|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-10-2007, 17:55 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-10-2007
Postów: 3
|
Niespadajace obroty??
Gdy tylko rusze z miejsca i wzoce luz czy nacisne sprzeglo brak wolnych obrotów obroty na poziomie 1500 do 2000 po zatrzymaniu po chwili spadaja do prawidlowych. trzeci miesiac mam problem z obrotami mechanicy rozkładaja rece elektryk tez nic nie potrafi powiedziec. Kazdy twierdzi ze to wina gazu bo samochod jezdzi na gazie. wiec zatankowałem benzyne i pojezdzilem na benzynie ponad 2 tygodnie i bez zmian. odlanczanie klemy tez bez skutku. zmiana silniczka ktokowego , przeplywomierzanic nie pomogla. wymienione sa swiece przewody wysokiego napiecia nie ma zadnych nieszczelnosci. piszczie jak cos wiecie jak to usunac
__________________
bidzis |
17-10-2007, 19:23 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Koszalin
Model: Honda Civic
Silnik: 1.8 i-VTEC
Rocznik: 2007
Postów: 889
|
Według mnie objaw jest w miarę prawidłowy. Nigdy nie będziesz miał tak, że jadąc i nagle wciśniesz "luz" to obroty spadną na 800-900 obrotów a to dlatego,że jeszcze się toczysz czy też jedziesz i moduł komputera będzie podnosił obroty, chyba że obroty przy prędkości poczatkości będą niskie.
__________________
Honda Civic 1.8 i-VTEC 140KM.................V-?? Mazda 6 2,3L 170KM .............V-max-230km/h był: Ford Mondeo HB 1997r i Ford Fiesta |
17-10-2007, 20:29 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
|
Według mnie to jest prawidłowy objaw. :fcp2
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r |
17-10-2007, 20:51 | #4 |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 15-08-2004
Skąd: Podlaskie
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 899
|
jest to objaw prawidlowy.
Rozpedz sie np do 140 i wrzuć na luz i przekonasz sie, że obroty spadną z 3,5 tys do 2 tys i póki znacząco nie zwolnisz to obroty bedą podtrzymywane. Jest to objaw poprawny, ktory chyba ma na celu podtrzymanie obrotów aby przy większych prędkosciach po wrzuceniu na luz silnik nie zgasł bo gdyby zgasł to traci sie servo tzn pedał hamulca robi sie twardy i praktycznie skuteczność hamulców ginie no i również ginie wspomaganie kierownicy co odrazu daje sie odczuć "ociężałym" i mało czułym ukladem kierowniczym. Więc jest to objaw normalny. Ja mam tak samo niezależnie czy jade na LPG czy PB W dieslu chyba tego nie ma
__________________
Drugi Ford tym razem z przymusu Klasa sama w sobie ---> oooo |
17-10-2007, 21:20 | #5 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2004
Skąd: Łódź
Model: Laguna
Silnik: 1,9 Dci
Rocznik: 2003
Postów: 452
|
Cytat:
Kiedyś już było: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Pozdrawiam |
|
17-10-2007, 22:01 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-06-2005
Skąd: Łomża
Postów: 41
|
Jeżeli na postoju również obroty są wysokie i nierównomierne to ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze czy przypadkiem nie spadł Ci przewód podciśnieniowy z tyłu za kolektorem dolotowym. U mnie był problem z obrotami, które trzymały się na poziomie ok. 2 tys. i nie można było znaleźć przyczyn. A okazało się właśnie ze jeden z dwóch przewodów podciśnieniowych znajdujących się za kolektorem dolotowym ( widoczne dopiero po odkręceniu ostatniego elementu dolotowego przed silnikiem, przynajmniej u mnie w 2.0 l ). Po założeniu przewodu spowrotem problemy ustąpiły
__________________
Pozdrawiam Marko |
17-10-2007, 22:14 | #7 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 646
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam ______________ Moje autko Nakarm głodne dziecko! Sprzedam do Mk2: grill oryginał, cały, kompletny; halogeny przeciwmgielne w zderzak, oprawki na halogeny, zaślepke zderzaka pod hak, reflektor przód. |
|
17-10-2007, 22:31 | #8 | |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 15-08-2004
Skąd: Podlaskie
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 899
|
Cytat:
Ja tak mialem odkąd kupilem Mondeo i to było od zawsze. Żeby taki stan rzeczy oznaczał jakąś usterkę to po przejechaniu 60 tys km powinno cis sie stać a u mnie jak było na początku z tym podtrzymywaniem obrotów to tak samo jest i teraz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Drugi Ford tym razem z przymusu Klasa sama w sobie ---> oooo |
|
18-10-2007, 10:23 | #9 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2004
Skąd: Łódź
Model: Laguna
Silnik: 1,9 Dci
Rocznik: 2003
Postów: 452
|
Cytat:
Inni koledzy sygnalizowali że 2000 obr to nieco za dużo. U mnie jest to 1100-1200. Choć przyznam, rzadko jeżdżę z prędkością wyższą od 130km/h. A już na pewno nie wrzucam wtedy "luzu"...... :fcp1 Wcale nie upieram się, że mam rację. Wyraziłem tylko swoją wątpliwość.... Pozdrawiam
__________________
Pozdrawiam |
|
20-10-2007, 14:24 | #10 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-10-2007
Postów: 3
|
na postoju obroty 900 a gdy tylko rusze i jade z pretkoscia nawet 5 km/h wrzucam "luz" i obroty juz 1500 az do momenty gdy samochod nie stanie i po chwili 900 obrotow wczesniej nic takiego sie nie dzialo nwymiana "krokwego" , odlaczenie klemy , odpiecie czujnika na lince od predkosciomierza nic nie dalo zadnych zmian a u kolegi tylko ze w 1.6 na moich czesciach wszystko ok a u mnie na jego czesciach to samo bez zmian. wiec dziwne ze wczesniej bylo dobrze czyli to nie jest normalne zjawisko przy samochodzie gdy tylko samochd sie toczy obrty na "luzie" wynosza 1500 zwlaszcza ze u kumpla nie ma takiego objawu a jezdzi on mondeo juz 4 lata i nigdu sie z takim czyms nie spotkal
__________________
bidzis |