Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-04-2015, 16:55   #1
Roger23
ford::amateur
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 19-03-2015
Skąd: Góra Kalwaria
Model: focus
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2014
Postów: 3
Domyślnie Chiptuning Ford Focus mk2

Witajcie,

Stoję przed dylematem który silniczek wybrać do foczki.Planuje drobne modyfikacje, w tym właśnie chiptuning i podkręcenie najlepiej do około 140 koników mojej bryczki. Który silnik wybrać z taką perspektywą zmian? 1.6 109 hp czy 1.8 115 hp. Który z nich ogólnie jest lepszy ?

Roger23 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2015, 19:21   #2
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

zasadniczo trudny temat, wydaje się że 1.8tdci to prostszy i mniej awaryjny silnik i zawsze bez DPF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
1.6 zazwyczaj z DPF no i częstsze pro problemy np. z turbinami
no i 140KM z 1.8 to pikuś, z 1.6 to ok. 130-135KM
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2015, 20:56   #3
voodo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

Miał ktoś okazję porównać jak ma się 1.6tdci 90KM po chipie ze stałą geometrią do SERYJNYCH 1.8TDCI oraz 1.6tdci 109KM. Widziałem wykresy chipowanych 90. ale ciekaw jestem jakie są odczucia w trakcie jazdy, który daje więcej przyjemności.
voodo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2015, 21:00   #4
janek001
Zablokowany
 
Imię: janek
Zarejestrowany: 03-08-2012
Skąd: wrocław
Model: mondeo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008 136km
Postów: 374
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

no wiadomo że 109 bo ma zmienną geometrię , lepsze osiągi , elastyczność
janek001 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2015, 14:15   #5
Roger23
ford::amateur
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 19-03-2015
Skąd: Góra Kalwaria
Model: focus
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2014
Postów: 3
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

Dzięki.
Roger23 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2015, 21:25   #6
JacaTouran
ford::beginner
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 25-07-2014
Skąd: Łowicz
Model: Mazda 6
Silnik: 2.2 skyactive
Rocznik: 2014
Postów: 44
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

Cytat:
Napisał voodo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miał ktoś okazję porównać jak ma się 1.6tdci 90KM po chipie ze stałą geometrią do SERYJNYCH 1.8TDCI oraz 1.6tdci 109KM. Widziałem wykresy chipowanych 90. ale ciekaw jestem jakie są odczucia w trakcie jazdy, który daje więcej przyjemności.

Nie ma czegoś takiego jak stała geometria
JacaTouran jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2015, 21:28   #7
weuek
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

Nie? To, na przykład, tutaj piszą bzdury?

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
weuek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2015, 21:54   #8
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

nie utrudniajcie, utarło się mówić o zmienne i stałej geometrii, z zasady nazewnictwo nie jest błędne.
W turbinach ze zmienną geometrią, zmienne jest ustawienie kierownic spalin, w drugich nie ma takowych, więc nazwanie ich "ze stałą geometrią" jest z gruntu prawidłowe...bo takie nie występuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2015, 08:50   #9
kinomysz
ford::average
 
Avatar kinomysz
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Kłobuck
Model: FOCUS II FL
Silnik: 1.6 TDCI 110@133KM, 285@313 Nm (by HEKO)
Rocznik: 2009
Postów: 75
Domyślnie Odp: Chiptuning Ford Focus mk2

Dlaczego nie 2.0 tdci? W spalaniu nie ma bardzo dużej różnicy, i 140KM jest na dzień dobry. Ja mam 1.6 133KM i jest ok, ale szału nie ma. Jeśli musi być 1.8 lub 1.6 to ja bym brał 1.8. Popatrz na wykresy w odpowiednich wątkach. Brak DPF!
__________________
Good Bye DPF. 110@133KM, 285@313Nm (HEKO)

Ostatnio edytowane przez kinomysz ; 28-04-2015 o 09:11
kinomysz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:07.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.