Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-11-2017, 16:30   #1
Moraś
ford::beginner
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 17-11-2017
Skąd: Płock
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0
Rocznik: 2008
Postów: 10
Domyślnie mk4 2,0 czy 2,5t

Witam , mam zamiar zakupić sobie mondeo mk4 , w grę wchodzą dwie jednostki napędowe benzynowe 2.0 i 2.5 t . Obecnie jeżdżę audi a6c5 2.4 v6 . czy mogli byście napisać jak wyglądają koszta eksploatacji w obu opcjach ( rozrząd , klocki , tarcze i t.p. )? Wiem że w 2.0 rozrząd jest na łańcuchu więc i wymiana takiego rozrządu będzie droższa niż w przypadku rozrządu na pasku . Podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy zakupie .
Z góry wielkie dzięki za każde info .

Moraś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2017, 16:57   #2
kocur
ford::average
 
Avatar kocur
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 04-10-2013
Skąd: Kraków
Model: RAV4 Hybrid
Silnik: 2.5
Rocznik: 2023
Postów: 151
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Wystarczy skoczyć na drugą stronę tematu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
MOMENT OF TERROR IS THE BEGINNING OF LIFE
kocur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2017, 17:52   #3
Moraś
ford::beginner
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 17-11-2017
Skąd: Płock
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0
Rocznik: 2008
Postów: 10
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Cytat:
Napisał kocur Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wystarczy skoczyć na drugą stronę tematu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
No nie znalazłem w tym wątku wszystkiego co mnie interesuje .
Jaki jest z kosztami wymiany kompletnego rozrządu w 2 litrowej benzynie ? Widzę że sam jeździsz 2.5 t więc może sam mi coś podpowiesz ?
Moraś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2017, 17:59   #4
kocur
ford::average
 
Avatar kocur
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 04-10-2013
Skąd: Kraków
Model: RAV4 Hybrid
Silnik: 2.5
Rocznik: 2023
Postów: 151
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Skoro do 2.5 w ASO dałem 1500 to do 2 litrówki będzie odpowiednio mniej.

Ja nie mówię że wszystko znajdziesz w 1 temacie - o rozrządzie jest oddzielny temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
MOMENT OF TERROR IS THE BEGINNING OF LIFE
kocur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2017, 18:12   #5
Moraś
ford::beginner
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 17-11-2017
Skąd: Płock
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0
Rocznik: 2008
Postów: 10
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Cytat:
Napisał kocur Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Skoro do 2.5 w ASO dałem 1500 to do 2 litrówki będzie odpowiednio mniej.
Myślałem że koszty wymiany rozrządu na łańcuchu są większe niż na pasku , obecnie jeżdżę a6 c5 z silnikiem 2.4 v6 i za wymianę rozrządu płaciłem coś koło 1500 zł ale dla przykładu w modelu wyżej czyli w a6 c6 2.4 v6 koszt wymiany to około 5 tys. z racji że rozrząd jest na łańcuchu no ale ford to nie audi i na odwrót .
Moraś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2017, 18:18   #6
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Rozrzad w 2,0 zmieniasz tylko wtedy gdy Ci cos w nim padnie - Ford nie ma w instrukcji jakiejkolwiek informacji na ten temat.

W 2,5T wymiana po 10-ciu latach lub 200tys km, ale zaleca się zrobić ją trochę szybciej ...


Ogólnie - silnik 2,0 to tylko do powolnego przemieszczania sie z punktu A do B, a 2,5T daje duuuuuuuużą dozę frajdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2017, 18:30   #7
kalkulator
ford::beginner
 
Imię: jan
Zarejestrowany: 22-05-2017
Skąd: łomianki
Model: smax
Silnik: 2.0d 163KM
Rocznik: 2010
Postów: 17
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Jeśli jeździsz 2.4 to kupuj 2.5. 2.0 się rozczarujesz.
__________________
kalkulator jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2017, 17:05   #8
janas14
ford::advanced
 
Avatar janas14
 
Imię: Andres
Zarejestrowany: 24-01-2013
Skąd: Dolny śląsk .
Model: Monde mk4
Silnik: 2.0 he LPG
Rocznik: 2010
Postów: 251
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Zostań lepiej przy audi 2.4 komfort jazdy i cisza hmmm audi to audi fordzikowi daleko . Pytanie z innej beczki ponoć audi lubią sobie łyknąć oleju ?? Planowałem cobie A6 z 2,4 2008 r .?
janas14 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-11-2017, 11:21   #9
Rob^
FCP member
 
Avatar Rob^
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 717
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Cytat:
Napisał janas14 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zostań lepiej przy audi 2.4 komfort jazdy i cisza ..
A6 C5 to model chyba z z 1997r ... więc delikatnie mówiąc "dość stara konstrukcja" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dla informacji o kosztach serwisowania Mondeo Mk4, wymiana tarcz i klocków hamulcowych oraz łożysk rozporowych na amortyzatorach z przodu.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________

Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka
Rob^ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-11-2017, 12:34   #10
janas14
ford::advanced
 
Avatar janas14
 
Imię: Andres
Zarejestrowany: 24-01-2013
Skąd: Dolny śląsk .
Model: Monde mk4
Silnik: 2.0 he LPG
Rocznik: 2010
Postów: 251
Domyślnie Odp: mk4 2,0 czy 2,5t

Cytat:
Napisał Rob^ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A6 C5 to model chyba z z 1997r ... więc delikatnie mówiąc "dość stara konstrukcja" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dla informacji o kosztach serwisowania Mondeo Mk4, wymiana tarcz i klocków hamulcowych oraz łożysk rozporowych na amortyzatorach z przodu.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Patrz jaki rocznik wpisałem chodzi mi o A6 C6 ostatnie wypusty 2,4 w tym aucie to 2009 rok i to jest nieporównywalnie lepsza gablota niż nasze mk4 . Jakość wykonania , prowadzenie , wyciszenie itp . dlatego celowałbym w roczniki 2007-2009 2,4 + lpg albo alternatywnie mk4 2,5 + lpg ale kolega nie będzie raczej zadowolony jazdą fordem o niebo lepiej jednak jest w audi .
janas14 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:57.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.