|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-02-2007, 01:09 | #1 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
Jakby tak przedłużyć sobie kanały dolotowe?
jest troszke miejsca za obudową filtra powietrza, jakby tak wykonać podkładki o grubości 1cm i przykręcić pod dolot, ale bez regulcaji czasów wtrysków
czy ktoś już próbował takiegu tuningu 1.1 na zasadzie prób i błedów? |
05-02-2007, 02:17 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
a co masz zamiar tym zyskać???
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
05-02-2007, 02:27 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
tunignowcy obniżaja zakres obrotów przy których występóje maksymalny moment, tylko że zmieniaja czasy wtrysków pewnie
|
05-02-2007, 05:53 | #4 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
18-02-2007, 19:00 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
hmm... interesujące albo coś źle skręciłem, albo to tak wychodzi jak będzie próbować się adaptować na tym centralke, otóż po podłożeniu podkładki (9 mm grubości) silniczek odrazu wszedł na 2000 obr/min (miał takie jałowe) i już tak został, zeszedł dopiero jak wruciłem do fabrycznej długości dolotu, moze nie do końca szczelnie udało mi się to złorzyć a może tak reaguje elektronika
|
18-02-2007, 19:05 | #6 |
Postów: n/a
|
cos było nieszczelne
|
18-02-2007, 19:22 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
jak znajde czas spróbuje chyba raz jeszcze ale z uszczelkami wycietymi z dentki
|
19-02-2007, 18:20 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Poznań
Postów: 55
|
Bonus, :fcp15 Jak dokręcisz "z dętki" to się sklapną...?
__________________
Gadek |
20-02-2007, 11:40 | #9 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
Cytat:
|
|
20-02-2007, 12:51 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Poznań
Postów: 55
|
Bonus, :fcp2 Tyz prowda...nie powinienem używać regionalizmów. Słowo "sklapnąć" - można z lekka tłumaczyć jako "ścisnąć"...
__________________
Gadek |