Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-04-2017, 14:03   #1
sierra_79
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-09-2015
Model: Fiesta, Focus Kombi
Silnik: Fies. 1,2; Foc 1.6 Ti-VCT 105KM
Rocznik: Fies. 2007; Foc. 2014
Postów: 26
Domyślnie przerwy w zapłonie na trzecim cylindrze

Focus 1,6 benzyna 105 KM.

Świeci się kontrolka silnika, czasem ciągle, niekiedy tylko miga. Gdy silnik pracuje na obrotach poniżej 1k wpada w drgania, pomiędzy 1,5k a 2k trochę go dławi. Diagnoza wykonana za pomocą komputera (nie znam się, mechanik ma komputer pozwalający na diagnostykę różnych marek aut, nie wyspecjalizowany w Fordzie) wskazuje na przerwy w zapłonie na III cylindrze. Mechanik wymienił cewkę, kable i świece. Problem nie zniknął. Sprawdził również kompresję, według niego jest ok. Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną usterki?

sierra_79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2017, 15:48   #2
jadja
ford::advanced
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 24-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3 2011 Trend
Silnik: benzyna 1,6 105 KM
Rocznik: 2011
Postów: 303
Domyślnie Odp: przerwy w zapłonie na trzecim cylindrze