|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-04-2021, 19:48 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-02-2021
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2013
Postów: 32
|
Swierszczenie / grzechotania z komory silnika
Cześć,
Załączam filmik z próśba o diagnozę co jest przyczyna odgłosu swierszczenia / grzechotania. Czy to alternator się kończy ? Rozrząd z pompa zrobiony miesiąc temu. Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
27-04-2021, 19:56 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,340
|
Odp: Swierszczenie / grzechotania z komory silnika
Zrzuć pasek to będziesz wiedział. Może to być również łańcuch sprzęgający walki rozrządu.
|
27-04-2021, 20:07 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-02-2021
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2013
Postów: 32
|
Odp: Swierszczenie / grzechotania z komory silnika
Dodam, ze odczuwam wibracje w zakresie obrotów 1200-1500. Niezależnie od biegu. Na jałowym również.
|
28-04-2021, 08:54 | #4 |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 13-02-2021
Skąd: Warszawa
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 120kw
Rocznik: 2011
Postów: 8
|
Odp: Swierszczenie / grzechotania z komory silnika
Mam to samo, takie same odgłosy a wibracje między 1400-1800 obrotów, szczególnie na niższych biegach i jałowym. Dodam, że pojawiły się te problemy po wymianie filtra paliwa, mechanik nie odpowietrzył silnika, bo jak twierdzi, że nie był zapowietrzony i odpalił od razu.
|