|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-02-2016, 19:07 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-10-2013
Model: Ford Focus 2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Rdzewiejace podwozie
Czesc
Cos mi zaczyna zdzewiec podwozie w moim FF MK2. Macie na to jakies swoje sposoby ? 1. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 3. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 4. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] dzieki za wskazowki pzdr |
05-02-2016, 19:31 | #2 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Kolego z tych zdjęć co pokazałeś to tylko na pierwszym widać że rdza jest na budzie (podłużnica). Pozostałe to praktycznie tylny wózek i wydech.
Można to fajnie zrobić, ale trzeba zdemontować tylne zawieszenie (w całości), wyczyścić ogniska korozji, zabezpieczyć antykorozyjnie i zabezpieczyć barankiem. Przy okazji i koniecznie wszelkie profile zamknięte... Samo zawieszenie... cóż można np rozebrać, wypiaskować ramę pomocniczą i pomalować, wymienić wahacze i złożyć praktycznie nowe zawieszenie ładnie wyglądające... ale koszt będzie spory i trochę szkoda jeśli zawieszenie jeszcze jest ok. Co do wydechu to ja bym tego nie ruszał... po pomalowaniu farba będzie się wypalać i śmierdzieć...
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
05-02-2016, 19:36 | #3 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 15-08-2015
Skąd: Bieszczady
Model: Ford DA3 Focus
Silnik: 1.6L Zetec-S Silnik PFI HPDC 100PS
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Szczerze mówiąc, u mnie było po 5 latach od zakupu w salonie, było o wiele lepiej pod spodem. Ale mimo to zdecydowałem się oddać samochód do warsztatu, w którym robią profesjonalną konserwację: piaskowanie, mycie, odkwaszanie, likwidacja ognisk rdzy, malowanie i nakładanie konserwacji. Oczywiście profile też. Właściciel warsztatu dał lekki rabacik, w zamian robię u niego przeglądy i eksploatację. Warsztat oczywiście autoryzowany, z odpowiednią renomą- gwarancja 3 letnia na konserwację, 1500 zł robocizna+ środki do kons.
|
05-02-2016, 19:50 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-10-2013
Model: Ford Focus 2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Dzieki za sugestie, orientujecie sie moze, czy w Katowicach lub Krakowie jest godny polecenia zaklad zajmujacy zabezpieczaniem antykorozyjnym aut.
Jesli forum zabrania reklamy, prosze podeslijcie mi namiary na priva. Z gory dziekuje. |
06-02-2016, 03:09 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-10-2013
Model: Ford Focus 2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Cytat:
|
|
06-02-2016, 07:50 | #6 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
A zazwyczaj nikt się tym nie przejmuje, bo nigdy tam nie zagląda, zwłaszcza właściciele aut niegarażowanych.
Nie jest źle z tym twoim podwoziem, a jak na 10 lat to nawet jest znakomicie. :-) |
06-02-2016, 10:55 | #7 | |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 15-08-2015
Skąd: Bieszczady
Model: Ford DA3 Focus
Silnik: 1.6L Zetec-S Silnik PFI HPDC 100PS
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Cytat:
|
|
09-02-2016, 21:20 | #8 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-10-2013
Model: Ford Focus 2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Cytat:
|
|
27-02-2016, 19:21 | #9 | |
ford::beginner
Imię: Seba
Zarejestrowany: 07-03-2014
Skąd: Przyjaźń
Model: focus c-max, fiesta mk 6
Silnik: 1.6 tdci, 1.4 tdci
Rocznik: 2005, 2005
Postów: 37
|
Odp: Rdzewiejace podwozie
Cytat:
BTW. Auto garażowane, moim zdaniem szybciej koroduje od spodu, samochód stojący na zewnątrz, zawsze ma spód owiewany powietrzem, schnie szybciej. Mój C-max, też był garażowany i jest mocno skorodowany od dołu. Pozdrawiam\ Seba |
|