|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-01-2015, 17:25 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2015
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 15
|
Mondeo MK4 1.8 2010
Witam,
proszę o Waszą opinię na temat tego samochodu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. |
03-01-2015, 17:57 | #2 |
ford::advanced
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-09-2014
Skąd: Przyczajony z Czajowic :)
Model: Foka mk.3 Dłuuuga
Silnik: 1,6TDCi 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 341
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
Autko fajne oglądałem, kilka zadrapań ma na tapicerce drzwi kierowcy i jednych z tyłu. Lakier trzyma sie w normach pierwszego lakierowania choć dość nierówne ma wartości. Bardzo nie chcą w jego przypadku zejść z ceny. Chyba miesiąc temu był jeszcze za 38tyś.
|
03-01-2015, 18:44 | #3 |
ford::average
Imię: Czesław
Zarejestrowany: 26-11-2008
Model: LB
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: MK5
Postów: 100
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
to napisz co wiesz o tym aucie, dobre warto opisywać też, napisz jakie miał wartości i to co wiesz jeszcze
__________________
Pozdrawiam |
03-01-2015, 18:54 | #4 |
ford::professional
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
Jeden z ostatnich egzemplarzy przed FL. Wersja TREND (seria 40). Auto przeznaczone na rynek belgijski, więc pewnie stamtąd ściągnięty.
VIN: Mondeo 2007-, 1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx, Morello Numer VIN: WF0EXXGBBEAJ14188 Numer homologacji (TAN): E13*2001/116*0249 Główne funkcje Data produkcji: 25.05.2010 Model pojazdu: Mondeo 2007- Typ nadwozia: 5-Drzwiowy Sedan Wersja: Seria 40 Silnik: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx Przekładnia: 6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6 Napęd: LHD FWD Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp. Obszar: (+)"B" Lakier: Morello Materiał we wnętrzu: Daphne/Twill / Ebony Mniej ważne funkcje Bez tylnych chlapaczy Less Cargo Stowage Device Bez zestawu do wykończenia wnętrza Bez przednich chlapaczy Bez ukł.ułatw.ruszan.na wzn.(HLA) Ze standardow drzwiami tylu nadwoz (-) Version Packages Wyprodukowany W Zakładzie Genk Bez układu podwójnego ryglowania Bez pakietu wyp. specj. Bez opcji flotowych Bez wyposażenia RSO Kolor Trend SVP Bez pakietów zwiększ.bezpieczeństwo Z elektroniczna kontr.statecznosci Zestaw - naprawa opon Z Centralnym Zamkiem Z Szybami Tylnymi Sterow. Elektr. Ze standardowš przyciemnianš szybš Przedn.szyba odbijaj.prom.podczerw. Z Ogrzewanš Szybš Przedniš Z popielniczkš w konsoli Bez schowka pasażera o reg. temp. Z jednokolorowš tablicš rozdz. Z przednimi dywanikami podlogowymi Z tylnymi dywanikami podlogowymi Bez osłon przeciwsłonecznych Bez podpory ładunku Bez siatki działowej przest. bagaż. Bez Siatki Zabezpieczenia Ładunku Less Rear Screen Sun Blinds Bez wewnetrznej przegrody Z krata wl.pow.w kolorz.wlasn.nr 1 Bez relingu dachowego Bez Spojlera Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym Podw.lus.ele/ogrz/skła/lamp.o.prog Bez specjaln. pokrow.przedn.siedzeń Bez specjaln. pokrowc.tyln. siedzeń Z Podlokietnikiem Z ręcznie reg. podporš lędw. pas. Bez reg. temp. siedz. kierowcy Bez reg. temp. siedz. pasażera Bez ogrzewanych tylnych siedzeń Bez zintegrow. fotelika dziecięcego Z Elektr. 2-Kier.Reg.Siedz.Kierowcy Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas Bez podłokietników tylnych siedzeń Z odlaczanym zlaczem przyczepy Klamka zewnętrz. w kolorze nadwozia Ze skórz galka dzwigni zm. biegów Elek.ryglow.drzwi z elek.zwalnian. Pilot zdal.ot.drzwi-2 klucz.ruchome Bez ukł. otw. drzwi bez kluczyka Z automat.wycieraczkš szyby przedn. Z Ogrzew. Dyszami Spryskiwaczy Bez układu mycia reflektorów Bez Szyberdachu Air Curtain Restrnt LH Kurtyna powietrzna - prawa strona Podusz.powiet.ochrony kolan-kierow. Z bocznš podusz.pow.- str. kierowcy Z bocznš podusz.pow.- str. Pasażera Bez wył. pod. pow. pas. Bez koła zapasowego Bez czujn. cinienia pow. w oponach Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi Koło alumin. 6.5 X 16" (5 X 2) ram. Bez kola zapasowego Bez kołpaków kół Nieblokujšce nakrętki kół Z Zawieszeniem Standardowym Klasa obciaz. przedniej sprezyny-Q Klasa obciaz.tylnej sprezyny-E Ze wspomag. awaryjnym hamulców Bez osłon ochronnych Standardowe siedzenie przednie Bez tyln.kanał.spr. Bez czujn.fil.pow. Z 70-l. zbiornikiem paliwa Bez zest.przyg. do poj.zasil. gazem Standardowa konstrukcja pedalu Z kolem kierownicy wykoncz. skóra Ze Sterowaniem Prędkociš Z dod. nagrzewn. Z tabl. rozdz. z centrum komunik. Dane nawigacji - dla poszcz. krajów Bez Autoalarmu Z ukladem wspomag.przy parkow.tylem Z przedn.ukł.pomocy przy park. Akumulator 80 AH Bez dod. odtwarzacza CD Interf.tel.BT/VC + USB Z antenš trzypasmowš Ubogie wyp. z naw./CD/radiem AM/FM Z 8 głonikami serii z bog.wyp. Bez ukł. zapewn.rozrywki rodzinie Moduł aktywowany głosem - Francuski Bez kamery Z reflektorami halogenowymi Bez wiateł Do Jady Dziennej Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln. Bez swiatel progowyc Z lampkš w zagłówku Z tylnš górnš lampkš dodatkowš Z automatycznym wł./wył.reflektorów
__________________
FORD MONDEO Mk4 |
03-01-2015, 19:02 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2015
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 15
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
Dziękuję za odpowiedzi.
Z tego co mi powiedziano na miejscu, auto rzeczywiście sprowadzone z Belgii po leasingu. Karoseria nie była naprawiana. Podobnie jak kolega Wojtek zauważyłem kilka zarysowań wewnątrz. W przyszłym tygodniu je odbieram, założyłem temat żeby upewnić się czy nie przeoczyłem niczego istotnego. Z tego co do tej pory czytałem, 1.8 TDCi to troche mało jak na to auto. Planuje korzystać z niego głównie po mieście + weekendowe wyjazdy, jednorazowo ok. 600km. Czy ten silnik rzeczywiście daje odczuć, że ledwo sobie radzi z samochodem? Bump: Cytat:
|
|
03-01-2015, 23:27 | #6 | |
ford::professional
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
Cytat:
A jak potrzebujesz wyścigówki to kup sobie Focusa RS Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD MONDEO Mk4 |
|
04-01-2015, 12:39 | #7 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
W mondeo ten silnik sobie radzi dobrze, jeżdizłem s-maxem cięższy o 250kg i auto jeżdzi spokojnie.
WojtkuO z tego co czytam to tobie naprawdę będzie trudno znaleść auto i dogodzić, chyba to jeszcze potrwa A i możę ten by cie interesował w naszym dziale dziś dodane ogłoszenie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez c-matix ; 04-01-2015 o 15:09 |
04-01-2015, 15:36 | #8 |
ford::advanced
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-09-2014
Skąd: Przyczajony z Czajowic :)
Model: Foka mk.3 Dłuuuga
Silnik: 1,6TDCi 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 341
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
c-matrix Jestem bardzo wybredny to prawda. Ale też chce tym autem zrobić kolejne minimum 200 tyś. km
Autko jakie mnie interesuje stoi w Krakowie w Salonie Forda tylko brakuje mi jakichś 3 tyś. na niego. Więc teraz czekam na szybki skok kursu walut bo mam pare euro do zamiany. Ten czarny liftback z linku jest bardzo kuszący. Tylko kratke zdemontować i śmigać. Tylko cena znów poza moim zasięgiem. Lakier był sprawdzany ich miernikiem, wartości nie pamiętam to było miesiąc temu, a oglądałem kilka samochodów w między czasie. Przy okazji zerkałem na nowym samochodzie obok, wartości bardzo zbliżone tylko równiejsze, ale kolor był inny. Samochód jak go oglądałem miał pod tabliczką belgijskie nr. Oni mają większość tych samochodów sprowadzonych z Belgii i Francji. Ogólnie samochody u nich sprawiły wrażenie nie kręconych i nie picowanych specjalnie do sprzedaży, wiele ma jakieś drobne wady które obiecują zrobić w cenie samochodu. Pytałem o kilka. Ostatnio edytowane przez Wojtek O. ; 04-01-2015 o 16:17 |
04-01-2015, 20:45 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
Teraz jest dobry kurs euro raczej nie bedzie już drożało.
Który ci si e podoba w salonie w krakowie ten czarny sedanik. A jak tam zainteresowanie stilo nic sie nadal nie dzieje |
05-01-2015, 19:15 | #10 |
ford::advanced
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-09-2014
Skąd: Przyczajony z Czajowic :)
Model: Foka mk.3 Dłuuuga
Silnik: 1,6TDCi 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 341
|
Odp: Mondeo MK4 1.8 2010
A Stilo poszło już miesiąc temu. Za 8,5 tyś. Przyjechało dwóch chłopaczków obejrzeli w cisnęli się pod maskę, pod auto, przejechali, na lakier machnęli ręką i z radością pojechali do domu. Niedawno rozmawialiśmy telefonicznie i powiedział ze nie może narzekać, nic ne znalazł poza tym co mu powiedziałem. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sedanik jest fajny tylko to jest jedyny model którego wystrzegam sie jak ognia. Bo teraz szafkę przewoziłem Peugeotem ojca który ma dużo większy otwór klapy niż mondek to mnie poprostu chciało ... A Stilo wziął bym odrazu 2 takie duże szafy i jeszcze małą. Tak ze Liftback albo kombi. A żona marudzi o Zafirę:/ Masakra A podoba mi sie ten z linku co podesłałeś i jest w kraku też kombi po lifcie fajne tylko kasa trzyma Ostatnio edytowane przez Wojtek O. ; 05-01-2015 o 19:20 |