|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-03-2007, 10:35 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
|
Ponowanie słaby focus
Witam, pisałem już kilka postów odnośnie losowym spadku mocy. Autko było już w ASO później u różnych znawców i... nigdzie nikt nie jest mi w stanie powiedzieć o co chodzi. Zauważyłem jedynie że jak wyjąłem hmm taką gąbkę bodajże z zaworu recylkulatora (chyba to to) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to tak wygląda jak by częściej "turbina" załączała tzn moc wraca. W ASO sprawdzali szczelność turbiny twierdzą że pomiary są o.k. i obstawiają pompę ale nie są w 100% pewnie. (mam wydać za regenerację pompy a jak się okaże że nie to co Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.( ) aaa druga diagnoza jest taka jeżeli to pompa to kiedyś padnie.Autko kupiłem we wrześniu i kurcze cały czas mam ten problem. Nie wiem jakie są objawy gdy pada pompa i ile czasu tysięcy km trzeba zrobić by padła. Zrobiłem 10 tysiaków prawie i cały czas tak samo. Zastanawia mnie ten zawór recylkulacji - mianowicie wymieniał może ktoś już to ?? ciekawy jestem jakie są objawy gdy jest uwalony. Istnieje możliwość sprawdzenia czy jest dobry ?? byłem u 3 mechaników i co warsztat inna diagnoza.
|
28-03-2007, 21:15 | #2 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-03-2007
Postów: 4
|
|
09-04-2007, 13:13 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 19-09-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 1
|
U mnie bylo podobnie - raz na jakis czas auto tracilo moc. Na wolnych obrotach mozna wtedy bylo zauwazyc falowanie /obrotow/. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wracalo na jakis czas do normy.
Skonczylo sie to regeneracja pompy paliwowej Bosch VP44 - koszt oklo 3000 w zaleznosci od tego co padnie (u mnie wytarlo az obudowe pompy). Doliczyc nalezy jeszcze koszt wymontowania pompy i jej zamontowania /jest duzo roboty/ oraza koszt wymiany paska rozrzadu /od razu wymienilem gdyz jak raz sciageli to nie oplaca sie juz starego zakladac/. Od roku wszystko gra jak w zegarku /2001 kombi 1,8 TDDi 255 tys. km/ W razie pytan [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Raf |
10-04-2007, 08:58 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-02-2007
Postów: 42
|
java - Olewa właściciela nawet zaraz po odpaleniu. Obroty nic mi nie falują. Po prostu jak nie ma mocy to nie ma. Zrobiłem już prawie 10 tysięcy i kurcze nie chce paść (może i dobrze) ale jazda jest męcząca szczególnie przy wyprzedzaniu – prawie jak fiatem 126
|
03-06-2007, 15:27 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 29-05-2007
Skąd: głogów
Model: focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000r
Postów: 60
|
szanowny raf910 chyba chodziło ci o pompe wtryskowa a nie paliwowa bo paliwowa kosztuje jakies 200 zł a wtryskowa 3000 zł regeneracja :fcp18
__________________
szymon |