|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-06-2015, 10:11 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
|
Powracająca przypadłość dotycząca przecierania się przewodów paliwowych pod filtrem.
Witam
Temat powinien być znany użytkownikom Furiatów z silnikiem 1.4 TDCI. Wiem, pewnie było to wielokrotnie poruszane a mianowicie zapowietrzanie się układu paliwowego niskiego ciśnienia - rozwiązanie jest proste wymiana (do tego momentu się powtarzam). Teraz mam pytanie czy ktoś odkrył lub też wpadł na pomysł w jaki sposób zapobiec się przed kolejnym przetarciem. Mnie skończyły się pomysły, podnosiłem filtr paliwa, obsmerfowałem izolacją gdzie może się stykać z filtrem powietrza. To tylko pomaga na chwilę, przewody jak się przecierały tak się przecierają. Zakładałem używaną wiązkę (dobrze wyprofilowane wszystkie wężyki) jak już w akcie desperacji założyłem nową (akurat pojawiła się w intercarsie) i efekt jest ten sam. Przy używanej wytrzymały jakieś 2 lata przy nowej już widać zniszczenia a mam ją od 2 miesięcy. Podkreślam zakładałem to profilując przewody nagrzewnicą tak by się dobrze ułożyły, by ściślej wchodziły owijałem izolacją i nic. Mam zamiar jeszcze położyć gumę pod filtr powietrza ale nie wiem czy to będzie dobry pomysł (guma różnie się zachowuje przy zetknięciu z paliwem oraz podwyższoną temperaturą). Ostatnio edytowane przez rrubens ; 23-06-2015 o 14:33 |
23-06-2015, 23:03 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
|
Odp: Powracająca przypadłość dotycząca przecierania się przewodów paliwowych pod filt
co z tym tematem jest nie tak jest zupelnie jasny
ja u siebie temat rozwazalem wymieniajac wszystkie przewody na latwo dostepne w sklepach motoryzacyjnych problemem byly jednak opaski zaciskowe takie standartowe byly zaduze kupilem mniejsze i temat sie skonczyl wszystko sie ulozylo jak potrzeba . jednym slowem wywalilem fabryczne przewody zostawilem tylko ksztaltki i nowa pomke wstepna a wszystko zlozylem na przewodzch 8mm pozdrawiam |
24-06-2015, 12:52 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
|
Odp: Powracająca przypadłość dotycząca przecierania się przewodów paliwowych pod filt
Nie tak do końca, one się w takim przypadku przecierają w innych miejscach.
Też tak na początku uczyniłem. Problem pojawia się w miejscu wywinięciu przewodu przy filtrze paliwa. Zobacz czy nie masz tam przetarć. U mnie problem zaczął się po tym jak wymieniali albo uszczelniacze na wtryskach (też dość popularna przypadłość) lub wymieniali sprzęgło. Najgorsze jest to, że w ferworze walki zgubiłem mocowania na gruszkę. Poprawnie zamontowana tyrtytka co prawdę daje radę ale. Tyle razy było to rozbierane u mnie, że już czuć ropę pod maską (któreś złącze przepuszcza paliwo). Zaczynam się poddawać. |
24-06-2015, 23:08 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
|
Odp: Powracająca przypadłość dotycząca przecierania się przewodów paliwowych pod filt
witam
u mnie po 2 latach jest ok jest tam ciasno i kręto ale daja rade sa bardziej gumowe od fabrycznych i lepiej sie poddaja wibracja silnika , gdzies tu na forum chyba dalem zdiecia jak to wszystko wymienilem i dziala do dzisiaj ,a jezeli cos sie przytrafi to latwo taki kawalek wezyka wymienic niewiele kosztuja . pozdrawiam |