|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-10-2008, 18:36 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2007
Model: Focus MKI
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 31
|
MK3 Duratec zamulony silnik
Od pewnego czasu silnik mego auta zrobił sie strasznie zamulony. Po przeczytaniu wielu tematów, w zeszłym tygodniu oddałem autko do mechaników na czeszczenie kolektora ssacego. Po tym zabiegu nie poznałem samochodu. Swietnie wkręcał się na obroty, lepiej przyspieszał. Na twarzy znów miałem uśmiech. Niestety znów coś jest nie tak i samochód zaczął gorzej jeździć. Wolniej przyśpiesza, mocniej wyje silnik. Gdyby miał turbo to stawiałbym na jakąś mieszczelność, jakby cała para uciekała w gwizdek. Zupełnie jakby auto było w jakimś trybie awaryjnym. Jeździ jak 1.6 a nie 2.0 pb. Jako, że zmieniło się to na chwilę po czyszczeniu kolektora mam wrażenie, że gdzieś tam jest problem. Może coś z przepustnicą. Sprawdzali mi też kompresje zaworów i wyszło rewelacyjnie bo po 15. Macie pomysł gdzie szukać przyczyny?
__________________
GHIA X full wypas + wentylowana skóra i masa dodatków Czego chcieć więcej |
05-10-2008, 15:01 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2007
Model: Focus MKI
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 31
|
Re: MK3 Duratec zamulony silnik
Dostałem sugestię, że to może być lambda albo wypięte cięgno z siłownika sterującego klapkami kolektora. I teraz pytanie do Was. Wiecie może gdzie szukać tego cięgna i siłownika (ponoć gdzieś na łączeniu silnika i skrzyni biegów) szukałem dziś godzinę i nie mogłem zlokalizować szczególnie, że nie wiem jak to wygląda. Macie może jakieś zdjęcia albo schematy, które by mi pomogły zlokalizować tego czortaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.?
__________________
GHIA X full wypas + wentylowana skóra i masa dodatków Czego chcieć więcej |
06-10-2008, 06:50 | #3 |
FCP member
Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
Re: MK3 Duratec zamulony silnik
__________________
Jest: Mondeo 2,5 V6 '02 Jatco sedan / Aygo '17 1.0 X-shift MMT Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d |