|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-07-2007, 09:36 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-04-2007
Model: mondeo
Silnik: diesel
Rocznik: 2003
Postów: 40
|
Mowicie ze Ford sie psuje ? Poczytajcie o tym złomie.
|
14-07-2007, 10:13 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
zdecydowanie w tego typu samochodzie firma, marka powinna dbac o szczegolne zadowolenie klienta.
Ladnie sie gosc rozpisal. Niestety takie to sa teraz nowe samochody, projektowane przez ekonomistow a nie inzynierow. |
14-07-2007, 10:20 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Sedan Ghia
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 1,362
|
Czytałem już to gdzieś.Faktycznie, to jest dopiero porażka.A dzisiaj , na TVN Turbo oglądałem jakąś powtórkę, gdzie testowali nowe BMW serii7. Książka obsługi gałek i przycisków na konsoli ma 280 stron :fcp15 :fcp18 .
__________________
POZDRAWIAM. |
14-07-2007, 10:30 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
|
z tym bmw to juz stare ...
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK- BYŁO PIĘKNE ... |
14-07-2007, 10:40 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
stare czy nie, ale prawdziwe. POdobne przejscia ludzie maja tez z mercedesami. Kiedys na interii na moto opisywali taki przypadek.
|
14-07-2007, 12:32 | #6 |
ford::advanced
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 07-06-2007
Skąd: Kraków/Wrocław
Model: Mdo mkIV/Foka mkII fl
Silnik: 2.0TDCI 140KM/1.8TDCI 115KM
Rocznik: 2008/2008
Postów: 330
|
czytałem czytałem to też... ale taka jest prawda...albo robią samochód i on jeździ albo po co takie auto sprzedawać co stoi więcej w serwisie niż u klienta...mój kumpel miał tak z autkiem mercedes S 320 CDI Model 2004 nie pamiętam ile dał ale szybko się tego pozbył...po miesiącu czasu (zima) zamarzły spryskiwacze reflektorów i rozwaliło jakiś wężyk który polał coś tam z elektroniki i raz światła świeciły normalnie a raz mrugały jak stroboskop (tak jak u Norrisa ze Strażnika Texasu) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fajnie wyglądało ale co dalej ?? oddał, zrobili i znów mrozy (podobno podgrzewane są końcówki i cały płyn) no i znów...już miał nauczkę i już nie używał zimą :fcp13 później okazało się że automat świrował, komputer wariował nikt nie wiedział dlaczego :fcp15 aso rozkładało ręce jak koleś zaczynał hamować wskakiwały wyższe biegi a czasem blokowały się i auto zdychało i trzeba było czekać na pomoc...okazało się że z czujnika ze skrzyni wężykiem aż do komputera lał się olej i zalewał komputer... podobno podciśnienie oleju czy tam czegoś tłumaczyło się inne ASO gość liczył że na 700 coś dni kiedy miał to auto z 200dni stało w serwisie...sprzedał i kupił citroena i teraz ma święty spokój...
__________________
http://images41.fotosik.pl/210/28cf18e60343f0b4.jpg |
15-07-2007, 10:09 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2006
Skąd: Szczecin
Postów: 34
|
witam wszystkich. zaciekawił mnie ten temat i chciałbym cos dodać od siebie gdyż w swojej stajni posiadałem swego czasu model E32 z 1991 roku (730) fajne autko pomimo juz swojego wieku to na drodze niezrównane osiągi i wrażenia z jazdy - a tylko 190 KM i i to przy dużej masie co na polskich drogach daje osobie znak w postaci sypiacego się zawieszenia. w sumie dokonałem w tym aucie kilku napraw (drogich) zawieszenia, tylny most wymieniony na ten z tzw. szperą, sprzęgło, wiatrak chłodzenia, czujnik zamknięcia drzwi. jednakże wszytko to zurzywało sie z uwagio na użytkowanie i wiek auta.
jak rozmawiałem ze specem i pasjonatem aut BMW to otrzymałem jednoznaczną odpowiedz - on nigdy nie kupi żadnego z nowych modeli BMW bo go nie stać na naprawę i serwis tego auta. jak dodał era dobrych aut BMW zakończyła się na modelach z "podwójnymi okrągłymi światłami przednimi" bo te auta były robione na jakość a następne modele mają za dużo elektroniki i części szybko się zużywających oraz takich przy których naprawie nie sposób ominąć ASO bo samemu nie da rady zrobić. to tyle o BMW, z forda jestem jak na razie zadowolony i nie zmieniam. pozdrawiam. |
15-07-2007, 10:15 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 10-01-2006
Skąd: Kraków
Model: Fusion
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2015
Postów: 2,815
|
Cytat:
__________________
Jeden Procent dla "Małego Komika" Jest: BMW E61 LCI 520D Ford Fiesta MKVII 1.25 82 PH GOLD były Ford Mondeo MKIII 2.5 V6 GHIA SPRZEDAM http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/56936 Ford Mondeo MKII 1.8 16V LPG , CB on-board http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/2216 |
|
15-07-2007, 10:16 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2006
Skąd: Szczecin
Postów: 34
|
dodam jeszcze, że podobna rzecz ma się z mercedesem którego jakość i styl kończy się na modelu 124.
[ Dodano: 2007-07-15, 11:18 ] każda marka sie psuje, sęk w tym by naprawy były jak najtańsze. człowiek uczy się z wiekiem. po nabraniu doświadczenia już wiem, że wolę autko bez elektrycznych lusterek, podgrzewanych siedzeń itp udogodnień, im mniej rzeczy które moga sie zepsuc tym spokojniejsza głowa. |
16-07-2007, 16:43 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-03-2007
Skąd: Wieden
Postów: 86
|
Nie do konca sie z tym wszystkim zgodze. Decydujemy sie na auto wg jakis okreslonych kryteriow: po pierwsze, musi sie podobac, po drugie, musi miec przystepna cena dla nas do zaakceptowania a po trzecie - bezawaryjność. Nie chce nikogo urazic, ale wybor auta nie powinien byc dyktowany wyborem mniejszego zla. Kupie forda, bo passat jest gorszy.
Kupujac forda do ceny sprzedajacego prawie na bank trzeba zatem doliczac koszt wtryskow, czesto kompresora, bardzo czesto kola pasowego dwumasowego, napinacz dzialajace siedzenie z regulacja od razu traktowac jako niebyle nawet jesli JESZCZE dziala. Dla mnie to jest kpina koncernu z uzytkownika, kiedys jeszcze 15lat temu takie podejscie skonczylo by sie blamazem dla firmy. |