Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-10-2005, 08:16   #1
Sprocket
ford::average
 
Zarejestrowany: 04-04-2005
Skąd: Szczecin
Postów: 161
Domyślnie Słaby akumulator-czy winna pojemność

Witram
Nadeszły zimne dni i po 30 minutach słuchania radia w aucie nie chciał wieczorem zapalić powód to rozładowany akumulator. Będąc kiedyś u mechanika powiedział że mam za dużą pojemność do tego samochodu i alternator nie nadąża z ładowaniem. Mam założony akumulator do diesla z bardzo dużą pojemnością czy to może być przyczyna niedoładowywania go??Pozdrawiam

Sprocket jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 08:33   #2
MAN
ford::professional
 
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
Domyślnie

Przedewszystkim masz za słaby alternator do uku i nienadąrza się naładować. Po drugie jaki zwykle odcinek drogi pokonujesz + światła mijania. Ja usiebie tesz mam aku 50Ah i dotego alternator 50A i na krótkich odcinach nie nadąrza doładować aku
__________________
Pozdrawiam Kornel
MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007
MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan
był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM
MAN jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 08:41   #3
Sprocket
ford::average
 
Zarejestrowany: 04-04-2005
Skąd: Szczecin
Postów: 161
Domyślnie

Cytat:
Ja usiebie tesz mam aku 50Ah i dotego alternator 50A i na krótkich odcinach nie nadąrza doładować aku
Pokonuję krótkie odcinki po mieście ale mój aku to prawie 70Ah Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sprocket jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 08:54   #4
putbill
ford::average
 
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 20-07-2005
Skąd: Gdynia
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 101
Domyślnie

uważam przyszedł już jego koniec i nalezy go wymienić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
putbill jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 08:55   #5
MAN
ford::professional
 
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
Domyślnie

Sorki za wprowadzenie w błąd aku 60Ah Bosch sillver alternator Lucas 55A do 70Ah powinien być alternator 70A. Najgorsze są właśnie te krótkie odcinki nawet u mojej ciotki w nowym punto aku się rozładował przy takiej jeżdzie tyle że punto więcej stoji niż jeżdzi
__________________
Pozdrawiam Kornel
MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007
MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan
był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM
MAN jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 10:19   #6
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

,Sprocket, masz dużo zaduży aku.Do Twojego auta ma być 45 Ah,ten co masz jest poprostu niedoładowany i to go zabiło.Ja do MK4 1.6 kupiłem 50 Ah i dwa lata jeżdzi i mrozy nie grożne,zawsze odpala
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 10:53   #7
wrredusek
ford::professional
 
Avatar wrredusek
 
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
Domyślnie

1.3 i 70Ah ? kto to założył? oprócz tego, że niedoładowany, to mógł popsuć elektronikę, bo bierze zbyt duż prąd dla siebie i alternetor może tego nie wytrzymać. Nie zawsze duży może więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L
wrredusek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 10:54   #8
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

Po prostu padl Ci aku a co do tego że był za duzy to raczej nie ma nic do rzeczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jeździsz na krótkich odcinkach, pewnie nigdy go nie doładowywales wiec masz wynik - spróbój jeszcze go naładowac i zobacz ile wytrzyma

Znamionowy prąd ładowania 45Ah to 4,5A/10h, 70Ah to 7A/10h a taki prąd to chyba każdy alternator w fordzie bez problemu osiagnie (nawet na włączonych światłach) wiec nie piszcie bzdur tak mozna by pisac o "maluchu" z prądnicą i mechanicznym reglatorem napiecia!
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 11:05   #9
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

Cytat:
Napisał -waldi-
Po prostu padl Ci aku a co do tego że był za duzy to raczej nie ma nic do rzeczy
Oj -waldi-, ma i to bardzo dużo.MK 4 z silnikiem 1.3 ma standardowo alternator 40 A i niestety nie jest w stanie naładować tak dużego akumulatora,a chyba wiesz jak się kończy jazda z niedoładowanym akumulatorem,ja to przerabiałem.Diesel MK4 ma alternator 70 A więc jest duża różnica
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2005, 11:15   #10
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

Ma 40A a nie 55A ?


Assan nie sądze różnica między prądem ładowania obu to ok 3A nikt mi nie powie że nie bedzie doładowany! Alternator ma 55A łatwo policzyć ile idzie na zasilanie urzadzeń,a i ile zostanie na ładowanie. Napiecia na instalacji są w granicach 14-14,5V tak że ja tu nie widze znaczenia - proponuje policzyć, a to powiedzenie że bedzie niedoładowany to włożyć między książki - to nie "maluch" z prądnicą (powtarzam sie) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A tak na marginesie to czemu 1,4 a 1,6l ( 8V) mają inne aku jak osprzet mogą mieć taki sam? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A najlepiej to zmierzyć prąd ładowania amperomieżem ą "dwustronnym " i bedzie wiadomo ja to robilem temu tak drąże ten temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:49.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.