Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-04-2009, 12:44   #1
Wuj Szymon
ford::beginner
 
Imię: Szmon
Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Szczecin
Model: Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 13
Angry [mk7] Problem z obrotami i mocą po włączeniu się wentylatora chłodnicy

Witajcie o Wspaniali Użytkownicy FORDA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam problem z obrotami w moim Essim 1,8 TD. Jak jest zimny i zadziała termostat woskowy, obroty wskakują na 1100-1200. Trochę za dużo, ksiązkowe jest max. ok. 900. Jak już się trochę nagrzeje, to kręci 750 (wskazówka od temperatury kocim ruchem ucieka z białego pola na to z napisem NORMAL). Jak dochodzi do połowy pola, to obroty już są tylko ok. 600. Najgorzej jest jak dochodzi do litery A. Włącza się wtedy wentylator od chłodnicy a tu klops. Obroty 500, telepie budą jak w febrze, mocy prawie tyle co nic (nawet ruszenie spod świateł wymaga wciśnięcia gazu do podłogi) a do tego lubi sobie zgasnąć. Booster naprawiony (membrany i oringi nowe) a nawet trochę podregulowany (1,5 obrotu wykręcona śruba regulacyjna), EGR zaślepiony, tylko korektor wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika zepsuty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Najbardziej nurtuje mnie ten wentylator, dlaczego jak tylko się włączy, to od razu spada tak drastycznie moc i obroty? Pozdrawiam

Wuj Szymon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2009, 15:33   #2
glazik5
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: [mk7] Problem z obrotami i mocą po włączeniu się wentylatora chłodnicy

Cytat:
Napisał Wuj Szymon Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
obroty wskakują na 1100-1200
i to za duzo..

Cytat:
Napisał Wuj Szymon Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Najbardziej nurtuje mnie ten wentylator, dlaczego jak tylko się włączy, to od razu spada tak drastycznie moc i obroty?
to ja Ci sprobuje odpowiedziec. Jak z alternatorem stoisz ? i jak kable wysokiego napiecia ?
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2009, 16:03   #3
Wuj Szymon
ford::beginner
 
Imię: Szmon
Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Szczecin
Model: Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 13
Domyślnie Odp: [mk7] Problem z obrotami i mocą po włączeniu się wentylatora chłodnicy

To dobre pytanie z tym alternatorem. Nie mam pojęcia, nawet nie wiem jak to sprawdzić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kable przy akumulatorze są ok, ale dalej nie wiem. Ostatnio wymieniałem chłodnicę (wysokie krawężniki nie służą ich żywotności - dowiodłem tego empirycznie) i wtyczka przy wentylatorze była też w porządku, kable na miejscu i optycznie tez ok.
Wuj Szymon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2009, 19:09   #4
grzegorz79
ford::specialist
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
Domyślnie Odp: [mk7] Problem z obrotami i mocą po włączeniu się wentylatora chłodnicy

W momencie gdy załącza się wentylator alternator daje większe obciążenie i obroty muszą spaśc.Musisz wyregulować obroty tak aby na rozgrzanym były ok.800,potem regulacja długości linki ssania(na rozgrzanym ok 3-4mm luzu) i powinno byc po sprawie.
__________________
grzegorz

był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM
grzegorz79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2009, 19:51   #5
dj_opornik
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-03-2008
Skąd: Wrocław
Model: C-Max
Silnik: 1753 Fordowski TDCI Lynx
Rocznik: 2006
Postów: 188
Domyślnie Odp: [mk7] Problem z obrotami i mocą po włączeniu się wentylatora chłodnicy

Cytat:
Napisał glazik5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i to za duzo.. to ja Ci sprobuje odpowiedziec. Jak z alternatorem stoisz ? i jak kable wysokiego napiecia ?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No kurcze, myśle że kable WN to mu nie usterkują i nigdy nie powinny sie psuć z przyczyn oczywistych.

P.S. Polecam podegulowanie wolnych na pompie i bedzie ok
dj_opornik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.