|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-05-2019, 18:33 | #1 |
ford::amateur
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 12-09-2016
Model: MK3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
1.8 - wymiana przewodu paliwowego
Witam,
wymieniałem ostatnio filtr paliwa. Niestety za cholerę nie chciał zejść wężyk z jednej strony. W końcu siłą udało się go ściągnąć, ale na starym filtrze został kawałek gumy. Innymi słowy przywarła ona do filtra i zeszła razem z nim. Jak się nie trudno domyślić, wężyk nie nadawał się do użytku. Po założeniu nowego filtra i podpięciu ciekło paliwo. Tymczasowo zrobiłem takie rozwiązanie, że obciąłem w połowie stary wężyk, kupiłem drugi, nieco większy i nałożyłem go na stary. Drugą stronę wsadziłem w "dziubek" od filtra paliwa. Dodatkowo nałożyłem obręcze zaciskowe. Niestety po przejechaniu kilkuset kilometrów obręcze się poluzowały i paliwo zaczęło cieknąć. Chciałbym kupić taki wężyk, ale wiem, że nówki (o ile jeszcze są dostępne) do tanich nie należą. Na allegro jest sporo używek, przy czym wybór do silnika 1.8 jest mizerny. Najwięcej jest ich do 2.0. Pytanie - czy jest w ogóle jakaś różnica? Np. ten wygląda niemal identycznie, ale nie wiem czy średnica jest ta sama. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Drugie pytanie... czy połączenie starego wężyka z nowym, takim jak powyższy (po wcześniejszym jego obcięciu) za pomocą złączki miedzianej (https://jacus.pl/images/produkty/złą...ża_8mm_522.jpg) miałoby sens? Czy macie jakiś lepszy pomysł? |
07-05-2019, 19:48 | #2 |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-04-2019
Skąd: Zielona góra
Model: MK3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 7
|
Odp: MK3 1.8 - wymiana przewodu paliwowego
Powiem tak wywal orginalne przewody paliwowe .Kup troche węza paliwowego takie zbrojone (koło 10zł za metr) na powrót chyba 0,8.
na zasilanie 10 .niewiem jaki tam filtr masz na trzy bolce czy 2 + gniazdo jak gniazdo to trójniczek za pare groszy kilka opasek i gotowe Orginałki są drogie a jak wiadomo w starszych autkach wyrabiaja sie oringi i nie trzyma juz tak jak trzeba moze tez zasysać ci lewe powietrze Nie baw sie w sztukowanie , na krótka mete tak Ostatnio edytowane przez kamyk28 ; 07-05-2019 o 19:52 |
07-05-2019, 20:29 | #3 |
ford::amateur
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 12-09-2016
Model: MK3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
Odp: MK3 1.8 - wymiana przewodu paliwowego
No dobra, ale w dalszym ciągu widzę problem ten co obecnie mam, czyli samo podłączenie węża do filtra. Mówisz, żeby zrobić to opaskami. Teraz mam zaciski metalowe ([Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]), które zaczęły się luzować. Dlatego wolałem te oryginalne zaczepy z zatrzaskami.
Co do filtra to mam przepływowy, taki mniej więcej: http://www.ford-esklep.pl/userdata/g...f995e57ede.jpg Wlot z jednej, wylot z drugiej i tyle. 0.8 i 10? Masz na myśli średnicę? Nie wiem jak z drugiej strony, ale z tej której potrzebuję, średnica jest 8mm. Drugiej szczerze mówiąc bym wolał nie dotykać skoro działa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Kicu ; 07-05-2019 o 20:31 |
08-05-2019, 15:49 | #4 | |
ford::amateur
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-04-2019
Skąd: Zielona góra
Model: MK3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 7
|
Odp: MK3 1.8 - wymiana przewodu paliwowego
Cytat:
|
|