|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-04-2015, 16:55 | #1 |
ford::amateur
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 19-03-2015
Skąd: Góra Kalwaria
Model: focus
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2014
Postów: 3
|
Chiptuning Ford Focus mk2
Witajcie,
Stoję przed dylematem który silniczek wybrać do foczki.Planuje drobne modyfikacje, w tym właśnie chiptuning i podkręcenie najlepiej do około 140 koników mojej bryczki. Który silnik wybrać z taką perspektywą zmian? 1.6 109 hp czy 1.8 115 hp. Który z nich ogólnie jest lepszy ? |
26-04-2015, 19:21 | #2 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
zasadniczo trudny temat, wydaje się że 1.8tdci to prostszy i mniej awaryjny silnik i zawsze bez DPF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
1.6 zazwyczaj z DPF no i częstsze pro problemy np. z turbinami no i 140KM z 1.8 to pikuś, z 1.6 to ok. 130-135KM
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
26-04-2015, 20:56 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
Miał ktoś okazję porównać jak ma się 1.6tdci 90KM po chipie ze stałą geometrią do SERYJNYCH 1.8TDCI oraz 1.6tdci 109KM. Widziałem wykresy chipowanych 90. ale ciekaw jestem jakie są odczucia w trakcie jazdy, który daje więcej przyjemności.
|
26-04-2015, 21:00 | #4 |
Zablokowany
Imię: janek
Zarejestrowany: 03-08-2012
Skąd: wrocław
Model: mondeo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008 136km
Postów: 374
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
no wiadomo że 109 bo ma zmienną geometrię , lepsze osiągi , elastyczność
|
27-04-2015, 14:15 | #5 |
ford::amateur
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 19-03-2015
Skąd: Góra Kalwaria
Model: focus
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2014
Postów: 3
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
Dzięki.
|
27-04-2015, 21:25 | #6 | |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 25-07-2014
Skąd: Łowicz
Model: Mazda 6
Silnik: 2.2 skyactive
Rocznik: 2014
Postów: 44
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
Cytat:
Nie ma czegoś takiego jak stała geometria |
|
27-04-2015, 21:28 | #7 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
|
27-04-2015, 21:54 | #8 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
nie utrudniajcie, utarło się mówić o zmienne i stałej geometrii, z zasady nazewnictwo nie jest błędne.
W turbinach ze zmienną geometrią, zmienne jest ustawienie kierownic spalin, w drugich nie ma takowych, więc nazwanie ich "ze stałą geometrią" jest z gruntu prawidłowe...bo takie nie występuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
28-04-2015, 08:50 | #9 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Kłobuck
Model: FOCUS II FL
Silnik: 1.6 TDCI 110@133KM, 285@313 Nm (by HEKO)
Rocznik: 2009
Postów: 75
|
Odp: Chiptuning Ford Focus mk2
Dlaczego nie 2.0 tdci? W spalaniu nie ma bardzo dużej różnicy, i 140KM jest na dzień dobry. Ja mam 1.6 133KM i jest ok, ale szału nie ma. Jeśli musi być 1.8 lub 1.6 to ja bym brał 1.8. Popatrz na wykresy w odpowiednich wątkach. Brak DPF!
__________________
Good Bye DPF. 110@133KM, 285@313Nm (HEKO) Ostatnio edytowane przez kinomysz ; 28-04-2015 o 09:11 |