolejnych prób, to jeszcze klluczyka nie włoże a juz klekoce

Pozdrawiam

Jackiller jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-12-2005, 10:50   #2
ToP
 
Postów: n/a
Domyślnie

Witam ! Czy poradziłeś sobie z tym problemem ?? bo jak słuchałem nagrań twojego silnika to ... jak bym mój słyszał. Słyszałem opinie ze to moze byc problem z kołem zamachowym - podobno sie rozwarstwiają. Jak coś wiesz to daj znać. Pozdro.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2005, 10:59   #3
Jackiller
ford::average
 
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
Domyślnie

na 100 wyświetleń jestes pierwszą osobą która głos zabrała dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wiesz przyczyn może być kilka. Koła zamachowego bym w to nie mieszał. Nie taki pogłos. Mój pracuje równiusieńko i nie tłucze metalicznie ... Ale głównie chodziło mi o odpalanie... nie "strzela" od razu tylko trochę trza go podkręcić.
Poradzono mi na innym forum, bym 3 sprawy załtwił
1- świeczki - co oczywiste i już to sprawdziłem... sa oki
2- czujnik temperatury - bo moze fałszować sygnała na świeczki i za krótko grzeją (jak gzreję nimi 2 razy to pali od pierwszego strzału, więc cos w tym koże być)
3- soft - mam wersję softu (rom-u licznika 2.2)... to chyba taka jak była załadowana do foki przy produkcji...

więc podgram nowy soft, sprawdze czujnik i zobaczę
Jackiller jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-12-2005, 19:42   #4
roima
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-07-2005
Skąd: Wrocław
Postów: 14
Domyślnie

Witaj
mam dokładnie takie same objawy przy odpalaniu jak postoi ze dwa albo więcej dni w gorażu jak tylko uda Ci się coś ustalić daj głos mój ma przejechane 19 tykm
pozdrawiam RoiMa
roima jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2005, 11:11   #5
george83
 
Postów: n/a
Domyślnie

Hej wam!

Mam identyczny problem. Gdy jest ziomno auto po przekreceniu kluczyka kicha i prycha a potem gasnie. Przez chwile trzeba przytrzymac gaz zeby zaczal działac normalnie. Mam przy tym wrazenie jakby odpalal tylko na 3 cylindrach... (fachowiec powiedzial ze swiece sa ok).

Trzy rzeczy mnie przy tym niepokoja:
- po przekreceniu kluczyka o dwa stopnie (czyli jeszcze przed odpalem) kontrolka od grzania swiec swieci sie tylko przez ulamek sekundy
- po odpaleniu, mimo ze jest zimny - nie lapie wyzszych obrotow tylko caly czas pracuje na tych swoich 850. (ktos wie czy to normalne??)
- po miescie, na krotkich trasach, pali jak glupi - na moje oko jakies 8-9 litrow i to przy spokojnej jezdzie!

Jezeli ktos sie czegos dowie w tej kwestii to bardzo prosze o informacje (georgeus@op.pl)

pozdrawiam
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2005, 13:05   #6
Jackiller
ford::average
 
Zarejestrowany: 15-08-2005
Skąd: PRUSZKÓW
Postów: 82
Domyślnie

Po nowym roku jadę do ASO

Wgram nowy soft - mam wersję 2.2 (czyli chyba taką jaka jest w serii z 2002r)
sprawdzę rezystancję swiec
sprawdzę dzisłąnie czujnika temperatuty (decydującego o czasie grzania świec)

Dam znac jak wyniki
Jackiller jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2005, 17:51   #7
maxan
 
Postów: n/a
Domyślnie

Właśnie przeczytałem post george83 i w pierwszej chwili myślałem że sam go napisałem. Mam dokładnie te same obiawy a szczególnie dotyczące spalania. Kiepsko zapala przy temperaturach w okolicy 0 stopni a kontrolka świec pali się tylko przez ułamek sekundy (przy niższych temperaturach problem zapalania znika) Wiem że 115 km nie lata na powietrze ale 8-9 litrów w mieście przy bardzo oszczędnej jeździe to dla mojego samochodu żaden problem. Wydaje mi się ze to stanowczo za dużo. Przecież to diesel. Jak na razie porównując raporty spalania innych użytkowników to ja nie mieszczę się w żadnych normach. Proszę o pomoc bo muszę coś z tym zrobić a nie wiem od czego zacząć. Boję się że w ASO zostawię furmankę pieniędzy
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2005, 21:15   #8
darq
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-03-2004
Model: ford s-max
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 5
Domyślnie

Miałem podobną sytuację i po dwóch miesiącach padła pompa, lecz taki odgłos był kilkakrotnie przy odpalaniu czasami ciepłego silnika, przejechałem z 55 k i myślę że tdci nie do koca są doprzcowane a koleś pracujący w serwisie tylko potwierdził obawy. pozdr Darq
darq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2005, 18:01   #9
zmpaml
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-12-2005
Skąd: kielce
Postów: 36
Domyślnie

cześć wam
kilka informacji ważnych
popierwsze komputer steruje czasem i tym czy włączyć się ma przekaźnik świec żarowych, napewno się niewłączy gdy silnik ma temperaturę 20 stopni C
więc sprawdzenie czy prąd dochodzi do świec lepiej niesprawdzać na ciepłym silniku choć pali się kontrolka świec....

podrugie często spodkałem się z usterką przekaźnika świec, komputer ją sam zokalizujeale nie zapali kontrolki awarji czyli kontrolki świec ?(mryga)
żadko z usterką komputera

potrzecie w serwisach jak jest kumaty elektronik to wie że była akcja zmianynapięcia zasilania czujnika położenia wałka rozrządu z 5V na 12V a było to związane z odpalaniem auta a czasami gaśnięciem
była też akcja wymiany samych czujników położenia wałka rozrząduale to było w pierwszych egzemplażach fokusa TDCI

innych rozwiązań tej usterki nie niepamiętam
pozdrawiam
zmpaml jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2006, 15:05   #10
wąski the best
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-03-2006
Postów: 13
Domyślnie

Mam to samo. Wymieniłem świece i nic. W serwisie magik twierdzi że to na pewno czujnik wałka rozrządu.

[ Dodano: 2006-03-15, 07:05 ]
Wczoraj byłem w serwisie zrobić diagnozę. Podpieli moją fokę pod komputer, który nic nie wykazał. Zapłaciłem 110 zł za diagnozę :fcp2
__________________
Prawdziwy Killer nie ma pęcherza........
wąski the best jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.