|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-04-2009, 18:41 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-04-2009
Skąd: Złotoryja
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1994
Postów: 22
|
Booster
Ostatnio wymieniłem membramkii i oringi w boosterze i nic to nie dało widać był dobry ale mam pytanie odnośnie śruby regulacyjnej. Nie zaznaczyłem ile gwintu było wykręcone ale widać u mnie to bez różnicy bo moge wkręcać i wykręcać śrubę silnik pracuje tak samo i moje pytanie czy to normalne że nie reaguje na ustawienie śruby?
|
19-04-2009, 19:21 | #2 | |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2005
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: Audi A4 Avant
Silnik: 1,9TDI (AWX) 131 PS
Rocznik: 2003
Postów: 687
|
Odp: Booster
Cytat:
....poza tym zanim założysz nowy temat użyj opcji "szukaj" - wątek poruszany był już wielokrotnie, więc szkoda się kolejny raz rozpisywać...
__________________
obecnie: Mondeo 1,8TD Ghia Kombi z 2000r Sierra 1,8TD - fajna sierrunia z 1990 Transit 2,5D - tranzuś z 1991 ...kiedyś były Escort 1,3 CVH 1983 i Escort 1,6 16V zetec 1997, Kadett 1,6D 1984 i Vectra B 1,7TD 1997, Vectra A 1.6i 1993, VW Scirocco 1,6 GTX 1989 i Golf 1,6TD 1989r... |
|
19-04-2009, 19:35 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
Odp: Booster
Nie dalej jak wczoraj.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
19-04-2009, 19:35 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-04-2009
Skąd: Złotoryja
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1994
Postów: 22
|
Odp: Booster
Owszem temat boostera był wielokrotnie poruszany czytałem inne posty na ten temat i nikt nie opisywał takiego przypadku i pytanie brzmi dalej co może być tego przyczyną.
|
19-04-2009, 20:27 | #5 |
ford::expert
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,211
|
Odp: Booster
może trzepień ci sie wiesza... albo przy turbo spadł wężyk podciśnieniowy
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404 W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok. |
19-04-2009, 20:46 | #6 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
Odp: Booster
Zacznijmy od pytania: czy w ogóle odczuwasz moment "załączenia" turbo i przy jakiej prędkości obrotowej silnika?
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
19-04-2009, 21:43 | #7 |
ford::expert
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
|
Odp: Booster
a moze ustawic tak zeby jak na luzie przygazuje to nie dymil wogole?teraz jak tak mam ok 3 zwoje(niecale 5mm od kontry do konca sruby)to jak mu przygazuje to pusci troche dymku czy to normalne?bo jakbym chcial zeby wogole nawet troche nie zadymi to musze go wkrecic tak na 1,5 zwoja czyli polowe jak teraz.
|