Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-05-2007, 19:02   #1
Dario152
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 27-05-2007
Model: S-Max
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie Hamulce

Witam , Jestem nowym na forum chociaz już kiedyś się zarejestrowałem to jednak znikłem z logu :fcp15 .Ale do rzeczy mondeo MKI podczas przyhamowania mocno skręca w prawo ,a po odpuszceniu pedału hamulca mocno odbija w lewo (wyraźny skręt w lewo- czuję szarpnięcie na kierownicy) i puszcza tzn. już jedzie prosto. Niebezpiecznie z tym jeździć bo wyraźnie rzuca w prawo i do środka jezdni .Przeszukałem wszystkie tematy z hamulcami i podobnego przypadku nie znalazłem Zaczeło się gdy ustawiono mi zbieznośc na tylnej osi. Sprawdzałem na podniesionym samochodzie i żadne koło nie blokuje. Zawieszenie jest idealne -miesiąc temu byłem na przeglądzie nie ma nigdzie luzów.Aż taki zielony nie jestem , ale z takim przypadkiem spotkałem sie pierwszy raz. Może ktos z uzytkowników miał coś podobnego i uporał się z tym ? Pozdrawiam

Dario152 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-05-2007, 20:35   #2
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Sprawdź na stacji diagnostycznej czy ci koła równo hamują. Jeśli siła hamowania na jednej osi różni się na kołach o więcej niż kilkanaście procent, możesz mieć taki efekt.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-05-2007, 15:54   #3
Jasa
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 106
Domyślnie

potwierdzam.... Nierównomierny efekt hamowania.
__________________
"Drzemie we mnie siła, którą uwolni... Ford Shelby WSS Mustang GT...." -=>PooZDRoo<=-
Jasa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-05-2007, 20:43   #4
Dario152
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 27-05-2007
Model: S-Max
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie

Dzięki za info .Sprawdzę na stacji diagnostycznej. Pozdrawiam
Dario152 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2007, 09:43   #5
Kefir
ford::professional
 
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dario152
Zaczeło się gdy ustawiono mi zbieznośc na tylnej osi
zazwyczaj zbieżność ustawia się na przodzie, a jeżeli robią geometrię, to także tył. Zbieżność przodu ustawia się do tylnej osi, a sam tył?
Sprawdź jeszcze przy różnych prędkościach, czy po puszczeniu kierownicy auto ci nie ucieka.
__________________
Pozdrawiam
Kefir
Kefir jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-07-2007, 21:16   #6
Dario152
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 27-05-2007
Model: S-Max
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie

Witam i przepraszam ze dopiero teraz piszę. Problem ze sciąganiem podczas hamowania zlikwidowany. Problem tkwił w wyrobionych tulejach wachacza.Po wymianie tulei problem przestał istnieć. (A na przeglądzie nic nie pokazało ) Pozdrawiam
Dario152 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:14.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.