|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-10-2007, 21:51 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-08-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: mondeo mk5
Silnik: 2.0TDCI 180PS
Rocznik: 2015
Postów: 272
|
czy warto zakladac dolot?
witam po raz kolejnyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tak sobie siedze i mysle co by tu zmienic w swoim essimGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i mnie naszlo zeby moze sobie dolot zalozyc i storzekGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tylko pytanie czy mi sie silnik nie bedzie duzil i czy nie straci na mocy bo i tak moze sie stacGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czy silnik 1.6 jest podatny na takie zmiany? mozna cos tym zyskac? silniki hondy podobno ladnie na to reagujaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. prosze o pomoc i moze jakies zdjecia jak ktos cos takiego juz robilGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-10-2007, 07:52 | #2 |
Postów: n/a
|
tez sie nad tym zastanawiam.
|
04-10-2007, 19:35 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-08-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: mondeo mk5
Silnik: 2.0TDCI 180PS
Rocznik: 2015
Postów: 272
|
i jak jest z tym dolotem? ma ktos cos takiego u siebie czy nie? bo ja bym byl zainteresowanyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
04-10-2007, 20:07 | #4 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Prawde mowiac wedlug mnie zeby to bylo odczuwalne , bo naprawde 5 koni nie czuc najlepiej by bylo zrobic cos takiego.
Zalozyc dolot moze cos gdzies wypolerowac i wtedy jechac wydac te 1000zl i zrobic nowy program do fury. |
04-10-2007, 20:39 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
a moim zdaniem to nie ma sensu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. NIe przy klasyczym seryjnym motorze. Jak sie go zdlubie, zrobi dolot z polerka tak jak nalezy... stozek bedzie lykal swierze, chlodne powietrze to tak. Tylko za tym powinny isc modyfikacje wydechu, chip, zgrzebanie motoru Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
04-10-2007, 21:09 | #6 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
Osobiscie widziałem na hamowni jak zamiast zwykłego filtra załozono stozek, moc wzrosła. Mam tez przykład na sobie. U mnie ta rura co łapie powietrze wypadła z mocowania i była lekko przytłumiona, to moc spadła o 5KM i powyzej 4tys obrotów czuc, ze cos sie dzieje. Sprawdzone na hamowni. |
|
04-10-2007, 21:14 | #7 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-07-2007
Model: A6 Avant Quattro
Silnik: 4.2 V8
Rocznik: 1999
Postów: 361
|
Dobrze panowie. Czas nadszedł żeby wypowiedział się ktoś, kto montował coś takiego i ma to w swoim samochodzie. Czyli JA! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A więc. Zamontowałem dedykowany kompletny dolot K&N 57-0156 do silnika 1,8 16v ZETEC (taki sam jest do 1,6 16v). Oczywiście numer który podaję jest do trochę starszych wersji escorta, ale na stronie K&N wszystko się znajdzie. Rezultaty? Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Uważam że to najlepsze 350zł jakie wydałem na escorta. Dźwięk silnika jest dużo ciekawszy i ładniejszy - bardziej rasowy. Nawiew powietrza ze zderzaka też coś daje - nawet dużo. Jeśli chodzi o osiągi. Max moment obrotowy przesunął się w górę (co nie znaczy że z niskich źle ciągnie) - oczywiście to wrażenia odczuwalne. Przed założeniem dolotu silnik kręcił się bez wymówek na 6000, potem już było troche wolniej i nie opłacało się go kręcić wyżej bo gorzej szedł i przyspieszenia dłużej trwały niż przy kręceniu do 6k. Po założeniu dolotu silnik bez zająknięcia kręci do 6500obr/min! Jeśli ktoś jest ciekaw jak pracuje (dźwięk i wspomniane kręcenie się na obr) to zapraszam do linku z filmikami: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Podsumowując. Jak masz na to kasę i chęci - zakładaj! Coś da!
__________________
Naruszenie Regulaminu Forum pkt. 23 i 24 |
05-10-2007, 07:23 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Moze ktos podac link do strony K&N
Zgory dzieki |
05-10-2007, 07:33 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-05-2007
Skąd: Gniezno
Model: Escort MK6/Almera N15
Silnik: 1,3 J6A/GA14DE
Rocznik: 1992/1998
Postów: 145
|
__________________
"Co mnie nie zabija, to mnie wzmacnia" FRYDERYK NIETZSCHE |
05-10-2007, 13:18 | #10 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
:fcp29
[ Dodano: 2007-10-05, 14:37 ] Kolego [yezozwierz] jak szukales filtr na stronie to miales typowy storzek bo do mojego znalazlem ale jest w ksztalcie owalnym cos takiego jest jeszcze drugi ktory poradzicie |
|
|
|