Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-11-2007, 19:06   #1
Wojtek11
ford::beginner
 
Avatar Wojtek11
 
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: Radzyń Podlaski
Model: Ford Mondeo MKIV
Silnik: 1.8TDCI 125 KM
Rocznik: 2009
Postów: 18
Domyślnie Korektor kąta wtrysku -zaniki napiecia

Witam wszystkich.
Mam problem poniewaz podczas pracy silinika sa momenty gdy pracuje tak jakby ten korektor sie rozłączał.(pracuje jakby sie tłoki z zawroami tłukły.)
najbardziej zmienia charakterystyke pracy przy zchodzeniu z wyzszych obrotów oraz przy przyspieszaniu z niskich obrotów.
Wymieniłem korektor na drugi i nic to nie dało. Obydwa sa Ok i trykają .
z tego co sie wsłuchiwałem wyglada mi to jakby przestawał dostawać napiecie w czasie pracy silnika.
Co nim steruje? z czym jest powiązany? Czujnik jakiś tam na 3 wtrysku? z czym to sie je? jak to sprawdzić?
Help
Chodzi o Mondeo MKII w klekocie 99r.

[ Dodano: 10-11-2007, 18:02 ]
po podpieciu pod komputer wyskoczyły mi błedy:
P0204
oraz
P1765.

Wojtek11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-11-2007, 10:49   #2
mdcs
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Płock
Model: SEAT Cordoba mk2
Silnik: 1.9TDI ASV @140PS/320Nm
Rocznik: 2000
Postów: 418
Domyślnie

Czy czasem nie chodzi o impulsator a nie korektor kąta wtrysku?
__________________
www.mdcs.elektroda.net - CAR-audio, elektroakustyka, wzmacniacze, kino domowe

SEAT Cordoba FL Signo 1.9TDI (ASV 140PS/320Nm), 0-100@7,7s
mdcs jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-11-2007, 19:49   #3
cinfred
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-09-2007
Skąd: Cieszyn
Postów: 10
Domyślnie

Witam!
Zeby uciąć nieścisłości co do tego nieszczęsnego Korektora wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika, to zamieszczam schemat pompy Lucas z ksiazki FORD ESCORT i ORION od modeli 1991.Tłumaczył z języka francuskiego mgr inż. Wacław Sobolewski
WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI l ŁĄCZNOŚCI WARSZAWA

jest tam wyraznie opisany wlasnie ten element i jest zaznaczony numerem 2.
wiec znajduje sie z przodu pompy, nad boosterem.
w kilku wczesniejszych postach MDCS pisal,ze znajduje sie on z tylu pompy.....
tam jak sadze znajduje sie Korektor wyprzedzenia wtrysku przy małych obciążeniach silnika, ale tego nie jestem pewny.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
cinfred jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:51.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.