Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Scorpio
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-02-2008, 16:27   #1
kondzio508
ford::average
 
Avatar kondzio508
 
Zarejestrowany: 28-01-2008
Skąd: podlaskie
Model: Scorpio mk1 ,mk2
Silnik: 2.0 DOHC , 2,5 TD PSA
Rocznik: 1990 ,1993
Postów: 147
Domyślnie parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

witam mam malutki problemik i sie chce skonsultować co moze wplywać na zaszranianie i zamarzanie parownika i przewodow od gazu w poblirzu parownika a dziś to nawet 0 stopni bylo i dalej to samo a i jeszcze dodam ze nawet tu co przepustnica to zamarza ? co to moze byc :fcp15

mam instalke lovato chyba 2 generacji .

__________________
tel : 508508770

Ford scorpio 2.0 DOHC , ASB sedan 1990 .
kondzio508 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 17:42   #2
J@nkes
ford::expert
 
Avatar J@nkes
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: Lublin
Model: Fiesta ST
Silnik: 2.0
Rocznik: "12
Postów: 2,296
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

Parownik powinien być gorący ze az jajka moznaby na nim smażyć, płynu w układzie chłodzenia jest właściwy poziom?? jeśli wcześniej było wszystko dobrze to moim zdaniem membramy w parowniku poszły sie paść
J@nkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:03   #3
kondzio508
ford::average
 
Avatar kondzio508
 
Zarejestrowany: 28-01-2008
Skąd: podlaskie
Model: Scorpio mk1 ,mk2
Silnik: 2.0 DOHC , 2,5 TD PSA
Rocznik: 1990 ,1993
Postów: 147
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

mozliwe ze to od wody bo mialem wode zalana do dzis popoludniu przez jakis tydz. od wymiany obudowy termo. . zobacze jutro czy wszystko wporzo.
__________________
tel : 508508770

Ford scorpio 2.0 DOHC , ASB sedan 1990 .
kondzio508 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:06   #4
J@nkes
ford::expert
 
Avatar J@nkes
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: Lublin
Model: Fiesta ST
Silnik: 2.0
Rocznik: "12
Postów: 2,296
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

ale nie to nie chodzi o to czy jest woda czy płyn chodzi o to czy jest właściwy poziom płynu w układzie chłodzenia
J@nkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:07   #5
kondzio508
ford::average
 
Avatar kondzio508
 
Zarejestrowany: 28-01-2008
Skąd: podlaskie
Model: Scorpio mk1 ,mk2
Silnik: 2.0 DOHC , 2,5 TD PSA
Rocznik: 1990 ,1993
Postów: 147
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

no to jaki powien bys max czy min lub posrodku ?
__________________
tel : 508508770

Ford scorpio 2.0 DOHC , ASB sedan 1990 .
kondzio508 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:13   #6
J@nkes
ford::expert
 
Avatar J@nkes
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: Lublin
Model: Fiesta ST
Silnik: 2.0
Rocznik: "12
Postów: 2,296
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

pomiędzy min a max ale tez jest możliwe ze układ jest zapowietrzony i mogą sie takie jaja dziać
J@nkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:14   #7
kondzio508
ford::average
 
Avatar kondzio508
 
Zarejestrowany: 28-01-2008
Skąd: podlaskie
Model: Scorpio mk1 ,mk2
Silnik: 2.0 DOHC , 2,5 TD PSA
Rocznik: 1990 ,1993
Postów: 147
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

a znalalem na forum lanci tego cossi86 juz gadalem na gg. sporo mi napisal o lanci kappa i chyba sie zdecydowalem mysle nad motorem 2400 jdt lub 2400 benzyna tylko niewiem czy sie wyrobie w cenie bo jdt kosztuje od 14 tysia do nawet 20 hym...... no ale wuzek nieztejziemi z wieloryba zrezygnowalem poniewaz jest troche przywielki :fcp11 noi paliwozerny a po lpg power przygodach :fcp23 to mi sie odechcialo gazu a bynajmiej zwyklej instalki na parowniku no moze na sekwencje bym sie skusil w tej 2400 benzyna ma moc 170 km. to niele nie? a ten jdt jest oszczedny jak kazdy doladowany disel comon rail i ma tylko 139 km .a ty stefen co otym myslisz bo niejestem kurde do konca przkonany heh Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
tel : 508508770

Ford scorpio 2.0 DOHC , ASB sedan 1990 .
kondzio508 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:14   #8
kondzio508
ford::average
 
Avatar kondzio508
 
Zarejestrowany: 28-01-2008
Skąd: podlaskie
Model: Scorpio mk1 ,mk2
Silnik: 2.0 DOHC , 2,5 TD PSA
Rocznik: 1990 ,1993
Postów: 147
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

a jak go sie zapowietrza i odpowietrza?
__________________
tel : 508508770

Ford scorpio 2.0 DOHC , ASB sedan 1990 .
kondzio508 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:15   #9
kondzio508
ford::average
 
Avatar kondzio508
 
Zarejestrowany: 28-01-2008
Skąd: podlaskie
Model: Scorpio mk1 ,mk2
Silnik: 2.0 DOHC , 2,5 TD PSA
Rocznik: 1990 ,1993
Postów: 147
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

a moze podasz gg masz cos takiego bo wkuza mnie te wyslij i wyslij a na gg tylko enter heh.
__________________
tel : 508508770

Ford scorpio 2.0 DOHC , ASB sedan 1990 .
kondzio508 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2008, 18:23   #10
J@nkes
ford::expert
 
Avatar J@nkes
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: Lublin
Model: Fiesta ST
Silnik: 2.0
Rocznik: "12
Postów: 2,296
Domyślnie Re: parownik zamarza -skorupka mk 1 . 1990

co do odpowietrzania układu to zalej go na max i włącz z odkręconym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i niech sobie tak pochodzi z 10-15 min potem zakręć i powinno być dobrze, ja zawsze tak robie

A co do lanci to ja osobiście tego w szyciu nie kupie bo nie i tyle
Nie wiem o co Ci chodzi ze scorpio nie nadaje sie do gazu, wiem ze krązą jakies tam mity ale miałem mk1 2.0 8V zrobiłem nim 120 tys na gazie bez najmniejszych problemów raz wymieniłem membramy w parowniku i moze ze trzy razy filterek super sie jezdzilo tez mowia ze jak 2.0 sie zagotuje to równa sie to z wymianą głowicy mój kilka razy sie porządnie zagotował i nic mu nie było.
Wiadomo każdy wieloryb wymaga troche nakładu pracy w wiązkę i skrzyneczki ale jezeli sie dba i na bieżąco serwisuje to potrafi sie odwdzięczyć i do każdego silnika w wielorybie jest najlepsza sekwencja
J@nkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.