|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-11-2007, 11:11 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-09-2006
Skąd: mazowieckie
Postów: 23
|
MKIII TDCi
Sluchajcie jak odpalam mojego diesla po nocy to puszcza chmure siwego dymu i po jakiejs minucie juz jest normalnie Chciałbym spytać czym to może być spowodowane ? i czy to mieści się w jakiejs "normie " czy tez trzeba cos naprawic? Dzieks pozdro
|
18-11-2007, 11:17 | #2 | |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
|
Cytat:
Użyj opcji szukaj, albo znajdź Uzytkownika i wyświetl Jego posty.
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas |
|
18-11-2007, 11:20 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-09-2006
Skąd: mazowieckie
Postów: 23
|
Dzięki a wiesz może jak sprawdzić świece?
|
18-11-2007, 11:31 | #4 | |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
|
Cytat:
JA podjechałem do pierwszego z brzegu mechaniora, a ten bez wyjmowania świec podpiął jakis przewód do masy, żabką złapał za świecę, wziął miernik i też gdzieś podpiął, po czym dotykał taką ostrą końcówką od miernika do świecy i mówił ta grzeje ta nie grzeje. Po wyjęciu świec faktycznie 2 były walniete, ja wymieniłem komplet płaciłem za sztukę po 45,00 pln a za wymianę 50,00 pln
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas |
|
18-11-2007, 12:08 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-09-2006
Skąd: mazowieckie
Postów: 23
|
oki też tak zrobie dzięki
|
19-11-2007, 22:19 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: Dolny Śląsk
Model: Ford Connect 2010 i Focus 18 TDCI 2009
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 36
|
Witam
Stawiał bym również na świece, ale też możę puszczać olej turbina do kolektora , mogą to być uszczelki na popychaczach , na uszczelkę pod głowicą bym nie stawiał przy przedmuchu do układu chłodzenia grzałby się i wyrzucało by płyn z układu, po pewnym czasie jazda stała by sie niemozliwa. pozdrawiam |
19-11-2007, 22:28 | #7 | |
FCP member
Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 661
|
Cytat:
przy tej temp to raczej normalne umnie jak temp jest ponizej 0 tez tak sie dzieje :fcp2
__________________
Bądź NIEBIESKI - zarejestruj się CB President Johnny II ASC + ML 145 Midland Transit 2011r 2.2 TDCI 140 T300 BUS ( służbowy ) Było Escort MKVII 95r 1.6 16V + Gaz WYŚCIGI-wejdź, zobacz i zagraj |
|
20-11-2007, 21:08 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Uć
Model: mondeo, astra
Silnik: tdci130, c20ne
Rocznik: 2003, mieszany
Postów: 111
|
przy tej temperaturze i wilgotności to wszystkie auta puszczają chmurke
|
20-11-2007, 21:20 | #9 | |
FCP member
Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 661
|
swiece raczej niemaja ztym nic wspolnego
bo jakby byly walniete to mialby problemy z odpalaniem z tego co pamietam swiece sluza tylko do odpalenia disla a potem pracuje poprzes temp z sprezania powietrza :fcp2 [ Dodano: 20-11-2007, 22:30 ] Cytat:
a gdyby to byl olej z turbiny do kolektora kopcilbt caly czas a nie tylko przez chwile :fcp2 [ Dodano: 20-11-2007, 22:37 ] ja tam niewiem czy normalny jest ten twoj dym ale umnie dopuki sie niezagrzeje leci siwy czy bialy sam niewiem caly czas :fcp2 ale w sluzbowych samochodach to samo czy to benzyna czy diesel bez roznicy na mrozie to normalka :fcp13
__________________
Bądź NIEBIESKI - zarejestruj się CB President Johnny II ASC + ML 145 Midland Transit 2011r 2.2 TDCI 140 T300 BUS ( służbowy ) Było Escort MKVII 95r 1.6 16V + Gaz WYŚCIGI-wejdź, zobacz i zagraj |
|