Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-01-2015, 14:33   #1
pogromcachess
ford::beginner
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-01-2015
Skąd: Bstok
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2000
Postów: 12
Domyślnie Piski "ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Problem pojawia się czasem podczas manewrowania pojazdem na parkingu, gdy potrzebny jest skręt do oporu by zaparkować pojazd na miejscu. Nie pojawaia się zawsze. Czasami. Brzmi jakby guma ślizgała się po metalu ( podobny do paska napędowego). Coś ktoś wie? Pozdrawiam.

pogromcachess jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 15:35   #2
taxidriver
ford::professional
 
Avatar taxidriver
 
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

pompa wspomagania się zaczyna kończyć potem będzie coraz więcej i więcej aż nastąpi wymiana pompy......
taxidriver jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 15:41   #3
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Z takim popiskiwaniem pompy jeżdziłem przez dwa lata, nic sie nie zwiększało. Rok temu założyłem nowy pasek wielorowkowy, i już zapomiałem, że kiedykolwiek piszczało.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 15:47   #4
pogromcachess
ford::beginner
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-01-2015
Skąd: Bstok
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2000
Postów: 12
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Czyli propozycja wymiany paska wielorowkowego jest póki co bliższa niż wymiana pomy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy już lepiej pompę?
pogromcachess jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 16:15   #5
DDiablo
ford::specialist
 
Avatar DDiablo
 
Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Poczytaj o sprzęgiełku alternatora, podobno daje podobne objawy, u mnie muszę je sprawdzić bo mam podobnie a pompa była już wymieniana.
DDiablo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 16:28   #6
tomamar
ford::average
 
Avatar tomamar
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-10-2011
Skąd: Oleśnica
Model: Alhambra Mk1
Silnik: 2.0 benzyna+LPG AUTOMAT
Rocznik: 1999
Postów: 78
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Sprawdz naciąg paska, jak jest ok to go wymień i wtedy zobaczysz.
tomamar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 16:41   #7
sewenpamp
ford::advanced
 
Avatar sewenpamp
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-06-2014
Skąd: Okolice KRK
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI & 2.0 163 KM 1.8TDCi - było
Rocznik: 1999 & 2011 2006-było
Postów: 319
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

"pogromcachess" miałem ten sam problem w galaxy Mk1 1.9 tdi.
Wymień pasek wielokolorowy + napinacz i po sprawie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Pozdro Paweł.

Ostatnio edytowane przez sewenpamp ; 10-01-2015 o 16:44
sewenpamp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 16:49   #8
taxidriver
ford::professional
 
Avatar taxidriver
 
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Jak napisałem zaczyna się kończyć ale do końca jeszcze daleko.
Cytat:
Napisał pogromcachess Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Problem pojawia się czasem podczas manewrowania pojazdem na parkingu, gdy potrzebny jest skręt do oporu
nadal twierdzę że to nie pasek jest takie charakterystyczne popierdywanie pompy, będzie coraz gorzej jak napisałem. Pasek sprawdź wizualnie jak nie jesteś w stanie określić czy jest do wymiany zapytaj się kogoś kto wie jak to określić. Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości zdiagnozowania samochodu na odległość przez internet. Nie da się też załatwić wszystkiego Vagami scantoolami i innymi programami czasem po prostu trzeba się pochylić i pomacać podejrzany element.
taxidriver jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 16:57   #9
SRS
Moderator
 
Avatar SRS
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,990
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

przy max. skręcie pompa wspomagania działa pod największym obciążeniem , najprostszym sposobem czy pasek się ślizga jest spryskanie paska wodą (zraszaczem) , jak przy skręcie zacznie piszczeć to już wiadomo co jest przyczyną . Tanio i prosto.
SRS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-01-2015, 17:42   #10
sewenpamp
ford::advanced
 
Avatar sewenpamp
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-06-2014
Skąd: Okolice KRK
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI & 2.0 163 KM 1.8TDCi - było
Rocznik: 1999 & 2011 2006-było
Postów: 319
Domyślnie Odp: Piski ,,ślizgania" przy skręcie kierownicy do oporu.

Cytat:
Napisał taxidriver Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
.. nadal twierdzę że to nie pasek jest takie charakterystyczne popierdywanie pompy,...
Jeżeli "popierdywanie"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., brzęczenie jak by było mało oleju w wspomaganiu to raczej pompa, ale jak piszczy to pasek plus napinacz ponieważ pasek ślizga przy obciążeniu.
sewenpamp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:55.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.