Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-04-2007, 21:39   #1
w0jtek0
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 14-04-2007
Postów: 1
Domyślnie nie dzialaja biegi 1,3,5 w Focusie

Witam,

Jestem nowym posiadaczem focusa 1,8tdci mam problem ze szkrzynia biegow lub sprzeglem, a mianowicie - nie dzialaja mi biegi 1, 3 i 5, mozna je wlaczyc, ale po puszczeniu sprzegla wielki zgrzyt, CO TO MOZE BYC?
szukalem w internecie i nie moge tak dziwnego przypadku znajsc.
Nie jestem mechanikiem, ale wg. mnie wybieraki dzialaja dobrze, skrzynia powinna byc OK bo 2, 4 i wsteczny dzialaja bez zarzutu. Sprzeglo tez sie zachowuje poprawnie przy przejsciu z 2 na 4...


Prosze o pomoc/sugestie, focusik mi sie spodobal, bym go sobie zostawil i sie nim cieszyl, ale bez tych trzech biegów jezdzi sie troche slabo :fcp11

w0jtek0 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2007, 06:37   #2
Kangur
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
Domyślnie