Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-10-2007, 15:10   #1
Serek3005
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: NYSA
Postów: 31
Domyślnie Mk 3 2.0 TDDi Dusi sie!!! nie chce jechac :((

Witam!!! cos zaczelo bolec mojego mondka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.( obiawy sa takie ze jak wchodze na wyzsze obroty zo zaczyna sie dusic parchac tak jakby paliwa ne dostawal czy cos??? wymienilem filt paliwa ale to niestety nie pomoglo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(( mechanik doradzil mi zebym pojechal podpiac fordzika pod komputerek i wtedy zobaczymy(gorzej jak nic nie pokaze) dzisiaj natomiast jechalem na trasie i i juz na niskich obrotach zaczol mi dusic sie skakac itp ledwo ujechalem na jakis parking i nastepnym dziwnym objawem gdzy dojechalem na parking byl straszny smog bialego dymu jaki sie wydostal z rury!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(( zgasilem moje malenstwo i po chwili znowu odpalkilo i bylo znowu okGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale po przejechaniu nastepnychg 30 km wszystko powrocilo spowrotem(rece opadaja) moze podejrzewacie przyczyne??? dodam ze mondiaczek jest z 2001 roku z silnikiem disla 2.0 TDDi dzieki za jakiekolwiek pomoc!!!

__________________
Ford Escort 1.6 DOHC 1994 Ford Sierra Ghia 2.0 1985
Serek3005 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 15:24   #2
misiek
ford::professional
 
Avatar misiek
 
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
Domyślnie

moj ojciec mial w dieslu takie problemy gdy umieral przeplywomierz. Ledwie auto jezdzilo, czasem zalapal normalnie i jezdzil normalnie.
Takze uwazam ze podpiecie pod kompa pokaze jaka jest przyczyna. Nie ma sensu wczesniej wymieniac wsyzsktiego co sie da.
misiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 15:47   #3
DELIKFENT
ford::specialist
 
Avatar DELIKFENT
 
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Łódź
Model: Fiesta MK6, Transit, Focus Mk3 Mondeo Mk4Fl
Silnik: 1.4 TDCI, 2.2 TDCi, 1,6 TDCI, 2.0 TDCI
Rocznik: 08r, 07r, 11r, 11r
Postów: 844
Domyślnie

Jedź na kompa jak najszybciej. Pisałeś o dymie z rury wydechowej, w którymś z postów pisało że to może turbina sie sypać. Także lepiej jedź jak najszybciej na kompa bo dalsza jazda możesz narobić sobie bałaganu a przy tym kosztów.
DELIKFENT jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 16:59   #4
misiek
ford::professional
 
Avatar misiek
 
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
Domyślnie

mnie by martwil ten biay dymek, zabielaja sie spaliny kiedy plyn chlodzacy sie przepala, np uszczelka pod glowica. Jednak tu nie rokowalbym tak zle. Mysle ze z kompa wszystko wyczytasz
misiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 22:51   #5
miecu
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-04-2007
Skąd: LUBLIN
Postów: 78
Domyślnie

dymek swiadczylby raczej o tym ze turbina leje....
__________________
Mondi super bryka
miecu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2007, 10:25   #6
szumek001
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-06-2007
Postów: 36
Domyślnie

Zanim pojedziesz do serwisu spróbuj dolać do paliwa denaturatu ok 100ml na 10l ON lub uszlachetniacza "dobry jest shella" jeśli tankowałes na Orlenie jest pewne że masz wode w układzie , przerabiałem to 2 dni temu tylko mój jeszcze do tego gasł i nie można go było odpalić dopóki nie podgrzałem świeczek z 10 razy.Póżniej biała zasłona dymna i do przodu,oczywiscie bez szlenstw bo nie było czym.Po wizycie na Statoilu wszystko w porządku.Ale co sie naw****ia..... to moje.Nie polecam PKN. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[ Dodano: 22-10-2007, 11:29 ]
Zanim pojedziesz do serwisu spróbuj dolać do paliwa denaturatu ok 100ml na 10l ON lub uszlachetniacza "dobry jest shella" jeśli tankowałes na Orlenie jest pewne że masz wode w układzie , przerabiałem to 2 dni temu tylko mój jeszcze do tego gasł i nie można go było odpalić dopóki nie podgrzałem świeczek z 10 razy.Póżniej biała zasłona dymna i do przodu,oczywiscie bez szlenstw bo nie było czym.Po wizycie na Statoilu wszystko w porządku.Ale co sie naw****ia..... to moje.Nie polecam PKN. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
szumek001 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2007, 10:47   #7
dr
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-10-2007
Skąd: SŁUPSK
Postów: 122
Domyślnie

Witam.
Mam taki sam model jak twój,ale to nie wnim mi się stało coś podobnego.
Na codzień jeżdzę sprinterem i w moim starym 2.9 TDi miałem tak samo jak u ciebie. Wymiana filtra pomagała tylko na chwilę. Tak jak ci napisał szumek to może być złej jakości paliwo u mnie się tak stało jak tankowałem zleżałe z beczki, stało ok. 2 miesięcy.Możesz zrobić jak ci napisał szumek , ale też koniecznie zatankuj do pełna pożądną ropę i wyjeżdzij wszystko. Ja wymieniłem 4 filtry paliwa zanim objawy ustąpiły
__________________
Mondeo kombi TDDi Ghia X + ksenony 2002r
dr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2007, 11:33   #8
Serek3005
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: NYSA
Postów: 31
Domyślnie

Szumek!!!! DOKLADNIE problemy zaczely mi sie dziac po zatankowaniu na Orlenie :/ z tym ze nie podejrzewalem ze to moze byc ta przyczyna poniewaz zatankowalem tego niby lkepszego disla verve :/
__________________
Ford Escort 1.6 DOHC 1994 Ford Sierra Ghia 2.0 1985
Serek3005 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2007, 12:25   #9
szumek001
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-06-2007
Postów: 36
Domyślnie

Mamy szczescie miec TDDI co pozwala jezdzic na paliwie roznej jakosci bez uszczerbku na podzespoły i silnik ale na wodzie nie da się.Na pompie jest elektronika która zapobiega zatarciu sie pompy to ona odbiera sygnały ze paliwo zawiera wode i zaczyna samochod wariowac poprostu "sie broni" przed uszkodzeniem.W ostatnich dniach jeszcze temp.była bliska zeru wiec efekty tej mieszanki wyszły na jaw.Radze omijaj tą stacje bo szkoda nerw i samochodu.Pozdrowienia. :fcp26
szumek001 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2007, 14:00   #10
s414
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-02-2007
Skąd: Zielona Góra
Postów: 35
Domyślnie

ktoś miał podobne objawy, jak wysiadła pompka paliwa przy zbiorniku - proponuję sprawdzić ten element
s414 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:43.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.