Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-01-2016, 20:00   #1
Dybek_87
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 27-07-2014
Skąd: Mazury
Model: Focus ST mk 2 FL
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2008
Postów: 4
Angry Nieplynne przyspieszanie ST 2.5 T

Witam Wszystkich klubowiczow. Od miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem Focusa ST Mk2 Face lift model. Przy zakupie stwierdzilem razem z moim przyjacielem ze pod czas wciskania pedalu gazu do konca na wiekszym biegu ( duze obciazenie ) mala predkosc. ST przspiesza nie plynnie opisac to mozna jako delikatne przerywanie...nie jest to odczuwalne przy dynamicznej jezdzie gdy bieg po biegu krece go do 4-5 tys obrotow. Podpinalismy do kompa nie pokazuje zadnego bledu...wszystki inne dane odnosnie przeplywki itp w normie...absolutnie nic co moglo by nie pasowac. Postanowilismy zmienic zawor cisnienia doladowania turbiny ale po wymianie problem pozostal. Sprawdzilismy odme i jest w porzadku, caly uklad turbo filtr powietrza ( modyfikowany K&N ) wszystko szczelne...Po zakupie byl zrobiony caly serwis oleje, filtry, rozrzad, swiece ( siedzialy jeszcze oryginaly...auto ma przejechane 123 tys w tym momencie.
Prosze o pomoc moze ktos mial juz podobny problem.
Pozdrawiam i z gory dziekuje


Ostatnio edytowane przez Dybek_87 ; 11-01-2016 o 15:48 Powód: zmiana tematu
Dybek_87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2016, 22:51   #2
michup5
ford::average
 
Avatar michup5
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 16-04-2012
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Zetec-SE 100KM Magnum Grey Metallic
Rocznik: 2004
Postów: 106
Domyślnie Odp: Focus mk2 FL ST Nieplynne przyspieszanie

Ewidentne objawy szwankującego układu zapłonowego, a najprawdopodobniej cewki zapłonowej. Przerywanie najbardziej wówczas objawia się na wysokich biegach przy dużym obciążeniu (np jazda pod górkę). Z doświadczenia wiem, że komputer nie wywali błędu cewki zbyt szybko, mi dopiero pojawił się check engine (cylinder 1 missfire) jak nie palił na jeden cylinder lub wypadanie zapłonu było już bardzo odczuwalne.

W Stkach chyba jest oddzielna cewka na każdy gar więc możesz po prostu zlokalizować uszkodzoną i wymienić pojedynczą sztukę. Chociaż to pewnie tylko tymczasowe rozwiązanie.

Ostatnio edytowane przez michup5 ; 10-01-2016 o 22:53
michup5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-01-2016, 16:59   #3
Dybek_87
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 27-07-2014
Skąd: Mazury
Model: Focus ST mk 2 FL
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie Odp: Focus mk2 FL ST Nieplynne przyspieszanie

Cytat:
Napisał michup5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ewidentne objawy szwankującego układu zapłonowego, a najprawdopodobniej cewki zapłonowej. Przerywanie najbardziej wówczas objawia się na wysokich biegach przy dużym obciążeniu (np jazda pod górkę). Z doświadczenia wiem, że komputer nie wywali błędu cewki zbyt szybko, mi dopiero pojawił się check engine (cylinder 1 missfire) jak nie palił na jeden cylinder lub wypadanie zapłonu było już bardzo odczuwalne.

W Stkach chyba jest oddzielna cewka na każdy gar więc możesz po prostu zlokalizować uszkodzoną i wymienić pojedynczą sztukę. Chociaż to pewnie tylko tymczasowe rozwiązanie.
Wlasnie zastanawialismy sie nad cewkami ze wzgledu na Swiece ktore nie byly wymieniane od nowosci...co moglo przyczynic sie do uszkodzenia jednej z nich...nastepnym krokiem bedzie zamowienie cewki..
Dybek_87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2016, 16:15   #4
Dybek_87
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 27-07-2014
Skąd: Mazury
Model: Focus ST mk 2 FL
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie Odp: Nieplynne przyspieszanie ST 2.5 T

No i przypuszczenia sie sprawdzily...Godzina na warsztacie 40 euro za wymiane 165 Cewki ( Bosch ) i problem z nieplynnym przyspieszaniem znikl z czego bardzo sie ciesze. ST przyspiesza plynnie tak jak powinien Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dybek_87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:30.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.