Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-09-2008, 12:27   #1
lukiko1986
ford::average
 
Zarejestrowany: 30-03-2008
Postów: 56
Domyślnie [mkII]2.5 v6 IMRC - cały zakres obrotów

Witam...
Czy jest możliwe aby moduł podłączyć na stałe tzn. na stałe otworzyć te dodatkowe kanały dolotowe które podczas jazdy otwierają się przy 3500 obr/min??? Jaki będzie tego skutek???
Proszę o opinie.

lukiko1986 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-09-2008, 13:56   #2
blair7
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 14-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: FF mk1
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 512
Domyślnie Re: [mkII]2.5 v6 IMRC - cały zakres obrotów

wg mnie jelsli to bylby dobry pomysl, to tak wlasnie by ford produkowal swoje silniki, wg mnie moglby byc slabszy, poniewaz mieszanka byla by zbyt uboga na nizszych obrotach, a pozniej pewnie nic by to nie zmienilo
blair7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-09-2008, 06:54   #3
lukiko1986
ford::average
 
Zarejestrowany: 30-03-2008
Postów: 56
Domyślnie Re: [mkII]2.5 v6 IMRC - cały zakres obrotów

A może tak nie robił FORD ponieważ jednostka byłaby wtedy bardziej paliwożerna a co za tym idzie dynamiczniejszaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ciekawe jak w takiej sytuacji zachował by się komputer sterujący...Czy mógłby wyrzucać błędy...A co do dawki paliwa to chyba zależy ona też (nie jest stała) od otwarcia przepustnicy i może rzeczywiście z dolnej granicy obrotów byłoby ciężko ale już czuje około 2 tyś. mogłoby być inaczej...
lukiko1986 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-09-2008, 09:44   #4
blair7
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 14-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: FF mk1
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 512
Domyślnie Re: [mkII]2.5 v6 IMRC - cały zakres obrotów

zastanow sie....jak lambda sie zepsuje silnik zazwyczaj jest bardziej paliwozerny, ale wcale nie jeste mocniejszy, wrecz przeciwnie w niektorych przypadkach, a tam zastosowano system 2 przepustnnic wlasnie po to by silnik ladnie sie rozkrecal. Poszukaj art na temat cougara ST tam jest chyba ten sam silnik ale ma 210KM z tego co pamietam, zobacz co tam zrobiono ze jest mocniejszy, bo ja nie wiem czym sie te motory roznia. (ale jak juz sie dowiesz to naisz bo sam jestem ciekaw)
blair7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.