Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-01-2019, 20:17   #1
piotraaas
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 27-01-2019
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2005
Postów: 2
Domyślnie Bardzo wysokie spalanie

Witam. Nie wiem o co chodzi mam forda c max benzyna gaz 1.8 125km autko w trasie spala 9l gazu w mieście 19l gazu benzyny nie jestem pewny komputer pokazuje 17,8 l i bardzo prawdopodobne bo wskaźnik spada w oczach. Autko jest w automacie 7 biegów. Nie jestem niedzielnym kierowca ale też nie szaleje jadę jak wszyscy. Z góry dziękuję za pomoc

piotraaas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2019, 20:23   #2
slawek-kali
ford::expert
 
Avatar slawek-kali
 
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
Domyślnie Odp: Bardzo wysokie spalanie

to jestes jedyny ktory ma 7 biegowy automat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , a zapewne masz 4 biegowke...
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila!
Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK
slawek-kali jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2019, 21:02   #3
wienio61
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Jaworzno
Model: C-max
Silnik: 2.0/150KM
Rocznik: 2015 Titanium
Postów: 45
Domyślnie Odp: Bardzo wysokie spalanie

wsteczny to też bieg:Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wienio61 jest offline   Odpowiedź z Cytatem