|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-02-2007, 18:46 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Wrocław
Model: s
Silnik: 2
Rocznik: 96
Postów: 4
|
Z normalnej na sekwencyjną
jak wyżej napisałem chciałbym przerzucić się z normalnej instalacji na sekwencyjna.. ile coś takiego by mnie wyniosło orientacyjnie ?
nie zadawajcie pytań dotyczących aktualnej instalki bo jestem zielony w tych sprawach i nie mam żadnego pojęcia.. chyba że będzie to bardzo konieczne to wtedy będe musiał cos kombinować :| Z góry dzieki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
03-02-2007, 19:07 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
U gaziarza zapłacisz jak za nową sekwencję po potrąceniu ok. 300zł za bak. Praktycznie wszystko inne jest do wymiany. Inny komp, inny parownik, inna centralka, poza tym wtryski zamiast mixera, no wszystko. Ale jakbyś sam chciał zrobić (w co wątpię) to w 1000zł byś może się wyrobił, może trochę więcej.
|
03-02-2007, 19:14 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Sam? A kto mu podbije? Poza tym po co chcesz zmieniać? Jeżeli jeździsz krótkie odcinki trasy to możesz się rozcxzarować, że conajmniej polowę trasy przejeździsz na benzynie. CO ci przeszkadza w "starej" instalacji?
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
03-02-2007, 19:29 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
A po co ma mu ktoś coś podbijać? Przecież wpis w dowodzie rejestracyjnym, że auto przystosowane do zasilania LPG już ma. A nikt nie sprawdza nigdy nic poza ew. numerem homologacji na butlę. A przecież jak sam kupi taki zestaw do sekwencji to też wszelkie homologacje będzie miał.
Ewentualnie można samemu kupić zestaw i pojechać do gaziarzy, żeby zamontowali. |
03-02-2007, 19:40 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
nic nie trzeba podbijac ,bo juz jest podbite :fcp3
zestaw na allegro mozna kupic za 1000-1100pln jestes zielony ,to musisz znalezc kogos kto ci to zamontuje ,wiec jeszcze 200-300 pln
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
03-02-2007, 21:29 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Wrocław
Model: s
Silnik: 2
Rocznik: 96
Postów: 4
|
ee znalazłem cos takiego w necie:
ze starej instalacji zostaje zbiornik, wielozawór, gniazdo tankowania i rurka aż do elektrozaworu gazowego z filterkiem gazu. Reszta zostaje zdemontowana. to jest warte jakies 500 zl chyba... i wydaje mi sie ze gdybym poszedl zalozyc sekwencje to moglbym liczyc ze wlasnie to 500 zl by spuscili z ceny |
03-02-2007, 23:14 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
zmieniony jest parownik ,zdjety mikser i wiazka elektryczna z kompem
to jest warte 500pln ,ale nowe - za uzywca moze ci ktos da z 200pln
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
03-02-2007, 23:56 | #8 |
ford::expert
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
webik, to BLOS wyjdzie Cię taniej. I jest mniej rzeczy do popsucia się.
Nie piszę, że jest lepszy od sekwencji. Jakbym miał kasę to byłaby sekwa, ale...
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |
04-02-2007, 08:30 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
No dobra to ma wbitą. Ale nadal nie rozumię po co wymieniać na sekwencję. Webik ty w wieku 15 lat chcesz przerabiać scorupę?? Rozumię, że to nie ty jeździsz tym samochodem a poprostu chcesz kogoś uszczęśliwić. Jak starą masz butlę? po 10 latach musi być wymieniona lub oddana do homologacji. I odpowiedz jakie trasy robicie. W sekwencji sam nie przełączysz z benzyny na gaz, więc przy krótkich trasach może się okazać, że większość trasy robisz na benzynie.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
04-02-2007, 12:59 | #10 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Wrocław
Model: s
Silnik: 2
Rocznik: 96
Postów: 4
|
a wiec tak to samochod mojego taty, instalka ma 3 lata, a z tym ze recznie nie przelacze to wiem bo teraz tez tak mam. tato jezdzi duzo po miescie, ale po odpaleniu nie rusza odrazu tylko czeka kilka minut zeby pozniej silnik odrazu przeskoczyl.
chemy zmienic poniewaz teraz w miescie scorpio spali jakies 16-18 l gazu.. a z tego co rozmawialismy z posiadaczami wieloryba (taki sam silnik) z sekwencja powinien wciagnac 4-8 l mniej.. |