|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-02-2008, 19:57 | #1 |
ford::amateur
Imię: PIOTR
Zarejestrowany: 28-02-2008
Skąd: SKELMERSDALE
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
Przysłowiowa dziura-brak mocy
Witam mam problem z moim Cotem!Moze ktos spotkal sie juz z czyms takim jak delikatne szarpanie w przedziale od1000 do 3500tys obrotow moje autko ma wtedu dziure brak mocy gdy wcisne gwaltownie gas to najpierw szarpie a gdy osiagnie 3500tys to przyspiesza jak trzeba problem jest w tej dolnej partii obrotow czytalem na forum o tym module ale nieorientuje sie co i gdzie zrobic no chyba ze to nie to Pomocy
Pozdrawiam
__________________
[link=] Kod:
[img]Słoik[/img] |
04-03-2008, 09:08 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-07-2004
Skąd: Koło
Model: Mustang GT
Silnik: 4,6 V8
Rocznik: 2005
Postów: 488
|
Re: Przysłowiowa dziura-brak mocy POMOCY
Moduł o którym piszesz ( domyślam się że chodzi o IMRC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) przełącza doloty w granicach 3200-3600 obrotów więc raczej problem u Ciebie to co innego.
Kable ,świece ,filtry itd masz nowe ?
__________________
samochody to nie wszystko jest jeszcze piwsko Tomek - Sęku - Koło FORUM FORD COUGAR FORUM FORD MUSTANG |
05-03-2008, 10:20 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-03-2008
Postów: 3
|
Re: Przysłowiowa dziura-brak mocy POMOCY
witam, miałem to samo, na szybkie nacisniecie gazu samochod sie dusił, musisz wyczyscic kolektor i problem minieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wyjmij go załego i przeczysc wodą, najlepiej pod ciśnieniem, potem zalej nitrorozpuszczalnikiem i będzie siGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
06-03-2008, 19:04 | #4 |
ford::amateur
Imię: PIOTR
Zarejestrowany: 28-02-2008
Skąd: SKELMERSDALE
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
Re: Przysłowiowa dziura-brak mocy POMOCY
Wiec filtry kable swiece wszystko wymienilem tak jak radzili na forum filtry tez nowe wiec niemam pojecia a co do tego kolektora to sprawdze tylko jesli mozecie podajcie mi jak go zdemontowac.Z gory dzieki i zobaczymy jakie beda rezultaty
__________________
[link=] Kod:
[img]Słoik[/img] |
12-03-2008, 20:19 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-03-2008
Postów: 3
|
Re: Przysłowiowa dziura-brak mocy POMOCY
oj w sumie to nic trudnego, musisz, poodkręcać wszystko co jest do kolektora przykręcone, dużo tego nie ma, sam kolektor jest przykręcony bodaj na 6 srub, jak go odkręcisz to poprostu go wyjmij, uszczelki są wielorazowego uzytku, więc nie ma problemu, musisz uważać tylko na 2 kable wchodzące od góry bo mi się ułłamały końcowki i miałem spory problem...musiałem skołować końcówki od mondeo i za pomocy opalarki je wstawic w miejsce starychGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
28-06-2008, 01:05 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-05-2008
Postów: 9
|
Re: Przysłowiowa dziura-brak mocy POMOCY
wiatm,jestem laikiem i nawet nie wiem co to ten kolektor wiec moze ktos mi powie gdzie go szukac i jak on wyglada lub po czym go rozpoznam,bo mam ten sam problem<moze natwt jakies zdjecia ktos pokaze jak ma>.dzieki wielkie
|
12-01-2009, 09:17 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Warszawa/Białystok
Postów: 120
|
Re: Przysłowiowa dziura-brak mocy
Objawy raczej typowe dla uszkodzonego IMRC. Najprawdopodobniej w module jest zwarcie lub sterownik silnika nie dostaje informacji zwrotnej z modułu, że ten jest otwary, a skoro nie widzi, że moduł pracuje, to próbuje go cały czas uruchomić. Jednym słowem błedne koło.
Gdy "krótkie" doloty są cały czas otwarte przez moduł, silnik nie pracuje stabilnie na niskich obrotach i kiepsko przyśpiesza poniżej 3500-3700 rpm. Przy tej usterce w sterowniku silnika powinien zostać zapisany błąd P0518 lub P0519.
__________________
Ford Cougar 2.5, Peugeot 407Coupe 3.0 |