|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-03-2007, 18:30 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Gdańsk
Postów: 31
|
PASEK ROZRZĄDU
Miesiąc temu kupiłem escorta i niedawno przeglądjąc papiery i rachunki, które dostałem do niego zauważyłem, że przy 64 tyś.km. wymieniono w nim rozrząd.
Wypada tylko się cieszyć, ale mam pytanie przy jakim przebiegu należy ponownie pasek wymienić? |
07-03-2007, 18:54 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: Katowice/Tarnowskie Góry
Model: Ford Escort (kombi)
Silnik: 1.4
Rocznik: 1998
Postów: 412
|
jaki przebieg ma samochod??
tomm, jako nowy wlasciciel nie wymieniales rozrzadu?? bo mnie sie wydaje ze pierwsza rzecza jaka sie robi to wymienia plyny + rozrzad :fcp4
__________________
Tomek |
07-03-2007, 19:30 | #3 | |
ford::average
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 10-01-2007
Skąd: Mielec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 137
|
Cytat:
|
|
07-03-2007, 20:11 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Gdańsk
Postów: 31
|
Samochód kupiłem od pewnego sprzedawcy,pierwszego własciciela, auto krajowe, był serwisowany w ASO, obecnie ma przebieg 72 tyś. mam dużo faktur i rachunków, facetowi jak tylko coś stukało to jechał do ASO i kazał robic, to jest jakis prezes czegoś tam a samochodem jeździła jego żona.
|
08-03-2007, 06:42 | #5 |
ford::average
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 10-01-2007
Skąd: Mielec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 137
|
to zastanawia mnie jedno...
czemu pasek rozrzadu zmienil przy 64 tys. skoro ksiazkowo powinien wymienic prawie po 2x wiecej :fcp9 |
08-03-2007, 07:01 | #6 | |
ford::average
Zarejestrowany: 29-12-2005
Skąd: łódż i okolice
Model: Ford Mondeo
Silnik: 1,8+gaz
Rocznik: 2004
Postów: 140
|
Cytat:
__________________
MONDEO KLUB POLSKA KRZYSIEK |
|
08-03-2007, 12:05 | #7 | |
ford::average
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 10-01-2007
Skąd: Mielec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 137
|
Cytat:
a to moze byc to ze co 3 lata trzeba zmienic gume na nowa, wiadomo parcieje... |
|
08-03-2007, 12:06 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Gdańsk
Postów: 31
|
Mnie się wydaje, że w tym ASO Forda tego gościa od którego kupiłem zwyczajnie naciągali, on oddawał samochód i mówił zrobić co trzeba......więc robili......byle więcej skasować. Mam książkę serwisowa i sa tam wpisy i pieczątki co 15 tyś km.
Dla mnie to lepiej przynajmniej mam sprawny i sprawdzony samochód. A tak przy okazji ktoś wie ile kosztuje taki przegląd w ASO Forda? Zastanawiam się czy dalej kontynułować te przeglądy? |
08-03-2007, 21:08 | #9 |
ford::advanced
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Częstochowa
Model: mk3/ducato
Silnik: tdci 2.0.114km na 156. 293 Nm na 373
Rocznik: 2002/1998
Postów: 234
|
pierwsza wymiana paska po 100 000 km lub 5lat kolejne co 60 000km lub5 lat
Chyba zmienię mech też mi coś w tym nie pasuje :fcp19 |
08-03-2007, 23:44 | #10 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Dla wymieniajacych pasek samodzielnie mam rade-kupujac napinacz zwroccie uwage, zeby byla z nim sprezyna. Bez odpowiednich przyzadow pomiarowych nie da sie jej obejsc. Naciag przy wymianie po fabryce reguluje sprezyna, a nie zawsze jest w zestawie z napinaczem Sam tego doswiadczylem i musialem naciagac na oko. Przez to, mimo ze mam na tym pasku 15 tysiecy, wymienie go zaraz na nowy, bo niefachowo ustaiony naciag mnie trapi
|