|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-06-2016, 07:29 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-07-2012
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 119
|
Jak dobrać się do wnętrza zapięcia pasa?
Zauważyłem, że czasem coś piknie w zegarach, "zaczaiłem" się i udało mi się zauważyć błyśnięcie kontrolki pasów.
Pogmerałem przy klamrze i okazuje się, że jak pociągnąć mocno do góry klamrę (zapiętą w gnieździe) to włącza się sygnalizacja niezapiętych pasów. Czyli jakby jakiemuś stykowi brakowało styku, jakiś luz. Jak to naprawić, da się rozebrać "gniazdo" pasa? Od razu mówię, że nie chcę wyłączać sygnalizacji niezapiętych pasów, nie tędy droga. |
25-06-2016, 10:01 | #2 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-04-2016
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: Diesel 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 8
|
Odp: Jak dobrać się do wnętrza zapięcia pasa?
Podbiję, bo mam ten sam problem.
Co ciekawsze kontrolka piszczy gdy np. hamuję. Zaczyna to już być męczące. Mam iść z tym do mechanika? Elektryka? ASO? Mieszkam we Wrocławiu. |
25-06-2016, 10:52 | #3 |
ford::expert
Imię: Artur
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Kraków
Model: było Mondeo mk4, jest Fiesta mk7, EDGE
Silnik: 1.25 , 2.0
Rocznik: 2014, 2019
Postów: 3,027
|
Odp: Jak dobrać się do wnętrza zapięcia pasa?
Piszczy bo przy hamowaniu naciśgasz pas.
Wg. mnie najlepiej kupić używkę i wymienić. Posprawdzaj też kable, które idą od zapięcia do kostki pod fotelem. |
26-06-2016, 10:04 | #4 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-04-2016
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: Diesel 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 8
|
Odp: Jak dobrać się do wnętrza zapięcia pasa?
Cytat:
|
|