|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-06-2009, 15:46 | #1 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-03-2009
Skąd: Świnoujście
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 16V tdci
Rocznik: 2008
Postów: 54
|
Czy to krokowiec?
Witam Wszystkich!!! Mam problem z moim autem. Przeczytałem wiele tematów które poruszają moje problemy ale do jednoznacznych wniosków sam nie doszedłem. Zacznę od problemów jakie mam z autem.
Czasem ciężko pali. Długo muszę go kręcić by zapalił. W czasie jazdy jak dam na luz stojąc na światłach czy też dojeżdżając do skrzyżowania na luzie to obroty stoją tak koło 2500 czasem 3000. Falują mi obroty między 1000 a 200 nawet dochodzi do dławienia. I najgorsze to jadę sobie i zmieniam bieg a obroty lecą do zera i auto gaśnie. Mam inst. gazową i objawy na gazie i benzynie takie same. Może to krokowiec. Tylko czy kupić nowy czy używany. I czy od MK2 będzie naprzykład pasował rozstawem śrób? Wtyczkę można przerobić. Doradzi mi ktoś co robić?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
01-06-2009, 15:58 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2009
Skąd: Lubelskie
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
Odp: Czy to krokowiec?
byc moze ze to silniczek, ja u siebie odlaczylem go calkowicie i zrobilem mala kombinacje- dziala super i nie wydalem 200 na nowy krokowiec
|
01-06-2009, 17:16 | #3 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-03-2009
Skąd: Świnoujście
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 16V tdci
Rocznik: 2008
Postów: 54
|
Odp: Czy to krokowiec?
Jaką kombinację?
|
01-06-2009, 17:24 | #4 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 31-05-2009
Model: Mondeo MkIII Ghia
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2003
Postów: 1
|
Odp: Czy to krokowiec?
mam mondeo Mk3 z 2003 2 litry w benzynie i mam problem czasami z obrotami na biegu jalowym wie ktos o co tam chodzi?
|
01-06-2009, 17:32 | #5 | ||
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Tarnobrzeg/Dobre Miasto
Model: Lancia Kappa
Silnik: 2.0 V.I.S. 155KM
Rocznik: 1998
Postów: 818
|
Odp: Czy to krokowiec?
Cytat:
Cytat:
__________________
|
||
01-06-2009, 19:35 | #6 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-03-2009
Skąd: Świnoujście
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 16V tdci
Rocznik: 2008
Postów: 54
|
Odp: Czy to krokowiec?
|
01-06-2009, 19:49 | #7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Odp: Czy to krokowiec?
Cytat:
|
|
01-06-2009, 21:21 | #8 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-03-2009
Skąd: Świnoujście
Model: Galaxy
Silnik: 1.8 16V tdci
Rocznik: 2008
Postów: 54
|
Odp: Czy to krokowiec?
|
25-06-2009, 12:16 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-04-2009
Skąd: P-kowo k. Poznania
Model: Mondeo MK1
Silnik: 1.8 + LPG
Rocznik: 1994
Postów: 25
|
Odp: Czy to krokowiec?
Ponieważ nie chcę zakładać kolejnego tematu na ten sam temat, podepnę się tutaj.
Problem to falujące obroty i problemy z benzyną. Czytałem wszystkie posty na ten temat, ale ponieważ co auto to inne rozwiązanie problemu, więc proszę o pomoc i wspólną analizę mojego przypadku. A oto on: Auto to odpaleniu (zimny/ciepły) wchodzi na moment na 1000 obr. po czym spada na 500 i dalej w dół aż do zadławienia. Dodatkowo delikatne przyciśnięcie pedału gazu powoduje również zadławienie. Dodawanie gazu bardziej zdecydowanie podnosi obroty normalnie spokojnie do 5000, ale po odpuszczeniu spadają od razu i auto się dławi. Jednocześnie równe przyciskanie pedału gazu nie powstrzymuje skakania obrotów. Naturalnie próba jazdy źle się kończy, ponieważ przy każdej krzyżówce czy wolniejszym manewrze auto gaśnie. Teraz gaz. Po przełączeniu na zasilanie gazem problem znika. Silnik (zimny/ciepły) pracuje równiutko na 900-1200 obr. (zależnie od dnia) i nie gaśnie na jałowym. Przy manewrach sporadycznie zdarzy mu się zadławić. Objawy z okolic: -wskaźnik temperatury na zegarach raz działa a raz nie -obroty na gazie (po rozgrzaniu) na jałowym długo utrzymują się na 1200obr. po czym spadają do 900, Wyczyściłem przepływomierz, gdyż ma większe znaczenie na benzynie niż na gazie, ale nic to nie dało. Reset kompa wykonany, jednak adaptacji nie jestem w stanie przeprowadzić przy takim stanie obrotów. Po odkręceniu korka wlewu paliwa sytuacja bez zmian. Wlałem do baku specyfik na wtryski i przez 300km wszystko pięknie działało (jeszcze przed wystąpieniem tych objawów). Teraz kicha... W kolejce czekają przewody, świece i filtry, ale najpierw wolałem zasięgnąć porady, bo skoro na gazie jest dobrze, to chyba winy należy szukać gdzieś przy benzynce, no nie? Sam już nie wiem... Pozdrawiam, K
__________________
Był Maluszek, było Uno, teraz dorosłem do Mondeo Na pokładzie Sunker + AS-100 W paddocku również Escort '94 Ostatnio edytowane przez kaczorito ; 25-06-2009 o 12:16 Powód: ułatwienie zrozumienia :) |
25-06-2009, 14:13 | #10 | ||||
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Tarnobrzeg/Dobre Miasto
Model: Lancia Kappa
Silnik: 2.0 V.I.S. 155KM
Rocznik: 1998
Postów: 818
|
Odp: Czy to krokowiec?
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
|
||||