|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-05-2021, 15:29 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 27-04-2021
Model: Ford C-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
U019F - Utrata łączności z modułem sterującym pompą płynu chłodzącego silnik
Witam, od jakiegoś czasu jestem bardzo zadowolonym użytkownikiem C-Max Energi rocznik 2015 z USA. Niestety jakiś miesiąc temu pojawił się check engine.
Po odczytaniu błędów jest: P059FGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.ziałanie aktywnej przesłony A kraty wlotu powietrza P26CA - otwatry obwód sterujący pompą płynu chłodzącego silnik P26D0 - Niskie napięcie układu modułu sterującego pompą płynu chłodzącego silnik U019F - Utrata łączności z modułem sterującym pompą płynu chłodzącego silnik U0284:00-6C Utrata łączności z modułem aktywnej przesłony kraty wlotu powietrza Po skasowaniu błędów pozostaje: U019F - Utrata łączności z modułem sterującym pompą płynu chłodzącego silnik a po krótkiej przejażdżce pojawiają się jak wyżej. Auto potrafi także rozładować akumulator na postoju. Wie ktoś może gdzie szukać przyczyny ewentualnie kto może ogarnąć ten problem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za zainteresowanie. |
11-05-2021, 15:39 | #2 |
ford::advanced
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 19-01-2013
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 EB
Rocznik: '14
Postów: 223
|
Odp: Ford C-max Energi 2015 problemy
Akumulator na pewno jeszcze sprawny?
Jeśli nie wymieniany od nowości to ma 6lat i może odpowiadać za błędy w aucie. |
12-05-2021, 05:25 | #3 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 27-04-2021
Model: Ford C-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
Odp: Ford C-max Energi 2015 problemy
Cytat:
|
|
12-05-2021, 07:29 | #4 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,061
|
Odp: U019F - Utrata łączności z modułem sterującym pompą płynu chłodzącego silnik
Cytat:
Przyczyną był przetarty przewód sterujący pompy pod podwoziem.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
12-05-2021, 09:21 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 27-04-2021
Model: Ford C-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
Odp: U019F - Utrata łączności z modułem sterującym pompą płynu chłodzącego silnik
Dzięki sprawdzę to.
|