Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-12-2008, 00:25   #1
kana
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-07-2008
Postów: 20
Domyślnie Zaniskie obroty na luzie i przy obciążeniu

Po podłączeniu testera diagnostycznego nie wykazuje błędu .Gdy zapale przez chwile jest dobrze potem obroty spadają znacząco poniżej tych które powinny być na biegu jałowym.
Jak włączę światła na biegu jałowym od razu obroty idą w dol nawet zgaśnie.W czasie jazdy jest ok zdarza się ze gdy gwałtownie zahamuje zgaśnie.Jak odpalę bez włączonych świateł jest ok .Czym więcej rzeczy jest włączone np(wycieraczki,nawiew,radio,ogrzewanie szyb) podczas jazdy jest dobrze jak wrzucę na luz muszę trzymać nogę na pedale gazu bo zgaśnie.Może być to wina akumulatora, lądowanie jest ok akumulator ma 12v.Dane akumulatora:12v,320A.,50ah


Ostatnio edytowane przez Andrzej ; 12-02-2015 o 19:47
kana jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2008, 01:25   #2
kaba2
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-12-2008
Model: Galaxy
Silnik: 2.3 lytra +podtlenek LPG
Rocznik: 1998
Postów: 49
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

ładowanie 12v :554: trochę mało nie :fcp9 ma być 14,2 minimum (na światłach) :fcp7 :fcp7 max14,6
kaba2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2008, 20:02   #3
kana
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-07-2008
Postów: 20
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

ładowanie jest 14.3v, akumulator ma 12v mierzyłem po wyjęciu z auta
kana jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2008, 20:58   #4
Sh4dow
ford::beginner
 
Avatar Sh4dow
 
Zarejestrowany: 27-05-2008
Skąd: Bytom
Model: Escort kombi bolero 2
Silnik: 1.6 zetec 16V
Rocznik: 1999/2000
Postów: 41
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

12v na aku to za malo, wyglada na to ze jest on rozladowany/zuzyty sprobuj go doladowac prostownikiem przez noc, sprawdz poziom elektrolitu jak jest za malo dolej wode destylowana a jak nie masz to nawet kranowe pewnie i tak juz jest stary to nic mu sie nie stanie. jak naladujesz to wtedy sprawdz dopiero ladowanie powinno byc 14-14,5V. ew. podjedz do jakiegos serwisu z akumulatorami i niech go sprawdza u mnie takie cos jest za darmo. Pozdrawiam.
Sh4dow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2008, 21:15   #5
anrex
ford::advanced
 
Avatar anrex
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 18-12-2006
Skąd: Dąbrowa G.
Model: Fiesta MK6
Silnik: 1,3
Rocznik: 2006
Postów: 260
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

A moim zdaniem to padnięty alternator. Na akumulatorze (bez względu na jego stan naladowania) w czasie pracy silnika ma być napięcie 14,2-14,4V. 12V na akumulatorze jak rozumiem przy wlączonym silniku i pelnym obciążeniu to stanowczo za malo.
Prawdopodobnie alternator nie doladowywuje.
1. Sprawdź polączenie masy na alternatorze - może styk pod śrubą jest zaśniedzialy
2. Sprawdż polączenie "masowe" pomiędzy masą silnika a masą karoserii
Te dwa przypadki też mogą wplywać na jakość ladowania, A zdarza się to często.
Jeszcze jedno. Przypadek raczej wątpliwy. Jeżeli akumulator ma zwarcie międzypłytowe to może obciążać alternator na tyle że napięcie na nim spadnie poniżej wymaganego 14 V.
Ale zaznaczam, to jest możliwe. ale musialbyś mieć pecha. Zalecam wizytę u elektryka.
anrex jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2008, 21:46   #6
Sh4dow
ford::beginner
 
Avatar Sh4dow
 
Zarejestrowany: 27-05-2008
Skąd: Bytom
Model: Escort kombi bolero 2
Silnik: 1.6 zetec 16V
Rocznik: 1999/2000
Postów: 41
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

jak ma rozladowany totalnie akumulator to wtedy tez nie bedzie 14V tylko mniej a skoro mowi ze na samym aku ma 12 znaczy to narazie tyle ze jest on rozladowany a zeby stwierdzic dalej czy sam aku jest sprawny nalezy go najpierw naladowac i dopiero potem sprawdzc ladowanie ( nie robi sie tego na rozladowanym bo beda przeklamania) jak juz aku bedzie naladowany wtedy proponuje sprawdzic ladowanie jesli bedzie w granicach 14-14,5 znaczy ze alternator jest dobry jesli nie to trzeba jechac do elektryka. na tak slabym aku jakby mial zwarcie to wogole by nie odpalil. Jest jeszcze mozliwosc ze cos w aucie Ci rozladowuje akumulator np. radio albo lampka w bagazniku ktora sie nie wylacza ( jak pracowalem w serwisie akumulatorowym byl to dosc czesty winowajca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) jednak najpierw naladuj aku i napisz potem jakie masz ladowanie.
Sh4dow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-12-2008, 13:47   #7
tomekk50
ford::beginner
 
Avatar tomekk50
 
Zarejestrowany: 06-08-2008
Skąd: Łódź
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4 benzyna 8V
Rocznik: 1995
Postów: 36
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

do wymiany lub sprawdzenia: swiece, przewody do świe, silniczek krokowy
tomekk50 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-12-2008, 10:20   #8
anrex
ford::advanced
 
Avatar anrex
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 18-12-2006
Skąd: Dąbrowa G.
Model: Fiesta MK6
Silnik: 1,3
Rocznik: 2006
Postów: 260
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

krokowiec nie ma nic wspólnego, jak by byl walniety to mialby klopoty z utrzymaniem obrotów (falowanie) albo pozdjęciu nogi z gazu silnik by zgasl.
Świece i kable zgoda
Raczej sonda. Sprawdź. Opis jak sprawdzić jest w archiwum.
anrex jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-12-2008, 20:13   #9
glaeken
ford::advanced
 
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
Domyślnie Re: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

napiecie na sprawnym naladowanym akumulatorze powinno wynosic 12.6-12.7 V
musisz miec dobry miernik zeby to sprawdzic (te za 30zl z marketow sie nie nadaja)
jesli aku na 12.2-12.4 to jest slabszy
jesli 12.0 - 12.1 to jest bardzo slaby

zrob prosty test: odepnij krokowy, wsadz cos w przepustnice zeby sie nie domykala i zeby silnik trzymal ok 1000 obrotow. wlacz wtedy swiatla. jesli zgasnie to znaczy ze alternator bardzo obciaza silnik, zdecydowanie zabardzo.

drugi test: zdejmij pasek klinowy, zapal silnik i wlacz swiatla, jesli wtedy ci opadna obroty to znaczy ze sprawa jest znacznie gorsza - instalacja jest gdzies zwalona.

podaj czy tak sie dzieje na benzynie czy na gazie (czy masz gaz)
podaj czy masz rowne wolne obroty, czy silnik sie dlawi i chodzi jak na 3 gary
__________________
--
Są tylko dwie firmy produkujące dobre łożyska: Timken oraz Timken.
glaeken jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2011, 17:46   #10
ib87
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-01-2007
Skąd: Starachowice
Model: Fusion Golden Line
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2003
Postów: 12
Domyślnie Odp: [MK7] FORD ESCORT ,1995 1,4 PROBLEM Z OBROTAMI

witam, moje autko to escort kombi 1.4i z końca 95 roku
u mnie się zaczęło tak dziać jak na tydzień wyjęłam akumulator z auta w mrozy. obroty na luzie spadają ponizej 500 i samochód zaczyna się trząść i walczyć zeby nie zgasł, nie ma mowy o zapaleniu swiateł czy wlaczeniu radia bo wtedy już skacze jak nie wiem co.
akumulator jest full naładowany 12,7 po wyjęciu, ładuje normalnie załączony, sonda lambda była sprawdzana jakiś czas temu przy naprawie tłumika. poza tym zauważyłam ze bardzo bardzo dużo ostatnio pali, na jakiś 10 litrach Pb95-ki przejechałam troche ponad 40 km :/
czy to może być silnik krokowy??
ib87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:23.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.