|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-11-2007, 18:14 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-10-2007
Postów: 7
|
obroty ,jaka przyczyna
mam problem z obrotami w 2.0 16v a problem wygląda tak, jak zapale samochód to obroty sie huśtają tak że prawie gaśnie ale po rozgrzaniu wszystka wraca do normy samochód chodzi równiutko i tu pytanie jak to silniczek krokowy to nie powinien również na ciepłym nierówno chodzić a może to jakiś inny podzespół bo słyszałem że są jakieś przekaźniki ale dokładnie nie wiem o co chodzi proszę o pomoc jakieś inne przyczyny?
|
28-11-2007, 19:19 | #2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Przekazniki tez pierwsze slysze.
Krokowiec do czyszczenia/wymiany , ewentualnie lewe powietrze. |
28-11-2007, 22:58 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-11-2007
Postów: 3
|
ja mam ten sam problem tez w 2.0 16v dohc. i znika on jak odłącze przepływomierz. jak otworzysz maske to po prawej str. zaraz prz lampie taka wtyczka.
|
29-11-2007, 08:59 | #4 | ||
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Cytat:
Cytat:
|
||
29-11-2007, 12:40 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-09-2007
Skąd: Rzeszów
Postów: 15
|
Cytat:
Co do EBJ (krokowca) to objawy jakie masz wskazują jak najbardziej na jego uszkodzenie. Krokowiec do 2.0 16V to niewielki wydatek podróba około 150 zł. więc warto spróbować i zakupić nowy. Pozdro.
__________________
markopolo** |
|
29-11-2007, 13:33 | #6 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Cytat:
|
|
29-11-2007, 15:26 | #7 | ||
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
Moze chodzilo mu o interfejs albo co ... :fcp2 |
||
29-11-2007, 15:37 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
kasowanie błędów można przecież zrobić odpinając klemę. Oczywiście w wypadku wielorasa można równiez przez OBD, tylko trzeba je mieć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
30-11-2007, 21:25 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Sobótka
Model: Ford Scorpio kombi
Silnik: 2.3 16V + LPG
Rocznik: 1997
Postów: 300
|
Może to też być kłopot z czujnikem temp plynu, lub powietrza zasysanego. Zle wskazanie któregoś z nich może powodować zalewanie zimnego silnika .
__________________
Pozdrawiam. 1Bodzio. |
04-12-2007, 21:24 | #10 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 07-06-2007
Skąd: dolnośląskie/warmińsko-mazurskie
Model: Hyundai Sonata YF
Silnik: 2.4 GDI
Rocznik: 2013
Postów: 878
|
albo wtryski obrośnięte i na ssaniu leją
__________________
było: Skoda 100S : Fiesta 1.0 : Scorpio mk1 2.0 : Sierra 2.0DOHC :Toyota Starlet 1.3 ASB: Scorpio MK3 2.0 16V ASB, Toyota AV 2.0 d4d |