|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-10-2007, 15:10 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: NYSA
Postów: 31
|
Mk 3 2.0 TDDi Dusi sie!!! nie chce jechac :((
Witam!!! cos zaczelo bolec mojego mondka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.( obiawy sa takie ze jak wchodze na wyzsze obroty zo zaczyna sie dusic parchac tak jakby paliwa ne dostawal czy cos??? wymienilem filt paliwa ale to niestety nie pomoglo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(( mechanik doradzil mi zebym pojechal podpiac fordzika pod komputerek i wtedy zobaczymy(gorzej jak nic nie pokaze) dzisiaj natomiast jechalem na trasie i i juz na niskich obrotach zaczol mi dusic sie skakac itp ledwo ujechalem na jakis parking i nastepnym dziwnym objawem gdzy dojechalem na parking byl straszny smog bialego dymu jaki sie wydostal z rury!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(( zgasilem moje malenstwo i po chwili znowu odpalkilo i bylo znowu okGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale po przejechaniu nastepnychg 30 km wszystko powrocilo spowrotem(rece opadaja) moze podejrzewacie przyczyne??? dodam ze mondiaczek jest z 2001 roku z silnikiem disla 2.0 TDDi dzieki za jakiekolwiek pomoc!!!
__________________
Ford Escort 1.6 DOHC 1994 Ford Sierra Ghia 2.0 1985 |
21-10-2007, 15:24 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
moj ojciec mial w dieslu takie problemy gdy umieral przeplywomierz. Ledwie auto jezdzilo, czasem zalapal normalnie i jezdzil normalnie.
Takze uwazam ze podpiecie pod kompa pokaze jaka jest przyczyna. Nie ma sensu wczesniej wymieniac wsyzsktiego co sie da. |
21-10-2007, 15:47 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Łódź
Model: Fiesta MK6, Transit, Focus Mk3 Mondeo Mk4Fl
Silnik: 1.4 TDCI, 2.2 TDCi, 1,6 TDCI, 2.0 TDCI
Rocznik: 08r, 07r, 11r, 11r
Postów: 844
|
Jedź na kompa jak najszybciej. Pisałeś o dymie z rury wydechowej, w którymś z postów pisało że to może turbina sie sypać. Także lepiej jedź jak najszybciej na kompa bo dalsza jazda możesz narobić sobie bałaganu a przy tym kosztów.
|
21-10-2007, 16:59 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
mnie by martwil ten biay dymek, zabielaja sie spaliny kiedy plyn chlodzacy sie przepala, np uszczelka pod glowica. Jednak tu nie rokowalbym tak zle. Mysle ze z kompa wszystko wyczytasz
|
21-10-2007, 22:51 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-04-2007
Skąd: LUBLIN
Postów: 78
|
dymek swiadczylby raczej o tym ze turbina leje....
__________________
Mondi super bryka |
22-10-2007, 10:25 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-06-2007
Postów: 36
|
Zanim pojedziesz do serwisu spróbuj dolać do paliwa denaturatu ok 100ml na 10l ON lub uszlachetniacza "dobry jest shella" jeśli tankowałes na Orlenie jest pewne że masz wode w układzie , przerabiałem to 2 dni temu tylko mój jeszcze do tego gasł i nie można go było odpalić dopóki nie podgrzałem świeczek z 10 razy.Póżniej biała zasłona dymna i do przodu,oczywiscie bez szlenstw bo nie było czym.Po wizycie na Statoilu wszystko w porządku.Ale co sie naw****ia..... to moje.Nie polecam PKN. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[ Dodano: 22-10-2007, 11:29 ] Zanim pojedziesz do serwisu spróbuj dolać do paliwa denaturatu ok 100ml na 10l ON lub uszlachetniacza "dobry jest shella" jeśli tankowałes na Orlenie jest pewne że masz wode w układzie , przerabiałem to 2 dni temu tylko mój jeszcze do tego gasł i nie można go było odpalić dopóki nie podgrzałem świeczek z 10 razy.Póżniej biała zasłona dymna i do przodu,oczywiscie bez szlenstw bo nie było czym.Po wizycie na Statoilu wszystko w porządku.Ale co sie naw****ia..... to moje.Nie polecam PKN. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
22-10-2007, 10:47 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-10-2007
Skąd: SŁUPSK
Postów: 122
|
Witam.
Mam taki sam model jak twój,ale to nie wnim mi się stało coś podobnego. Na codzień jeżdzę sprinterem i w moim starym 2.9 TDi miałem tak samo jak u ciebie. Wymiana filtra pomagała tylko na chwilę. Tak jak ci napisał szumek to może być złej jakości paliwo u mnie się tak stało jak tankowałem zleżałe z beczki, stało ok. 2 miesięcy.Możesz zrobić jak ci napisał szumek , ale też koniecznie zatankuj do pełna pożądną ropę i wyjeżdzij wszystko. Ja wymieniłem 4 filtry paliwa zanim objawy ustąpiły
__________________
Mondeo kombi TDDi Ghia X + ksenony 2002r |
22-10-2007, 11:33 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: NYSA
Postów: 31
|
Szumek!!!! DOKLADNIE problemy zaczely mi sie dziac po zatankowaniu na Orlenie :/ z tym ze nie podejrzewalem ze to moze byc ta przyczyna poniewaz zatankowalem tego niby lkepszego disla verve :/
__________________
Ford Escort 1.6 DOHC 1994 Ford Sierra Ghia 2.0 1985 |
22-10-2007, 12:25 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-06-2007
Postów: 36
|
Mamy szczescie miec TDDI co pozwala jezdzic na paliwie roznej jakosci bez uszczerbku na podzespoły i silnik ale na wodzie nie da się.Na pompie jest elektronika która zapobiega zatarciu sie pompy to ona odbiera sygnały ze paliwo zawiera wode i zaczyna samochod wariowac poprostu "sie broni" przed uszkodzeniem.W ostatnich dniach jeszcze temp.była bliska zeru wiec efekty tej mieszanki wyszły na jaw.Radze omijaj tą stacje bo szkoda nerw i samochodu.Pozdrowienia. :fcp26
|
22-10-2007, 14:00 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-02-2007
Skąd: Zielona Góra
Postów: 35
|
ktoś miał podobne objawy, jak wysiadła pompka paliwa przy zbiorniku - proponuję sprawdzić ten element
|