Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-02-2007, 21:57   #1
Hassan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-10-2006
Postów: 18
Domyślnie Poślizg i jego skutki - proszę o pomoc - tylne zawieszenie

Witam,

Szukają i końca nie widać....
Spadł pierwszy śnieg, jadąc dosłownie nie więcej jak 15 na godzinę wchodziłem w zakręt i mnie zniosło na krawężnik, dostał w tylne prawe koło, na warsztacie jedyne co widać to skrzywiony tylni prawy wahacz.
Wymienili i nie da się ustawić zbieżności, jest odchylenie około 1,60 stopni, podczas jazdy tył auta mi faluje, normalnie tyłek tańczy.
Byłem już kilka razy na warsztacie, wszystko sprawdzone, przełożony oryginalny wahacz z lewej na prawą, nic nie daje, kończy się regulacja i nie da się nic zrobić.
Na komputerze pokazuje że wszystko jest proste jeśli chodzi o makperson, tylko ten nieszczęsny koniec regulacji i nic nie idzie zrobić.


Co mogło się stać ? nikt nic nie wie na żadnym warsztacie, nic nie widać z uszkodzeń, praktycznie nie ma tam elementu który mógłby się wykrzywić przy tam delikatnym puknięciu.
Proszę kogoś doświadczonego o pomoc, w moim mieście mechanicy są bezradi, twierdzą że nawet wymina makpersona nic nie zmieni, więc jaka tam część jeszcze może być uszkodzona skoro nic więcej tam nie ma.
Poleciał tylni prawy wahacz - ten płaskownik od regulacji zbieżności, drugi jest idealnie prosty i był przekładany na inny żeby wyeliminować jego usterkę.

Pomóżcie proszę - niemożliwe jest aby nie dało się auta naprawić po takim czymś.

Pozdrawiam i z góry dziękuję


Mondeo 1997 r. 2.0 16v automat

Hassan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2007, 13:51   #2
Jakub
ford::professional
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 14-09-2004
Skąd: Bielsko - Biała
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1,930
Domyślnie

Może cały wózek się nieco przesunął, piasta krzywa, jeśli auto przed tym trzymało zbieżność to musisz szukać, ale pewności czy trzymało nie masz i miec nie będziesz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakub jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2007, 11:36   #3
pk40
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
Domyślnie

A co z felgą. Jak tył faluje, to tylko felga lub piasta.
Warto sprawdzić. :fcp20
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić.
pk40 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2007, 11:47   #4
Venetian
ford::advanced
 
Imię: Alek
Zarejestrowany: 03-06-2006
Model: ST220
Silnik: MEBA
Rocznik: 05
Postów: 383
Domyślnie

Tak jak mówi kolega pk40, raczej wątpliwe rame zgiąć przy takiej prędkości więc może przyczyna gdzieś bliżej, łożyska itp.
Venetian jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:18.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.