|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-08-2007, 23:34 | #1 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
Centralny - dziwne zachowanie
Wiem wiem - podobne już było, ale tylko podobne. W większości przypadków pomagało przesmarowanie lub poruszenie wtyczek - ale nie u mnie.
1. Pierwsze w czym się gapnąłem, to to, że chyba spalone są silniczki lewego tyłu - po podpięciu na krótko do gniazda siłownika, nic ni słychać. 2. od strony kierowcy zamykają się wszystkie drzwi - ale klapę można otworzyć przyciskiem, tylko dziwne jest jeszcze to, że zamka z lewej strony prawie nie słychać, a te z prawej nie dość, że głośno kłapią, to jeszcze zamykają się pokolei - nie na raz - najpierw przód później tył. 3. od pasażera reagują tylko prawe drzwi (przód i tył) - po przekręceniu kluczyka zamyka i zaraz otwiera - można zamknąć przytrzymując kluczyk (tak samo działają klamki wewnątrz) 4. z pilota działają drzwi z prawej strony przy otwieraniu (nie da się zamknąć bo odskakują spowrotem) 5. DL nie mam ale przy zamykaniu "z alarmem" mrugają kierunki, ale chyba nie działa (próbowałem z otwartą szybą) Wyciągałem wszystkie wtyczki, smarowałem i czyściłem - i nic. Nie mogłem także rozebrać tego "spalonego" siłownika. Niby nieczynny ale szkoda było go rozwalać - może a nóż to nie jego wina? I tak sobie dedukowałem skoro działa od kierowcy, to centralka raczej w porządku tylko może szwankować wyjście sterowania od strony pasażera. Nie wiem jak działa ten pajączek połączen pomiędzy siłownikami a centralką - może kto ma jakieś sugestie? Nie jest to niezbędne do życia ale mnie wkurza :fcp4
__________________
Pozdrawiam Kefir |
15-08-2007, 02:10 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 245
|
Może odłącz prąd na jakiś czas i coś to pomorze. Chociaż wątpię...
__________________
Życie zaczyna sie powyżej 3000rpm ;-] |
15-08-2007, 05:46 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-03-2007
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: Mondeo mk2
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 133
|
RE centralny
Witam wiem ze ford jest o tyle trudny ze sterowanie centralnym z klamki wewnatrz jest za pomoca linki i tu sie sprawa komplikuje bo chocbys chcial to nie podstawisz zadnego uniwersalnego silownika ale ten orginalny jest rozbieralny i tam sa dwa malutkie mikrostyki ktore lubia sie zabrudzic lub przepalic ja tak mialem elektryk rozebral silownik zapodal w mikrostyk kontaktu i dzieki bogu zadzialal w przeciwnym razie gielda i szukac dobrej uzywki
Pozdrawiam i mam nadzieje ze sobie poradzisz
__________________
Wszystkie drogi prowadządą do domu http://img131.imageshack.us/my.php?imag ... 130ex4.jpg |
15-08-2007, 11:39 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
Prąd odłączałem i nie pomogło, siłowników uniwersalnych też nie chcę, chciałbym tylko stwierdzić czy wina leży po stronie siłowników czy centralki - chyba kupię na próbę jeden z siłowników i sprawdzę.
__________________
Pozdrawiam Kefir |
16-08-2007, 08:36 | #5 |
ford::advanced
Imię: Konrad
Zarejestrowany: 24-01-2007
Skąd: mieszkam w Warszawie, pochodzę z Łęcznej
Model: Mondeo Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143PS
Rocznik: 2008
Postów: 390
|
Kefir moje drzwi zachowują się dokładnie tak samo tylko nie cały czas, ale smarowanko nie pomaga. Jak będę in Łęczna to możemy się zgadać i popróbować poprzekładać moje zamki do Ciebie lub na odwrót.
__________________
Witam po przerwie - Kondzio - Ford Fiesta Senso Plus 1,25 16V 2007 - Ford Mondeo mk4 kombi Titanium 2.0 TDCI 2008 |
16-08-2007, 09:25 | #6 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
nie ma sprawy Kondzio,
na razie będę wymieniał tylni spalony i chyba kupię na próbę prawy przód bo coś mi się zdaje, że to sterowanie z tego zamka właśnie szwankuje.
__________________
Pozdrawiam Kefir |
16-08-2007, 09:30 | #7 |
ford::advanced
Imię: Konrad
Zarejestrowany: 24-01-2007
Skąd: mieszkam w Warszawie, pochodzę z Łęcznej
Model: Mondeo Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143PS
Rocznik: 2008
Postów: 390
|
U mnie blokuje się od kierowcy - jak zablokuje to tylko kluczeykiem można zamknąć.
Jak zamyka - to na jednop wciśnięcie zamyka 3 drzwi i klapę, adopiero na drugie zamyka drzwi za kierowcą i migają kierunki. Otwieranie też dziwne, na jedno wciśnięcie otwierają się nie tylko drzwo kierowcy ale i tylne za pasażerem :fcp5
__________________
Witam po przerwie - Kondzio - Ford Fiesta Senso Plus 1,25 16V 2007 - Ford Mondeo mk4 kombi Titanium 2.0 TDCI 2008 |
21-08-2007, 20:29 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-08-2007
Skąd: opole
Postów: 1
|
U mnie skolei jest problem tego typu, pilotem zamkne wszystkie drzwi a nie otwiera zadnych ale jakis dzwiek dochodzi z drzwi natomiast kluczem wszystko ok w dwie strony baterie zmienialem w pilocie
|
21-08-2007, 22:21 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
Troszkę próbowałem kombinować przy złączach bo nie chciał mi się zdejmować boczków, okazało się jeszcze że po rozłączeniu złącza drzwi kierowcy - prawa strona zamyka się i otwiera normalnie, czyli tak jakby wina lewego zamka, ale czemu przy zamykaniu z kluczyka z lewej strony wszystko działa?
__________________
Pozdrawiam Kefir |
22-08-2007, 07:35 | #10 |
ford::advanced
Imię: Konrad
Zarejestrowany: 24-01-2007
Skąd: mieszkam w Warszawie, pochodzę z Łęcznej
Model: Mondeo Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143PS
Rocznik: 2008
Postów: 390
|
No i właśnie najdziwniejsze jest to, że z kluczyka jest wszystko ok.
__________________
Witam po przerwie - Kondzio - Ford Fiesta Senso Plus 1,25 16V 2007 - Ford Mondeo mk4 kombi Titanium 2.0 TDCI 2008 |