Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-06-2007, 13:29   #1
przemo33
ford::beginner
 
Imię: Przemo
Zarejestrowany: 18-11-2004
Model: Transit
Silnik: 2,4 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 40
Domyślnie Zapytanie o pasek klinowy w escorcie-PILNIE

Witam

Zwracam sie z zapytaniem u wlasciwy ukldad paska klinowego w escorcie 1.6 16V 95r.
Wczoraj sciagnalem i nieprzyjrzalem sie wczesniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., a dzis widzialem dwie opcje ułożenia jak na rysunku.

Prosze o pomoc

Pozdrawiam

__________________
FORD
przemo33 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2007, 13:36   #2
zborecque
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 12-09-2006
Skąd: Łódź
Model: Brak forda
Silnik: Brak forda
Rocznik: Brak forda
Postów: 75
Domyślnie

Ekspertem nie jestem - ale w jednym i drugim będzie tak samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Odpowiednie koła będą obracać się w odpowiednią stronę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Nie wiem tylko czy na oba sposoby fizycznie da się założyć pasek (czy "po drodze" nie ma jakichś elementów uniemożliwiających jeden z tych sposobów)
__________________
.:: FOTKI MOJEGO ESCORTA ::.
zborecque jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2007, 14:38   #3
-Ed-
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-07-2005
Skąd: Kartuzy
Postów: 28
Domyślnie

Opcja nr. 1 jest prawidłowa.
-Ed- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2007, 15:00   #4
przemo33
ford::beginner
 
Imię: Przemo
Zarejestrowany: 18-11-2004
Model: Transit
Silnik: 2,4 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 40
Domyślnie

Zastanawia mnie fakt taki , iż wdaje mi sie ze w poradach [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest widoczne na zdjeciach ustawienie nr2. Chociaz patrzylem u znajomego i ma ustawienie nr1.

Pozdr
__________________
FORD
przemo33 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2007, 18:10   #5
ko.mar
ford::advanced
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: małopolska
Model: Focus Mk II
Silnik: 2,0 Duratec 145 KM
Rocznik: 2008
Postów: 475
Domyślnie

W ust 2 jest bardzo możliwe ślizganie na kole alternatora, pasek pracuje mniejszą powierzchnią :fcp17
__________________
Uśmiechnij się!Jutro może być gorzej!
ko.mar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-11-2007, 19:37   #6
arti31
ford::average
 
Avatar arti31
 
Imię: artur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Skąd: inowrocław
Model: mkVII
Silnik: 1,8 115ps
Rocznik: 1997
Postów: 55
Domyślnie

Odkopuje temat.
Rozebrałe klamota i nie przyjżałem się jak jest pociagnięty pasek wieloklinowy.
Mam silnik 1,8 zetec z klimą i wspomaganiem więc jest jeszcze jedna rolka
czy układ bedzie taki?

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Z tym ze jak pisze nie 1,6 a 1,8 97r. Mi sie wydaje że to opcja 1. czy moze inaczej
Nie moge znależć żadnego rysunku gdziebyłoby to opisane.
arti31 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-11-2007, 20:37   #7
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

arti31, zdecydowanie 1
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-11-2007, 22:45   #8
kor1011
ford::professional
 
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
Domyślnie

Cytat:
Napisał zborecque
ale w jednym i drugim będzie tak samo
Koło pasowe wału musi mieć co najmniej 180^ opasania bo nie pociągnie.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ))
kor1011 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2007, 16:04   #9
arti31
ford::average
 
Avatar arti31
 
Imię: artur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Skąd: inowrocław
Model: mkVII
Silnik: 1,8 115ps
Rocznik: 1997
Postów: 55
Domyślnie

ok dzieki
Faktycznie trzeba było tak założyć (rys. 1)
zamotałem sie bo sprzedawca podając pasek wg katalogu stwierdził że ten stary jest za długi i musi mi dac krótszy. nie mogłem go załoożyć ... wszystko było za sztywne .
Ale chodzi i jest git.
Tak poza tematem widziałem na forum tutaj zadnie że nie wymienia się rolek na pasku wieloklinowym. U mnie były w katastrofalnym stanie. Wymieniłem wszystkie i silnik od razu chodzi inaczej (nie ma dziwnych dżwięków)
Pozdrawiam
arti31 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:05.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.