|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-10-2005, 08:16 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-04-2005
Skąd: Szczecin
Postów: 161
|
Słaby akumulator-czy winna pojemność
Witram
Nadeszły zimne dni i po 30 minutach słuchania radia w aucie nie chciał wieczorem zapalić powód to rozładowany akumulator. Będąc kiedyś u mechanika powiedział że mam za dużą pojemność do tego samochodu i alternator nie nadąża z ładowaniem. Mam założony akumulator do diesla z bardzo dużą pojemnością czy to może być przyczyna niedoładowywania go??Pozdrawiam |
16-10-2005, 08:33 | #2 |
ford::professional
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
Przedewszystkim masz za słaby alternator do uku i nienadąrza się naładować. Po drugie jaki zwykle odcinek drogi pokonujesz + światła mijania. Ja usiebie tesz mam aku 50Ah i dotego alternator 50A i na krótkich odcinach nie nadąrza doładować aku
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
16-10-2005, 08:41 | #3 | |
ford::average
Zarejestrowany: 04-04-2005
Skąd: Szczecin
Postów: 161
|
Cytat:
|
|
16-10-2005, 08:54 | #4 |
ford::average
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 20-07-2005
Skąd: Gdynia
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 101
|
uważam przyszedł już jego koniec i nalezy go wymienić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
16-10-2005, 08:55 | #5 |
ford::professional
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
Sorki za wprowadzenie w błąd aku 60Ah Bosch sillver alternator Lucas 55A do 70Ah powinien być alternator 70A. Najgorsze są właśnie te krótkie odcinki nawet u mojej ciotki w nowym punto aku się rozładował przy takiej jeżdzie tyle że punto więcej stoji niż jeżdzi
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
16-10-2005, 10:19 | #6 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
,Sprocket, masz dużo zaduży aku.Do Twojego auta ma być 45 Ah,ten co masz jest poprostu niedoładowany i to go zabiło.Ja do MK4 1.6 kupiłem 50 Ah i dwa lata jeżdzi i mrozy nie grożne,zawsze odpala
|
16-10-2005, 10:53 | #7 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
1.3 i 70Ah ? kto to założył? oprócz tego, że niedoładowany, to mógł popsuć elektronikę, bo bierze zbyt duż prąd dla siebie i alternetor może tego nie wytrzymać. Nie zawsze duży może więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
16-10-2005, 10:54 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Po prostu padl Ci aku a co do tego że był za duzy to raczej nie ma nic do rzeczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeździsz na krótkich odcinkach, pewnie nigdy go nie doładowywales wiec masz wynik - spróbój jeszcze go naładowac i zobacz ile wytrzyma Znamionowy prąd ładowania 45Ah to 4,5A/10h, 70Ah to 7A/10h a taki prąd to chyba każdy alternator w fordzie bez problemu osiagnie (nawet na włączonych światłach) wiec nie piszcie bzdur tak mozna by pisac o "maluchu" z prądnicą i mechanicznym reglatorem napiecia!
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
16-10-2005, 11:05 | #9 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
|
|
16-10-2005, 11:15 | #10 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Ma 40A a nie 55A ?
Assan nie sądze różnica między prądem ładowania obu to ok 3A nikt mi nie powie że nie bedzie doładowany! Alternator ma 55A łatwo policzyć ile idzie na zasilanie urzadzeń,a i ile zostanie na ładowanie. Napiecia na instalacji są w granicach 14-14,5V tak że ja tu nie widze znaczenia - proponuje policzyć, a to powiedzenie że bedzie niedoładowany to włożyć między książki - to nie "maluch" z prądnicą (powtarzam sie) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tak na marginesie to czemu 1,4 a 1,6l ( 8V) mają inne aku jak osprzet mogą mieć taki sam? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A najlepiej to zmierzyć prąd ładowania amperomieżem ą "dwustronnym " i bedzie wiadomo ja to robilem temu tak drąże ten temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
|
|