|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-07-2018, 18:03 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-09-2016
Skąd: Elbląg
Model: Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
przy włączonej klimie zapaliła się kontrolka ładowania
Witam
Od dwóch dni jeżdżę z włączoną klimatyzacją ( jeżdżę tylko po mieście ok 20 km dziennie) Kilka razy zauważyłem, że na światłach przy włączonej klimie zapaliła się kontrolka ładowania Gdy ruszyłem z miejsca zgasła Akumulator jest nowy. Dzisiaj już go nie odpaliłem |
26-07-2018, 18:22 | #2 |
ford::advanced
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 03-06-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Focus MK1 Sedan
Silnik: 1.6L Zetec-S
Rocznik: 2002
Postów: 409
|
Odp: klimatyzacja & akumulator
Ładowanie słabe, alternator i regulator napięcia do sprawdzenia.
|
26-07-2018, 18:23 | #3 |
ford::advanced
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-11-2012
Skąd: Ostrów Wielkopolski-kraków
Model: Focus trend
Silnik: zetec 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 433
|
Odp: klimatyzacja & akumulator
sprawdź ładowanie miernikiem
(pasek,regulator napięcia,alternator) |
26-07-2018, 18:55 | #4 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-09-2016
Skąd: Elbląg
Model: Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
Odp: klimatyzacja & akumulator
Cytat:
Wymiana diod i mostka 300 zł z robocizną Ostatnio edytowane przez Agartha ; 28-07-2018 o 14:19 |
|
26-07-2018, 19:04 | #5 |
ford::advanced
Imię: Waldek
Zarejestrowany: 22-05-2013
Skąd: Legionowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1,8 B(125)
Rocznik: 2009
Postów: 354
|
Odp: klimatyzacja & akumulator
Żeby sprawdzić napięcie ładowania, nie trzeba nigdzie podjeżdżać.
Wystarczy uruchomić auto w trybie serwisowym zegarów. |
27-07-2018, 16:11 | #6 |
FCP member
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,643
|
Odp: przy włączonej klimie zapaliła się kontrolka ładowania
Wskazania trybu serwisowego różnią się nieco od faktycznego napięcia ładowania. Wystarczy wpiąć miernik do gniazda zapalniczki by się o tym przekonać. Tak czy siak różnice nie są jakieś kolosalne. Pomimo tego polecam zawsze miernik w garść i wtedy jest dokładny odczyt.
|