|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-03-2009, 17:31 | #1 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Schemat podpięcia lamp ksenon
Witam poszukuje schematu do podłączenia lamp xenonowych niestety nie mam oryginalnych kostek oczywiście chodzi o podpięcie do samochodu,który nie miał ich wcześniej. Od razu napisze że spryskiwacze wysoko ciśnieniowe mam a samo poziomowanie montuje oryginał (żyroskopy p+t) czekam na części pytanie dotyczy jak podłączyć instalację do lamp aby to ładnie świeciło serdeczne dzięki za pomoc. Pytanie czy w kompie aktywuje się jakoś takie lampy czy wykrywa je automatycznie czy po prostu nic się nie robi?
Chętnie kupie kostki do lamp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fotka 1 lampa prawa fotki 2 i 3 lampa lewa ma 2 wtyczki [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] znalazłem coś takiego ale niemiecki to dla mnie martwy język może ktoś przetłumaczy Ostatnio edytowane przez taxidriver ; 07-03-2009 o 23:57 |
18-03-2009, 17:41 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
Witam rozpiska lampy wszystko (prawie )działa prosze o pomoc może jednak ktoś podłączył i działa .Nie działa mi poziomowanie nie wiem jak to podpiąć w starych lampach 3 przewody z kostki idą do silniczka tutaj tylko 2 a 1 idzie z przetwornicy.
Pytanie do znawców do czego są 2 piny bo nie za bardzo moge się połapać a mianowicie chodzi o "Slave master połączenie",oraz pin opisany jako "Plus połączenia (X-contact) "pozostałe raczej nie budzą wątpliwości. na zdjęciu opisane jako 1-4 a w 2 lampie jest o jeszcze 1 pin więcej opis z sga.de wygląda mniej więcej tak 9 - Slave-Master Połączenie 10 - K-line diagnostyczne 11 - Plus połączenia (X-contact) 12 - lampka awarii lampy (chyba na zegary?) na fotce opis 1-4 W drugiej lampie na 1 i 2 miejscu nad kierunkiem i pozycją jest podłączenie dla czujników z pod spodu autka .(Jeszcze ich nie mam czekam i bede dokładał). Mała kostka 4 pinowa 1 pusto 2 sygnał prędkości 3 czujniki poziomu 4 plus połączenie czujników poziomu A teraz o co mi chodzi : Jak podpiąć poziomowanie zanim nie dostane czujników pod autko.Nie chciałbym oślepiać ludzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i jeszcze pytanie do tych co wiedzą spryskiwacze do lamp mają oddzielny przycisk czy są podpięte w manetce? Dla zainteresowanych koszty montażu razem z czujnikami pod auto i dorobieniem instalacji oraz zakupem kostek w VW (serwis) lampy 2 szt 850 zł czujniki z obudowami 2 szt 200 zł kostki do lamp 103.24 zł (VW) spryskiwacze razem z pompką oryginał VW (allegro) 150 zł instalacja (robocizna własna) ok 50 m przewodów 96 zł konektory niestety w Lublinie nawet w serwisie nieosiągalne 0 zł szrot i rozbieranie kostek montaż ok 3 godz razem z rozkminieniem co do czego a za pare dni (tygodni ) ok 10 godzin wpięcie instalacji całej. podsumowanie 1403.24 zł a wiec już nie tak wiele |
18-03-2009, 18:49 | #3 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
Cytat:
a mi na katalizator szkoda... |
|
18-03-2009, 19:04 | #4 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
Cytat:
|
|
18-03-2009, 23:07 | #5 | |
ford::advanced
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 27-04-2008
Skąd: Śląsk
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI - 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 241
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
Cytat:
Nie ma dodatkowegp wyłącznika. Lampy nie są zakurzone w środku? Z jakiego są rocznika?
__________________
janbra |
|
19-03-2009, 08:31 | #6 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
czyściutkie rocznik 2005 za to przetwornice niestety są zamienione z rocznika 2002 ale żarniki dostałem prawie nówkę nie ma oznak wyświecenia (jeszcze),lampy czyste nie zakurzone nadmiernie ale wydmuchałem powietrzem .
|
13-05-2009, 17:21 | #7 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
|
19-10-2009, 19:11 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-06-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1900
Rocznik: 2005
Postów: 4
|
Podłączenie lamp ksenonowych zamiast zwykłych-schemat
Witam potrzebuje schematu do podłączenia oryginalnych lamp xenononowych zamiast oryginalnych lamp zwykłych.
Ostatnio edytowane przez adam9565 ; 19-10-2009 o 19:44 |
20-10-2009, 18:12 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Podłączenie lamp xenonowych zamiast zwykłych-schemat
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
proszę masz wszystko.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
20-10-2009, 20:40 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-08-2007
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 22
|
Odp: Schemat podpięcia lamp Xenon Gal po lifcie
A czy może któyś z was wie jak opisac wyjscia kolejnych pinow z przetwornicy? Problem tyczy sie akurat lampy FFocusa I ale wydaje mi sie ze przetwonice sa identyczne. Chodzi mi o to ze mam bi-xenon zamiennik firmy DEPO i przywieszaja mi sie dlugie (czyli ta przeslonka). Podejrzewam ze nie popdpialem czegos. Do tego dochodzi rowniez sprawa elektromagnesu ktory podobno w orginale dostaje na poczatku pełne 12V a pozniej na podtrzymanie około 6V. Jesli tak to elektromagnes musialby miec bezposrednie sterowanie od przetwornicy. Jesli ktos jest w stanie mi pomoc - serdecznie dziekuje
|