|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-04-2007, 17:09 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Model: galaxy
Silnik: 2000
Rocznik: 1997
Postów: 2
|
brak iskry na 2 i 3 cylindrze
witam wszystkich
jestem tu nowy więc sory jak coś odrazu źle robie ale szukałem i nie mogłem nic znaleść więc pytam : Autko to ford escort 91 rok 1,4B autko nie ma iskry na 2i3 cylindrze, przewody nowe, świece nowe,cewka dobra , bo wymieniłem na dwie inne i jest tak samo, co to może być , do cewki idą 3 przewody masa, + , no i jeszcze jakiś jeden, czujnik położenia wału chyba jest ok bo jak ściągne z niego wtyczkę to wogle nie ma iskry, podpowiedzcie coś :fcp20 [ Dodano: 2007-04-18, 09:04 ] ponaglam [ Dodano: 2007-04-18, 09:09 ] plis |
18-04-2007, 14:51 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
iskre masz jednoczesnie na cylindrach 1 i 4 oraz 2 i 3 skoro nie masz na 2 i 3 to moduł uszkodzony, nie ma gdzieś styku (u mnie ukiwal sie jeden przy wtyczce cewki) lub źle sprawdzales iskre
przewody jakie dochodzą do cewki to: zewnetrzne to sterowanie parami cylindrow a środkowy zasilanie cewki. Czujnik zostaw w spokoju bo iskre masz na 1 i 4
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
18-04-2007, 16:10 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-04-2007
Model: galaxy
Silnik: 2000
Rocznik: 1997
Postów: 2
|
dzięki za zainteresowanie, padnięty był moduł, dzisiaj rano załatwiłem drugi i wszystko gra :fcp2
|
22-05-2007, 00:05 | #4 | |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-01-2007
Skąd: Mikołów
Model: MK3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 33
|
Cytat:
|
|
22-05-2007, 00:15 | #5 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
|
Cytat:
Podłącz omomierz do odpowiednich styków cewki zapłonowej i zmierzyć kolejno rezystancję między: - stykami 1 i 2, - stykami 3 i 2. Właściwa wartość rezystancji dla obu pomiarów (uzwojenia pierwotne pojedynczych cewek zapłonowych wynosi 4,5 do 5,5 Q. • W przypadku znacznych odchyleń od właściwej wartości rezystancji należy wymienić cewkę zapłonową Gdy w cewce wszystko gra, wówczas winny jest modół.
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić. |
|
22-05-2007, 07:01 | #6 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
jak miałem uszkodzoną cewkę podczas odpalania było słychać jakieś pykanie,stukanie.
niewiem jak to nazwać w każdym bądź razie po wymianie problem zniknoł. ale najpierw sobie sprawdź cewkę i modół i dopiero wymieniaj jak będziesz pewien uszkodzonej części. pozdra.
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |
22-05-2007, 20:05 | #7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Cytat:
moze byc cewka uszkodzona, moduł zapłonowy, lub kabelek sie urwał....
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
24-05-2007, 15:45 | #8 | ||
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-01-2007
Skąd: Mikołów
Model: MK3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 33
|
Cytat:
|
||