|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-07-2023, 18:39 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-11-2016
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 58
|
Urwana szpilka piasty - wymiana
Witam,
Przy ostatniej wymianie kół zdarzyło mi się urwać dwie szpilki z przodu. Niestety nie da się bezinwazyjnie wbić nowej szpilki ponieważ nie mieści się między zwrotnica, a piastą. Wyczytałem w internecie, że można zeszlifowac łeb nowej szpilki żeby ta się zmieściła. Przeprowadzał ktoś taka operacje? Ma ktoś może zdjęcia jak mocno należy ją zeszlifowac? |
22-07-2023, 14:51 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,609
|
Odp: Urwana szpilka piasty - wymiana
Ile Nm dokręcałeś, że urwałeś szpilki?!?! Jak chcesz ciąć szpilki, to może przykręć koło na 3 śrubach. Też będzie się trzymać, a zaoszczędzisz kasę na szpilki...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
28-07-2023, 14:53 | #3 |
ford::beginner
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 16-09-2016
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 41
|
Odp: Urwana szpilka piasty - wymiana
Można wymienić szpilkę bez demontażu piasty.
Trzeba tylko delikatnie podciąć jej łeb z jednej strony i zeszlifować kawałek zwrotnicy. |