|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-05-2007, 18:10 | #1 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 09-01-2005
Skąd: Lubawa
Model: galaxy
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 35
|
Gorąco- niestety wewnątrz także:(
Zrobiło się ciepło więc dziś wcisnąłem w czasie jazdy magiczny przycisk klimki manualnej a tam nic :fcp6 oprócz częstego krótkiego pisku i odczuwalnego minimalnie szarpania co jakieś 5 sec. Zatrzymałem się i otworzyłem maskę. Patrząc na alternator na jego kole z czoła jest jakby tależyk, który po włączeniu klimki zostaje jakby zassany do koła( tak się włącza pompa od klimki), jednak u mnie po zassaniu zaraz zostaje odepchnięty z powrotem i tak w kółko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Nie muszę dodawać, że z nawiewów śmiga cieplutkie powietrze miast chłodku. Co to znaczy? Może klimka PUSTA? Mam wieloryba 4 latka i nie zaglądałem nigdy do klimy, może już czas napełnić itp? Czy taki może być objaw braku środka chłodzącego?
__________________
GALON 2009 2.0TDCI NA FUULLUU . |
14-05-2007, 18:32 | #2 |
ford::expert
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
możliwe że masz mało czynnika, wybija zabezpieczenie, czynnik smaruje sprężarkę, przy niskim jego poziomie, sprężarka się wyłącza
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
14-05-2007, 18:34 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-01-2007
Skąd: kutno
Postów: 29
|
zacznij od sprawdzenia poziomu czynnika w układzie klimy.odwiedż serwis klimatyzacyjny.za taka usługę w mojej oklicy płaci sie ok 220 zł
__________________
ford to mord ale jedzie sie jak lord |
14-05-2007, 18:39 | #4 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
15-05-2007, 19:54 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
|
czas zajrzeć do klimy czyli ja najzwyczajniej nabić. 4 lata to spory okres jak dla klimy. Nabij, sprawdź szczelność i po sprawie.
Pozdrawiam
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic |
15-05-2007, 20:29 | #6 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-04-2007
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.6Tdci
Rocznik: 2008
Postów: 26
|
koło chłodnicy są przewody z czarnymi kapturkami odkręć pod spodem powinien być zaworek taki jak w oponie samochodowej wciśnij lekko na chwilkę dosłownie jak coś poleci to czynnik jest w klimie i szukaj przyczyny gdzie indziej. Jeśli jest brak czynnika chłodzącego to sprężarka może się nie załączać.
Ja dziś byłem sprawdzić szczelność klimy i ją nabic ponieważ czynnika zero w układzie nabili mi azotem jutro jadę sprawdzić czy są ubytki jak nie ma to nabija mi koszt nabicia ze sprawdzeniem szczelności 120 pln pozdro
__________________
Życie to je bajka |