|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-01-2015, 14:33 | #1 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-01-2015
Skąd: Bstok
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2000
Postów: 12
|
Piski "ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Problem pojawia się czasem podczas manewrowania pojazdem na parkingu, gdy potrzebny jest skręt do oporu by zaparkować pojazd na miejscu. Nie pojawaia się zawsze. Czasami. Brzmi jakby guma ślizgała się po metalu ( podobny do paska napędowego). Coś ktoś wie? Pozdrawiam.
|
10-01-2015, 15:35 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
pompa wspomagania się zaczyna kończyć potem będzie coraz więcej i więcej aż nastąpi wymiana pompy......
|
10-01-2015, 15:41 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Z takim popiskiwaniem pompy jeżdziłem przez dwa lata, nic sie nie zwiększało. Rok temu założyłem nowy pasek wielorowkowy, i już zapomiałem, że kiedykolwiek piszczało.
|
10-01-2015, 15:47 | #4 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-01-2015
Skąd: Bstok
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2000
Postów: 12
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Czyli propozycja wymiany paska wielorowkowego jest póki co bliższa niż wymiana pomy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy już lepiej pompę?
|
10-01-2015, 16:15 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Poczytaj o sprzęgiełku alternatora, podobno daje podobne objawy, u mnie muszę je sprawdzić bo mam podobnie a pompa była już wymieniana.
|
10-01-2015, 16:28 | #6 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-10-2011
Skąd: Oleśnica
Model: Alhambra Mk1
Silnik: 2.0 benzyna+LPG AUTOMAT
Rocznik: 1999
Postów: 78
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Sprawdz naciąg paska, jak jest ok to go wymień i wtedy zobaczysz.
|
10-01-2015, 16:41 | #7 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-06-2014
Skąd: Okolice KRK
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI & 2.0 163 KM 1.8TDCi - było
Rocznik: 1999 & 2011 2006-było
Postów: 319
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
"pogromcachess" miałem ten sam problem w galaxy Mk1 1.9 tdi.
Wymień pasek wielokolorowy + napinacz i po sprawie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Pozdro Paweł. Ostatnio edytowane przez sewenpamp ; 10-01-2015 o 16:44 |
10-01-2015, 16:49 | #8 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Jak napisałem zaczyna się kończyć ale do końca jeszcze daleko.
Cytat:
|
|
10-01-2015, 16:57 | #9 |
Moderator
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,990
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
przy max. skręcie pompa wspomagania działa pod największym obciążeniem , najprostszym sposobem czy pasek się ślizga jest spryskanie paska wodą (zraszaczem) , jak przy skręcie zacznie piszczeć to już wiadomo co jest przyczyną . Tanio i prosto.
|
10-01-2015, 17:42 | #10 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-06-2014
Skąd: Okolice KRK
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI & 2.0 163 KM 1.8TDCi - było
Rocznik: 1999 & 2011 2006-było
Postów: 319
|
Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.
Cytat:
|
|