|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-04-2016, 18:51 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-04-2016
Model: focus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Postów: 9
|
Błędy silnika, 0030 ; P244D ; P0488
Witam, mam problem. Sprawdziłem sobie samochód który jest po kolizji i mam takie błędy, ktorych się nie da usunąć, są one w statusie "obecny"
-P0030 - ogrzewanie sondy lambda HO2S bank 1 sonda 1 Rozumiem ze sonda jest albo uszkodzona i nie grzeje, albo wyczytalem ze moze mieć nie taką mieszankę, po prostu jakieś inne paliwo. Weryfikować jakoś taką sondę, czy od razy wymieniać? Jak sprawdzić sondę? -P244D - Zbyt wysoka temperatura katalizatora podczas regeneracji Blok 1 Nie mam pojecia o co chodzi. -P0488 - Sterowania polozenia przepustnicy EGR zakres pomiarowy/wydajnosc. Dzisiaj wyczyscilem EGR i dalej to samo, moze zniknie jak sie przejade samochodem, nie mam pojecia co o tym myśleć. Pacjent to Focus mk2 FL 2010rok 1.6 tdci Proszę o pomoc, dzięki bardzo |
25-05-2016, 13:45 | #2 |
ford::beginner
Imię: Mm
Zarejestrowany: 07-06-2014
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1.4 TdCi
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
Odp: Błędy silnika, 0030 ; P244D ; P0488
Poradziłeś sobie kolego ? u mnie również problem z p244D i do tego za dużo oleju
|
13-08-2016, 12:23 | #3 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 03-03-2015
Skąd: Siechnice
Model: C-MAX
Silnik: 2.0 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 26
|
Ford Focus 1.6tdci 90km z Dpf bład P244d
Witam
Ford Focus 1.6tdci 90km z Dpf z błędem P244d Temperatura katalizatora zbyt wysokapodczas regeneracji , na tą przypadłość IDS chce przyuczyć czujnik ale procedura nie idzie , próbowałem nawet boschem , ręce opadają , czujniki nowe , brak pomysłów |