Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Scorpio
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-11-2007, 18:14   #1
łełek96
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-10-2007
Postów: 7
Domyślnie obroty ,jaka przyczyna

mam problem z obrotami w 2.0 16v a problem wygląda tak, jak zapale samochód to obroty sie huśtają tak że prawie gaśnie ale po rozgrzaniu wszystka wraca do normy samochód chodzi równiutko i tu pytanie jak to silniczek krokowy to nie powinien również na ciepłym nierówno chodzić a może to jakiś inny podzespół bo słyszałem że są jakieś przekaźniki ale dokładnie nie wiem o co chodzi proszę o pomoc jakieś inne przyczyny?

łełek96 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-11-2007, 19:19   #2
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Przekazniki tez pierwsze slysze.

Krokowiec do czyszczenia/wymiany , ewentualnie lewe powietrze.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-11-2007, 22:58   #3
kiwisonia
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 16-11-2007
Postów: 3
Domyślnie

ja mam ten sam problem tez w 2.0 16v dohc. i znika on jak odłącze przepływomierz. jak otworzysz maske to po prawej str. zaraz prz lampie taka wtyczka.
kiwisonia jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2007, 08:59   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał kiwisonia
ja mam ten sam problem tez w 2.0 16v dohc. i znika on jak odłącze przepływomierz
to bynajmniej mizerne rozwiązanie, znaczy że masz dośc poważne problemy z elektryką silnika.
Cytat:
Napisał łełek96
jak to silniczek krokowy to nie powinien również na ciepłym nierówno chodzić
jeśli się przycina mechanicznie to jak się nagrzeje to może się nie zacinać, wiec to jak najbardziej może być "krokowiec"
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2007, 12:40   #5
marek1964
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-09-2007
Skąd: Rzeszów
Postów: 15
Domyślnie

Cytat:
Napisał kiwisonia
ja mam ten sam problem tez w 2.0 16v dohc. i znika on jak odłącze przepływomierz. jak otworzysz maske to po prawej str. zaraz prz lampie taka wtyczka.
Tak jak napisał "struna" to kiepskie rozwiązanie bo należy dodać, że każde odpalenie silnika bez przepływomierza jest rejestrowane przez kompa jako błąd. Aby go zlikwidować to albo podłączenie do kompa matki albo samoadaptacja.

Co do EBJ (krokowca) to objawy jakie masz wskazują jak najbardziej na jego uszkodzenie. Krokowiec do 2.0 16V to niewielki wydatek podróba około 150 zł. więc warto spróbować i zakupić nowy. Pozdro.
__________________
markopolo**
marek1964 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2007, 13:33   #6
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał marek1964
Aby go zlikwidować to albo podłączenie do kompa matki
co ? jakiej matki ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2007, 15:26   #7
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Cytat:
Napisał Struna
Cytat:
Napisał marek1964
Aby go zlikwidować to albo podłączenie do kompa matki
co ? jakiej matki ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
:fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 :fcp2 krolowej :fcp3 :fcp3

Moze chodzilo mu o interfejs albo co ... :fcp2
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2007, 15:37   #8
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

kasowanie błędów można przecież zrobić odpinając klemę. Oczywiście w wypadku wielorasa można równiez przez OBD, tylko trzeba je mieć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-11-2007, 21:25   #9
1Bodzio
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Sobótka
Model: Ford Scorpio kombi
Silnik: 2.3 16V + LPG
Rocznik: 1997
Postów: 300
Domyślnie

Może to też być kłopot z czujnikem temp plynu, lub powietrza zasysanego. Zle wskazanie któregoś z nich może powodować zalewanie zimnego silnika .
__________________
Pozdrawiam. 1Bodzio.
1Bodzio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2007, 21:24   #10
wtom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 07-06-2007
Skąd: dolnośląskie/warmińsko-mazurskie
Model: Hyundai Sonata YF
Silnik: 2.4 GDI
Rocznik: 2013
Postów: 878
Domyślnie

albo wtryski obrośnięte i na ssaniu leją
__________________
było: Skoda 100S : Fiesta 1.0 : Scorpio mk1 2.0 : Sierra 2.0DOHC :Toyota Starlet 1.3 ASB: Scorpio MK3 2.0 16V ASB, Toyota AV 2.0 d4d
wtom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:22.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.